Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Itse aloin boikotoimaan osittain huomaamattanikin subwayta kun kerran ruokaa tilaamaan mennessäni ja allergiatietoja kysellessäni myyjä totesi kovaan ääneen ilkeällä äänensävyllä ettei näin allergisen ihmisen pitäisi tulla ollenkaan ulos syömään vaan laittaa itse ruokansa ja syödä kotona. Olen siis kananmunalle allerginen ja aina aiemmin on heiltä tilaus onnistunut, sen kerran vain sattui huono asiakaspalvelija paikalle.
Tiedän että ketjussa tai liikkeessä ei ole vikaa, vain yksittäisessä ihmisessä joka sattui olemaan tiskin takana, mutta tilanne oli todella kiusallinen. Taakseni oli nopeasti kertynyt pitkä jono ja muutenkin olen allergiani kanssa arka ja koen todella huonoa omatuntoa kun joudun kyselemään aina syömään mennessä paljon, en haluaisi olla vaivaksi. Tilanteesta jäi paha mieli ja se on vähentänyt ulkona syömistä entisestään.
Annoin palautetta netissä ja sain oikeuden ilmaiseen patonkiin, eipä tullut käytettyä. Harmittaa.
Lopettanut tietyssä ruokakaupassa käynnin, koska 4/5 myyjistä on niin epäkohteliaita. Eivät ota mitään kontaktia jos vaikkapa sattuvat samaan aikaan hyllyille, kassalla hyvä jos vaivaisen tervehdyksen saavat asiakkaalle rutistettua ulos. Tiedän varsin hyvin ettei kaupan myyjät ole mitään superihmisiä hekään ja huonoja päiviä on kaikilla, mutta tämä on enemmänkin jo sääntö kuin poikkeus siellä asioidessa. Kukaan ei kuitenkaan ole kyseiseen ammattiin ainakaan toivottavasti heitä pakottaneet ja asiakaspalvelun perusteisiin kuuluu mielestäni vähintäänkin asiakkaan tervehtiminen asianmukaisesti. Mitään ihmeellisyyksiä en vaadi ja yritän muutenkin aina olla mahdollisimman helppo asiakas.
Siispä äänestän jaloillani ja käyn viereisessä kaupassa, jossa asiakaspalvelu aina 10+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan kivijalkahomma, mutta verkkokauppa.com palutuksessa postissa meni kuukausi että sain rahani takasi, sitten viikko että tuli uusi
Sähköinen asiakaspalvelu vastaus kestää 1-3pv koska kuulemma ruuhkaa, jääny miettiin että kuinkahan paljo huonoo tavaraa ne myy jos asiakaspalvelu noin ruuhkautunu, tuskin ihmiset sinne ottaa yht kehuakseen.
Verkkokaupasta oli elokuun alussa puhelimet loppu, joten laitettiin valitsemani malli tilaukseen. Nyt näyttää menevän jonnekin jouluun asti vähintään, että tulee. Ja aluksi sanottiin, että puhelin tulee viikossa kahdessa. No niin näky tulevankin. Toimituksessa onkhelmaa. Jo monta kertaa ovat lähettäneet sähköpostia, että osaa tilauksesta odotetaan yhä. Mitä osaa, kun yhen ainoan puhelimen olen tilannut, enkä kymmeniä tuotteita? Tuleeko se puhelin sieltä viiden gramman paloina, jonka sitten joku yksin viiden hengen kaikki työt tekevä työllistetty sitten kasaa, kun kiireiltään joutaa, kun kerran yhden puhelimen tilauksesta yhä osaa odotetaan. Niin tai näin, niin kyllä on homma hidasta kuin Iisakin kirkon rakentaminen silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mädättävän ja rappioituneen evankelisluterilaisen kirkon "jumalanpalveluksissa" olen lopettanut asioimasta. Itseasiassa olen lopettanut asioinnin kokonaisuudessaan eroamalla kirkosta. Hukkukoot pskaansa! Mä ei sitä enää rahoita
- sama täällä. Kirkko on mennyt liian liberaaliksi. Fanitetaan vähemmistöjä ja kaikenmaailman protestipappeja.
Evankelisluterilainen kirkko on kääntynyt Suomen kansaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy ikinä uudestaan, jos kampaaja tai kosmetologi kommentoi negatiivisesti hiuksiani tai ulkonäköäni. Jostain syystä tuntuu olevan yleistä tässä ammattiryhmässä. Toinen asia miksi en asioi uudestaan palvelussa, on yleisesti välinpitämätön, ylimielinen tai tyly käytös tai tyrkyttäminen jos olen jo sanonut, että katselen kiitos. Päätän itse mitä haluan ja kysyn mielipidettä jos en osaa valita tai kaipaan neuvoa.
Yksi kampaaja hätyytti kampaamon muutkin työntekijät nauramaan hiuksilleni. Oli kuulemma niin rautapitoiset, että väriaine kupli hiuksissa. Arvaa naurattiko muita kuin tätä hassunhauskaa kampaajaa.
Kävin joskus kampaamossa, jossa hiukseni leikkasi venäjänkielinen harjoittelija. Harjoittelun ohjaaja oli myös venäläinen, joten nämä kaksi sitten kävivät läpi lopputuloksen venäjäksi. En osaa venäjää, joten tilanteesta jäi vähän epämukava olo, kun en tiennyt yhtään miten he tukkaani siinä arvioivat.
Jos reklamaatiot on hoidettu huonosti. Kyllä vastuu tuotteista pitää ottaa. Jos myy paskaa niin saa korvata.
tööt kirjoitti:
Asiakkaan aliarvioiminen saa karvat pystyyn! Asunut landella jo pitkät tovit ja lähdin kaupunkiin lääkäriin perusvaatteissa(farkut,tennarit ja poolopaita). Äitini pyysi tuomaan jonkun ryppyvoiteen samalla reissulla kun tulen kylään. Budjetti max 150 euroa. Menin Turun Stockmannille ja aloin myyjälle esittelemään asiaani niin tää pöhkö vie mut hyllylle, jossa jotain Niveaa, mitä ainakin meidän landella saa k- marketista. Totesin kiitos ja hyvää päivänjatkoa. Onneksi sain parempaa palvelua läheisestä kosmetiikkaliikkeestä. No, Stockmann muutenkin tuli tiensä päähän jo ennen 2000- lukua. Ikinä en ole hyvää palvelua saanut- ainakaan Turussa.
Perus-Nivea kun voitti parisen vuotta sitten suuressa ryppyvoidevertailussa kaikki muut putelit ja purnukat, mukaanlukien kulttisuositun La Mer -kasvovoiteen (hinta noin 120€). Sinua on palveltu erityisen hyvin ja kehtaat vielä valittaa.
Kärkkäinen. Omistajan rasististen kommenttien takia.
Englannissa muistaakseni Paddingtonin asemalla päätin käydä syömässä ennen kuin juna lähtee lentokentälle. Menin pubiin hakemaan ruokaa ja tilasin yhden siiderin. Tiskiltä myytiinkin minulle kolme tuoppia siideriä. Kun sanoin, että yksi riittää, nainen tuhahteli minulle vihaisena, että oli kysynyt otanko kolme ja minä kuulemma olin vastannut, että joo. En tosiaankaan. Vaikka aksentistani kuulee, etten ole paikallisia, en sentään niin tollo ole kielen kanssa. Onneksi ystävällinen miesmyyjä tuli pahoittelemaan asiaa ja saatiin asia järjestettyä.
En ole sen jälkeen käynyt kyseisessä paikassa, vaikka Paddingtonilla olen ollut usein.
Asunto satama ja se toinen olikin venäläisiä puhuu venäjää juu kiitos näkemiin. Kenelle tahansa antaa .
Subway oltiin juuri ostettu maksettu oltiin seisoma asennossa juomapullot pöydällä lihava myyjä huusi menette vaan omaan kotiin katsomaan TV tä. Kun siinä seistessä katsottiin seinällä olevaa TV kuvaa. Pitääkö purkaa asiakkaisiin vihaa ?? Ei sitten menty enää sinne kiitos pysytään kotona. Saa niitä limuja kaupasta halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei puhuta Suomea niin siihen loppuu käynti.
Jatkuvasti ihmetyttää, etteivät nämä kaikkein isänmaallisimmat suomalaiset opettele kirjoittamaan suomen kieltä oikein.
Näin se menee:
Maan nimi: isolla alkukirjaimella, esim. Suomi, Ruotsi
Kieli: pienellä alkukirjaimella, esim. suomen kieli, puhun suomea, äidinkieleni on englanti
Kansallisuus: pienellä alkukirjaimella, esim. olen suomalainen, hiihtokisan voitti taas norjalainenEi kaupoissa ja ravintoloissa vaihdeta kirjeitä eikä muitakaan kirjallisia viestejä asiakaspalvelijan ja asiakkaan välillä.
