Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
321/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten lähdin parin ystäväparidskunnan kanssa sohvaostoksille. Ystäväni etsivät isoa kulmasohvaa, itse etsin pienehköä sohvaa pieneen yksiööni. Myyjä auliisti opasti ystäväpariskuntaa ja esitteli sohvia, sain jossain välissä kysyttyä löytyykö mitoilta xx ja muodossa xx sohvaa minkälaisia. Myyjä selkeästi tympääntyneenä esitti yhden sohvan, sanoi että on muitakin ja tilauksesta saisi mutta "ne on sulle liian kalliita."

Asia selvä. Jännä että osasi arvioida maksukykyni kysymättä, varsinkin kun en missään vaiheessa budjettiani maininnut ja rahasta ei tosiaan puutetta ollut :D Enkä näytä miltään "ryysyläiseltä" ja ikääkin yli 30. Menin sitten toiseen liikkeeseen ja ostin sohvani.

Vierailija
322/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei varsinaisesti liity liiketoimintaan, mutta harmittaa vielä 10 vuoden jälkeenkin kun kysyin kirjastossa mistä löytyy tiettyyn aiheeseen liittyviä tietokirjoja, ja kirjastovirkailija tiuskaisi vastauksen:" Eikö teille ole koulussa opetettu kirjaston käyttöä?"

Teki mieli kysyä, että eikö hänen koulussaan ole opetettu  asiakaspalvelua.

HUUTONAURUA!

olisit sanonut että soitat esimiehelle ja että et käy enää koskaan kirjastossa

Hus trolli muualle, ketään ei kiinnosta sun jatkuva outo kommentointi. Hanki elämä.

Aha..ja se että sä odotat kirjastossa palvelua ei oo outoa..

Ei persaukiset mitään palvelua saa ..missään

Itse ostan kirjat suomalaisesta kirjakaupasta..aina hymyillään ja kiitetään:)

Olen eri ihminen kuin tuo jolle vastasit ekaksi. Sun kommentointi (lue trollaus) on todella outoa ja myötähäpeää herättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamalla paranee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtaja ja elämysten etsijä. Yhden käynnin jälkeen en enää käy samassa ravintolassa tms. Ainoastaan siinä tapauksessa, että haluan jollekin toiselle näyttää paikan, jos se oli minusta hyvä. Ihmiset on vaan erilaisia. Toiset menee aina samaan paikkaan, koska ovat kerran hyvän löytäneet. Minä menen toiseen paikkaan ihan vaan tietääkseni mitä siellä sitten on. Koskee ravintoloiden lisäksi myös lomakohteita, kampaamoja jne. Ruokakaupat ja huoltoasemat käyn useimmiten samoissa paikoissa, koska ne eivät kuulu samalla tavalla elämysosastoon.

Veikkaan että et asu suomessa

Asun Suomessa, pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
324/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mä lopetin kuuntelemasta SuomiPopin aamuja, kun kuvio oli pitkään se, että Jaajo ja Perälä heittää seksististä läppää ja Anni kimittää "Hyiii". Ja kun Anni koittaa jotain fiksua joskus yritti sanoa, niin miehet vaientaa sen täysin. Useimmat radion aamuohjelmat on edelleen todella seksististä roskaa.[/quote]

Jos se on vitsi onko siitä pakko suuttua? Maailmasta tulisi paljon parempi paikka jos ihmiset ei pahoittais mieltään kaikesta

Vierailija
325/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran Sellon Anttilassa niin, että katselin kaupan lompakoita. Oli kesä, ja mulla ei ollut mitään käsilaukkua, joten oma lompakko näkyi myös taskustani. Huomasin, että yksi myyjä siinä vieressä jotain kyttäili mitä teen. Ei kuitenkaan tullut tarjoamaan apua lompakon valintaan ja jo se itsessään ärsytti. No hyvää lompakkoa ei löytynyt ja poistuin liikkeestä. Kauppakeskuksen käytävällä tulikin vastaan vartija, joka kovaan ääneen käski minun näyttää taskussani olevaa lompakkoa. Vähän hämmennyin ja sanoin, että se on kyllä minun oma lompakkoni, eikä ollut ollenkaan kiva tunne antaa omaa rahapussiaan vieraan käteen. No tarkasteli lompakkoa ja äkkiä selvisikin että munhan se on, kaikissa korteissa nimeni jne. Eipä siinä Anttilassa tullut enää käytyä. Oli minusta todella törkeää, että myyjä ei tullut  esim. jututtamaan minua, olisin siis asiakkaana oikeasti tarvinnut apuakin. Ja kaiken huippu että epäilee varkaaksi, jos katselen myynnissä olevaa tavaraa! Miksköhän Anttilat meni konkkaan, olisikohan asiakaspalveluun pitänyt panostaa...

Anttila meni konkkaan, koska sinun tunteitasi oli loukattu

Vierailija
326/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtamalla paranee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtaja ja elämysten etsijä. Yhden käynnin jälkeen en enää käy samassa ravintolassa tms. Ainoastaan siinä tapauksessa, että haluan jollekin toiselle näyttää paikan, jos se oli minusta hyvä. Ihmiset on vaan erilaisia. Toiset menee aina samaan paikkaan, koska ovat kerran hyvän löytäneet. Minä menen toiseen paikkaan ihan vaan tietääkseni mitä siellä sitten on. Koskee ravintoloiden lisäksi myös lomakohteita, kampaamoja jne. Ruokakaupat ja huoltoasemat käyn useimmiten samoissa paikoissa, koska ne eivät kuulu samalla tavalla elämysosastoon.

Veikkaan että et asu suomessa

Asun Suomessa, pääkaupunkiseudulla.

Alkaako ravintolat loppumaan..vai tykkäätkö käydä pitsalla ja kepapilla.

Ruokajuomaksi suosittelen keski olutta ja lonkeroa

Vierailija
327/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei varsinaisesti liity liiketoimintaan, mutta harmittaa vielä 10 vuoden jälkeenkin kun kysyin kirjastossa mistä löytyy tiettyyn aiheeseen liittyviä tietokirjoja, ja kirjastovirkailija tiuskaisi vastauksen:" Eikö teille ole koulussa opetettu kirjaston käyttöä?"

Teki mieli kysyä, että eikö hänen koulussaan ole opetettu  asiakaspalvelua.

HUUTONAURUA!

olisit sanonut että soitat esimiehelle ja että et käy enää koskaan kirjastossa

Hus trolli muualle, ketään ei kiinnosta sun jatkuva outo kommentointi. Hanki elämä.

Aha..ja se että sä odotat kirjastossa palvelua ei oo outoa..

Ei persaukiset mitään palvelua saa ..missään

Itse ostan kirjat suomalaisesta kirjakaupasta..aina hymyillään ja kiitetään:)

Olen eri ihminen kuin tuo jolle vastasit ekaksi. Sun kommentointi (lue trollaus) on todella outoa ja myötähäpeää herättävää.

Kyllä minusta kirjastossa pitää saada hyvää palvelua. Nyt vain laitat asiakaspalvelijasta palautetta kunnalle.

Jos tarpeeksi moni valittaa, saa potkut. Voitte myös kerätä adressin..noin tuhat nimeä kyllä hoitaa homman.

SINÄ maksat kirjastotädin palkan. SINUN kansalaisoikeuksiasi on loukattu

Vierailija
328/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo, jossa työntekijä arvosteli ääneen 9-v. lapseni hiuksia koko ajan (väriä, laatua, pyörteitä, yms). Ymmärtäisin hyvin, jos kyse olisi ollut siitä, että lapsen haluamaa kampausta ei sen vuoksi voi tehdä, mutta kun kuvassa oleva kampaus oli lapsen omassa päässä. Ja koko ajan kampaaja ehdotteli jotain muuta kuin mitä lapsi alunperin halusi, ja sitten v-tuili minulle, että pitääkö tosiaan tämän ikäiselle tehdä kampaus, jonka äiti haluaa, eikö voi tehdä muuta. Kun olisi vain tehnyt sen leikkauksen, jonka lapsi halusi, ja pitänyt suunsa kiinni.

