Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
3201/4975 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-myönteisyyden takia olen lopettanut asioinnin useissa liikkeissä.

Vierailija
3202/4975 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupan sijainti kaupungin vuokratalojen ympäröimänä = liikaa juoppoja, kylähulluja tai muuten vaan epäsiistejä ihmisiä norkoilemassa niin kaupan nurkilla kuin sisäpuolellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/4975 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin S-ryhmän rautakaupassa asioinnin, kun huomasin, että siellä on huonompi valikoima kuin vastaavassa K-ryhmän kaupassa.

Vierailija
3204/4975 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veturissa Muotitalo Lehto. Ostin vaatteen, sillä se oli -50%. Sain varattua sen ja myyjä otti sen kaappiin säilytykseen. Hakiessani tuotetta myyjä oli raaputtanut siitä kovalla työllä ison oranssin aletarran pois ja pyysi täyttä hintaa. Tuote oli kallis. Olin pöyristynyt ja näytin, että olin ottanut vaatteesta kuvan, jossa myös näkyi iso aletarra hintalapussa. Sain tuotteen lopuksi alennuksella, mutta kuului vain mutinaa ja myyjät parveilivat ympärillä. Ei edes pahoitteluja.Alhaista juonittelua. Tuon jälkeen en ole enää käynyt ko liikkeessä.

Mä en nyt kyllä usko tähän tarinaan

En olisi itsekään uskonut ennen kuin koin. Pidin aiemmin liikkeestä, mutta tuon jälkeen olin järkyttynyt ja pahastunut, enkä enää käy. Kuka oikeasti näkee tuollaista vaivaa?En ymmärrä, eihän ne myyjät niitä rahoja saa. En kirjoittaisi kokemustani ellei olisi täyttä totta. Tutut ohjeistivat tekemään valituksen, mutta äänestän mielummin jaloillani.

Tässä tulee mieleen että myyjä yritti kusettaa välirahan itselleen. Eli huijasi kauppaa ja asiakasta. Varmasti moni yritys on saanut takkiinsa väärästä työntekijä valinnasta. Nykyisin on kaikenlaisia työkkärin pakotettuja jne. Hommissa.

Vierailija
3205/4975 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui asiointi espoolaisessa Pizzahutissa. Vain yksi työntekijä paikalla, jota sai odotella reilun tovin, vaikka asiakkaita ei pahemmin näkynyt. Yritin tilata täsmälleen samanlaisen pizzan, minkä olen monta kertaa siellä aiemmin ongelmitta tilannut, viimeksi elokuussa. Tämä töihinsä leipiintynyt sanoi, ettei heiltä saa sellaista. Kaikki aineet ovat listalla, hintaakaan en kysynyt, mutta ei näköjään kaivannut yhtä asiakasta typötyhjään ravintolaansa. Joko ravintolalla oli miehitys täysin pielessä tai ko. asiakaspalvelija on väärällä alalla.

Menin sitten Ainoan G.O.A.T:iin, ja siellä, paljon täydemmässä ravintolassa sain loistavaa palvelua.

Vierailija
3206/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tyyppi kirjoitti:

Ideologisista syistä en käy Prismoissa ja Äss-marketeissa enkä ajele busseilla ja junilla.

Ideologisista syistä harrastan ainoastaan anaaliseksiä nykyisen naiseni kanssa. Ja hän ottaa ideologisista syistä kikkeliä vain kakkoseen. Ideologisista syistä johtuen olemme kuin paita ja peppu. 😆

Vierailija
3207/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupan sijainti wkaupungin vuokratalojen ympäröimänä = liikaa juoppoja, kylähulluja tai muuten vaan epäsiistejä ihmisiä norkoilemassa niin kaupan nurkilla kuin sisäpuolellakin.

Se on järjestelmän vika.

Vierailija
3208/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän kalliit hinnat, kuten Redin K-marketissa, erityisesti pöyristyttävän kalliit vihannes/hedelmähinnat ja asiakkaan pakottaminen luomutuotteisiin, kun tavallisia ei aina ole edes esillä. Siinä syy.

Vierailija
3209/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt kesäpulaiseksi 20-vuotiaana kyseiseen kahvilaan. Olen boikotoinut kyseistä helsinkiläistä kahvilaa jo 28 vuotta. Käyn sijaan kahvilassa Esplanadilla.