Ihan ääneen puhutaan enimmäkseen ja olen kyllä myös sitä mieltä että haluan palvelua suomeksi.
En puhu kirjakieltä enkä odota sitä aspaltakaan , mutta suomen kieltä kyllä.
Sitäpaitsi puhelin muuttaa näitä väärin , minunkin piti korjata äsken , kun olisi muuten tullut suomen kieltä isolla. Ei niitä aina jaksa tai huomaa korjata, kun tämä on kuitenkin vain viihdettä .
Tekeekö puhelimesi myös ylimääräisen välilyönnin ennen pilkkua ihan itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen. Omistajan rasististen kommenttien takia.
Tää pelle elämöiny viimeset viis vuotta jokaviikkoisella
"Nyt loppui kärkkäisellä asiointi"
vouhotuksellaan.
Mukava käydä siä kun tietää että nuo suurimmat kylähullut pysyy sieltä poissa.
Jonotin 45 min Lidlin kassajonossa. Pakasteet sulivat. Käyn tulevaisuudessa siedettävissä kaupoissa.
kampaaja oli hyvä, mutta tyly ja epäystävällinen, en mene toiste. Thai-ravintolassa oli sama nainen monta kertaa niin nyrpeänä, että lopetin käymästä vaikka ruoka on hyvää
Kamuxilta en osta enää ikinä autoa vaikka puoleen hintaan myisivät.
Taannoin ostin auton ja sen päälle turvatakuu. Alle vuodessa tuli isoja ongelmia, joita sen takuun piiriin yritin saada. Siitä alkoi pitkä sähköpostiväittely johon myyntipäälikkö aina vastasi vittuillen hymiöillä. Esim. "Tämä on kuluva osa :) turvatakuu ei sitä kata :)"
Piti kuluttajariidan kautta hakea korvausta.
Seuraava autokauppa oli paljon parempi, eikä tyrkyttänyt mitään huijaustakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Jonotin 45 min Lidlin kassajonossa. Pakasteet sulivat. Käyn tulevaisuudessa siedettävissä kaupoissa.
Erikoista... lidleissä joissa käyn avataan herkästi uusi kassa, mikäli jonoa tulee yli 3-4 asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Mädättävän ja rappioituneen evankelisluterilaisen kirkon "jumalanpalveluksissa" olen lopettanut asioimasta. Itseasiassa olen lopettanut asioinnin kokonaisuudessaan eroamalla kirkosta. Hukkukoot pskaansa! Mä ei sitä enää rahoita.
Tulee varmaan pettymyksenä, mutta sinun roposillasi tai jäsenyydelläsi kirkossa ei ole kokonaisuutta tarkastellen yhtään mitään merkitystä.
T. Tyytyväinen jäsen
Vierailija kirjoitti:
Lopetettiin bar Artturissa Tampereella käyminen kun koronan aikaan oveen oli ilmestynyt lappu "Auki silloin kuin hallituksen idiootit antaa".
Minusta tuo osoitti niin suurta typeryyttä, lapsellisuutta, itsekkyyttä ja vastenmielisyyttä baarin omistajalta/työntekijöiltä että vaihdettiin porukalla baaria mis käydään yksillä töiden jälkeen.
Kiitos tiedosta. Lopetamme myös käynnit tuolla tämän perusteella. Muutenkin rähjäinen paikka. Ei ole usein tullut käytyä ennenkään mutta tämän jälkeen ei enää ikinä.
Asiakkaan aliarvioiminen saa karvat pystyyn! Asunut landella jo pitkät tovit ja lähdin kaupunkiin lääkäriin perusvaatteissa(farkut,tennarit ja poolopaita). Äitini pyysi tuomaan jonkun ryppyvoiteen samalla reissulla kun tulen kylään. Budjetti max 150 euroa. Menin Turun Stockmannille ja aloin myyjälle esittelemään asiaani niin tää pöhkö vie mut hyllylle, jossa jotain Niveaa, mitä ainakin meidän landella saa k- marketista. Totesin kiitos ja hyvää päivänjatkoa. Onneksi sain parempaa palvelua läheisestä kosmetiikkaliikkeestä. No, Stockmann muutenkin tuli tiensä päähän jo ennen 2000- lukua. Ikinä en ole hyvää palvelua saanut- ainakaan Turussa.