Vierailija
329/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisten parkkipaikkojen hankalat automaatit, kuten uudella Niittytorilla, ei ikinä enää! Onneksi on vaihtoehtoja.

Kampaaja joka leikkasi liikaa hiuksiani huomaamattaan, kun höpötteli omia juttujaan.

Sähköyhtiö, jonka johtajat vetävät ökybonuksia.

Operaattori, jonka myyjä keskittyi myymään tarpeettomia lisäpalveluita, eikä keskittynyt varsinaiseen ongelmaani ollenkaan. Vaihtoon meni.

Lääkäri, joka oli töykeä ja komenteleva.

Nettikauppa, joka määritteli lähimmäksi noutopisteeksi monen kilometrin päässä olevan paikan postinumeron perusteella, kun oikeasti lähin oli paljon lähempänä, ei voinut valita. Systeemi lienee muuttunut, mutta en osta sieltä edelleenkään mitään.

Sen sijaan, jos saan reklamaatiotilanteessa ystävällistä ja hyvää palvelua, sitoo se minut entistä tiukemmin asiakkaaksi, näin kävi viimeksi Lidlissä, hienosti hoitivat tilanteen. Toinen mikä on paljon petrannut, on Stockmann.

En hyväksy huonoa palvelua, ilmaisen sen kohteliaasti ja äänestän jaloillani. Osaan myös kiittää hyvästä palvelusta, suoraan tilanteessa ja usein myös sähköpostilla.

Vierailija
330/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giganttiin en enää ikinä mene rahojani viemään, kun 18-vuotiaana käydessäni myyjä oli niin v-mäinen.

Ihan asiallisesti kerroin hankkivani tietokonetta (läppäriä) koulutarkoituksiin. Mies siinä sitten vilkaisi kuin hapanta makkaraa ja osoitti myymälän toiseen päähän: "Tuolla on noi tarjousläppärit". Kävin katsomassa, ei mieleistä. Pyysin sitten, josko mies voisi näyttää muitakin läppäreitä tai vaikka kertoa tuotteista vähän enemmän.

"No voin mä sulle tuotetiedot tulostella, kyllähän sä sitten ite voit vertailla" ja marssi happamana tulostamaan papereitaan. Lähdin viemään rahani muualle. Viereisessä Expertissä oli oikein mukava ja avulias myyjä, ostin mieluusti häneltä :)

Vierailija
331/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmä on täysin boikotissa kiitos erään jo lopettaneen K-Marketin v-maisen tyttelin.

Suutuin epäkohteliaasti käytöksestä ja puhuttelutavasta kerta heitolla niin, etten kohta 9 vuoden jälkeen ole rahojani K-ryhmän paikkoihin antanut.

Vierailija
332/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella on yksi kahvila, jossa on sisällä aina omistajan KOIRA! En voisi olla ajattelematta, mitä se koira siellä tekee.

Luultavasti kuule nukkuu.

Vierailija
333/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt enää kampaajalle, jossa "ammattilaisen" otteet olivat niin kovakouraiset, että tavallinen hiusten leikkuu sattui. Muualla ei ole käynyt vastaavaa.

Vierailija
334/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Body Shopissa kaksi kertaa todella ala-arvoista palvelua, joten enpä mennyt enää kolmatta kertaa. Tämä boikotti on pitänyt yli 20 vuotta.

Body shop boikotoi eläinkokeita

Sinä boikotoit Body Shoppia......taidat olla viehättävä persoona ja suuri eläinten ystävä

The Body Shop on L'Oréalin omistama. Hyvähän se on olla "eläinkokeeton" kun eläinkokeet suorittaa toisella nimellä :')

No ei muuten ole, Loreal myynyt sen jo viime vuonna toisaalle.

Älkää tukeko Nestleä = Lorealia

Vierailija
335/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa, Rosso ja ABC - ihmisravinnoksi kelpaamatonta pöperöä ja surkeaan laatuun nähden karmeat hinnat.

ABC: llä on usein tosi hyvät lounaat. Listaruuat on toista maata.

No jos tykkää valmisruuasta, joka on mikrotettu ja kastikkeista jotka on tehty sekoittamalla vesi ja valmis kastikejauhe, niin sitten ehkä..

Vierailija
336/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kotiparturin, ja kävin siellä hieman edullisemman hinnan takia. Kampaaja oli ihan mukava, mutta ihan hirveän hidas - tasatessaan hiuksiani hän aina lopetti leikkaamisen, jos halusi alkaa höpöttää omista asioistaan. Minua ei kampaajalla juttelu haittaa, mutta ärsytti, kun hän ei voinut samalla jatkaa leikkaamista. Hän ei myöskään osannut kerrostaa hiuksiani - koitin samaista parturia nelisen kertaa, ja pesun jälkeen hiukseni lässähtivät joka kerta raskaana alas. Vaihdoin kampaajaa, ja hän oletti, että olin viimeksi värjännyt ja leikkauttanut hiukseni harjoittelijalla.

Vierailija
337/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttivät varkaaksi ja kun tyhjensivät laukkuni kaatamalla lattialle kaikkien nähden ja eivätkä pahoitelleet mitään jälkikäteen, niin todellakin lopetin siinä kaupassa käymisen. Kyseistä kauppaa ei ole enää olemassa.

Vierailija
338/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Adlibriksestä tilaamisen, kun luin täältä yhdestä m*ngoketjusta kuinka laina-Instaxeista kyselleelle oli joku oman elämänsä girlboss-aspa vittuillut ihan kunnolla. Kuulostaa ehkä pikkumaiselta, mutta epäselvä yhteistyö, myynnissä olevien kameroiden lainailu kavereille ja epäammattimainen asenne siihen päälle meni ainakin mulle tunteisiin niin, että alkoi inhottaa koko firma. Kirjoja saa muualtakin ja pikakamerat voi ostaa sellaisesta liikkeestä, jossa niitä ei ole käytetty kaverin häissä ennen asiakkaalle myymistä.

Hei, mä olin se joka tiedusteli Adlibrikselta niistä kameroista ja todellakin sen vittuilun takia lopetin Adlibriksen verkkosivujen käytön :D

Vierailija
339/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pyynnöstä en nyt tähän mainitse ks. paikan nimeä mutta eräs yksityishammaslääkäri Tampereella kyseessä. Äitini on 60-vuotias. Häneltä katkesi hammas ja varasi ajan sen korjauttamiseksi. Kun äitini kysyi, kuinka luonnollisen näköinen lopputuloksesta tulisi, nuorehko naishammaslääkäri sanoi "Onko sillä nyt sitten enää tuon ikäiselle ihmiselle väliä" Palautetta laitoimme kyllä suoraan ks. paikkaan.

Vierailija
340/4975 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lielahden hiusvinkki..olin itse hyvissä ajoin paikalla ja kampaajalla menee toisen asiakkaan kanssa 40! min yliajalle..hän kävi sanomassa välissä että kestää vielä..ei edes pahoitellut tai ollut sen näköinen että pitäisi kiirettä höpötteli vaan sen toisen asiakkan kanssa..sanoin että käyn toisessa kaupassa katselemassa aikani kuluksi niin kampaaja vaan tympeenä että "ihan miten vaan" sitte tulin takasin ja nään kun edelleen ei pidä mitään kiirettä otin takkini ja häivyin...ihmettelen miten sitä paikkaa facessa kehutaan..vai onko henk.kunnan omia tekstejä ja arvosteluja...