Vierailija
3210/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy eräässä entisessä kantapaikassani enää, koska Sukula pilasi sen.

Vierailija
3211/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asikaspalvelukokemus. Emme käy eräässä ravintolassa enää, vaikka houkuttaisi, koska saimme odottaa liian kauan, ennen kuin meidät noteerattiin lainkaan.

Vierailija
3212/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride-myönteisyyden takia olen lopettanut asioinnin useissa liikkeissä.

Et siis käytä mitään pankkeja, Kelaa tai ole minkään liiton jäsen?

Vierailija
3213/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tukevan korona testauksesta auton joka ajoi perässäni Lidliin ja päätin lähteä ihan muihin kauppoihin ostoksille! 

Vierailija
3214/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannille en mene enää. Olin kanta-asiakas 22 vuotta. Myyjät alkoivat huutaa minulle, kun olin lapseni kanssa rullaportaissa, että lapset kuuluvat hissiin eikä sinne rullaportaisiin !!??! Olin rullaportaissa yhden lapseni kanssa, jota pidin kädestä kiinni, ja kaiken lisäksi hississä oli kuva, jossa lasta pidetään kädestä kiinni rullaportaissa. En voi käsittää. Olin vieläpä ainoa asiakas koko osastolla. Ilmeisesti kosmetiikkamyyjillä ei ollut sitten parempaa tekemistä kuin alkaa valittaa sille yhdelle ainoalle asiakkaalle. Järjen jättiläiset eivät taida hakeutua kosmetiikkamyyjiksi.

Vierailija
3215/4975 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pussin auringonkukansiemeniä (se sellainen pieni) ja kotona huomasin että avaamattomassa pussissa nököttää kuolleena aika suuri torakka. No, tottakai vein pussin takaisin. Sain rahat takaisin ja he sanoivat että heittävät sen pussin roskiin. Kun seuraavan kerran kävin kyseisessä kaupassa, huomasin että samainen pussi oli kiikutettu hyllyyn takaisin myyntiin. Ei voi käsittää. Samainen myymälä myi/varmaan myy edelleen tuotteita jotka menneet aika päiviä sitten vanhaksi (myös lihoja, juustoja ym. enemmän kuitenkin kuivatavaroita)

Vierailija
3216/4975 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. En tue johtoryhmän palkkoja ja bonuksia.

Vierailija
3217/4975 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suostuta ottamaan maksua käteisenä.

Niin se on sitten viimeinen kerta kun käyn kyseisessä mestassa,

ja otstokset jää kassalle. Tai joku ravintola jää menneisyyteen

jos rupeavat mullittelemaan käteisellä maksusta.

Vierailija
3218/4975 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mädättävän ja rappioituneen evankelisluterilaisen kirkon "jumalanpalveluksissa" olen lopettanut asioimasta. Itseasiassa olen lopettanut asioinnin kokonaisuudessaan eroamalla kirkosta. Hukkukoot pskaansa! Mä ei sitä enää rahoita.

Tulee varmaan pettymyksenä, mutta sinun roposillasi tai jäsenyydelläsi kirkossa ei ole kokonaisuutta tarkastellen yhtään mitään merkitystä.

T. Tyytyväinen jäsen

Onko sinulta unohtunut Jeesuksen vertaus 99 lampaan paimenesta, joka lähti hakemaan sitä sadatta? Koska sillä oli merkitystä!

Vierailija
3219/4975 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kaupan irtokarkit pistin boikottiin. Olin asiakkaana hiljaiseen aikaan kun kaupan vartija käveli irtokarkkiosastolle, työnsi käden lokeroon ja otti sormin muutamia karkkeja. Työnsi karkit suuhunsa. Käveli vähän eteenpäin, toisti. Ja vielä kerran.

Siis että otti käsillään karkkia, eikä millään ottimella oli sellainen YÖKS -kokemus, etten sen kaupan irtokarkkeja ole ostanut kertaakaan sen jälkeen, vaikka tuosta jo kymmenkunta vuotta.

Vierailija
3220/4975 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut koko ketjussa asiointia, mutta yhdessä myymälässä sen takia kun siellä oli liian nokkava myyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi