Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2041/4975 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiapteekissani on niin elämäänsä kyllästyneen oloinen farmaseutti, että ryhdyin asioimaan mieluummin kauempana sijaitsevassa apteekissa. Parilla ensimmäisellä kerralla ajattelin, että hänellä on vain huono päivä, mutta kun sama nainen oli siellä vielä viidennellä käynnillänikin naama nurinpäin, niin päätin etten enää mene sinne. Ei nyt mitään leveää tekohymyäkään tarvitse jatkuvasti olla naamalla, mutta on aika ankeaa asioida paikassa, missä asiakaspalvelija käyttäytyy aina kuin olisi vastikään syönyt p*skalla kuorrutetun sitruunan.

Apteekeista olisi monenlaista kerrottavaa.

Mutta paras oli, kun hain gozillana yskänlääkettä. Farmaseutti tiskillä kailotti kovaan ääneen, että TIEDÄTHÄN, ETTÄ TÄMÄ ON HUUMELÄÄKETTÄ. Repesin nauruun ja tämän jälkeen olen yrittänyt vältellä kyseistä farmaseuttia

Minä repeäisin farmaseuttina nauruun, jos asiakas yrittäisi ostaa ”gozillana” yskänlääkettä!

Vierailija
2042/4975 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkuuteni loppuu heti jos mainoksissa esiintyy tatuoituja tai yrityksessä on töissä tatuoituja henkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Toiminta ei kestä päivänvaloa. Tulosta tehdään, mutta työntekijöiden olot ei parane millään tavoin.

Vierailija
2044/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2045/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Toiminta ei kestä päivänvaloa. Tulosta tehdään, mutta työntekijöiden olot ei parane millään tavoin.

Vierailija
2046/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamperelaisella kirpputorilla lopetin käymästä, kun omistajan käytös oli niin töykeää.

R-kirppis, saanen arvata?

Vierailija
2047/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sostoimenjuoruAKKA paskakaupunni kirjoitti:

Olin työttömänä ja jouduin hakea tuolloin toimeentulotukea, siellä oleva nainen soitti minulle usein , kertoi miten muilla on paljon huonommin jne.  Puheluihin kyllästyneenä lopulta kysyin soitteleeko hän kaikille asiakkaille, -meni hiljaiseksi- ja toivoin ettei soittaisi enää, (viesteilläkin tieto kulkee) Valitettavasti en voinut lopettaa "käymästä" silti. :(  Käytös oli tungettelevaa eikä asiallista!

Minulle soitteli vastaavia puheluja arki aamuisin kaupungin TE-palvelujen omavalmentaja, vanhempi keski-ikäinen nainen, joka uskoi tietävänsä itse paremmin, mikä minulle olisi ko. tilanteessa parasta. Hänen missionaan näytti olevan minun saaminen osallistumaan jollekin TE-toimiston pupukurssille, mutta kerroin, että en ole niistä kiinnostunut.

Hän antoi myös toistuvasti TE-palveluista ja etuuksista vanhentunutta tietoa, mutta väitti jälkeen päin tarkoittaneensa toista asiakasryhmää. Ylipäätään, naisen soitot ärsyttivät minua, koska en kaivannut hänen soittojaan ja selityksiään. Pyysin omavalmentajaa olemaan soittamatta minulle, mutta hänen mukaansa hän vain halusi hoitaa asioitani mahdollisimman hyvin ja soittamalla ja puhumalla kanssani hän muka pystyisi paremmin palvelemaan minua. 

Lopulta otin yhteyttä naisen esimieheen ja pyysin vaihtamaan omavalmentajan.  Esimies ei edes kysynyt sen kummempaa syytä, kun kerroin, että ko. omavalmentajan jatkuvat yhteydenotot ärsyttävät. No, tämä ei entiselle omavalmentajalle käynyt, vaan hän soitti ja alkoi penätä syytä sille, miksi olin vaihtanut hänet toiseen. Kun kerroin, että koin hänen jatkuvat yhteydenottonsa häiritsevinä ja en pidä hänen "sinun parhaaksesihan minä vain toimin" -asenteestaan, hän alkoi selitellä ja toistella pilkalliseen sävyyn "ettei se vaihtamalla parane" -kommentteja. Lopuksi hän  alkoi suurin piirtein huutaa puhelimeen, joten katkaisin puhelun ja laiton hänen numeronsa estolistalle. 

Uusi omavalmentaja ei ole ottanut alkuvuoden tapaamisen jälkeen kertaakaan yhtettä, joten selvästi entinen omavalmentajani oli väärässä: palvelu parani vaihtamalla.

Vierailija
2048/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusikymppinen työtön kirjoitti:

sostoimenjuoruAKKA paskakaupunni kirjoitti:

Olin työttömänä ja jouduin hakea tuolloin toimeentulotukea, siellä oleva nainen soitti minulle usein , kertoi miten muilla on paljon huonommin jne.  Puheluihin kyllästyneenä lopulta kysyin soitteleeko hän kaikille asiakkaille, -meni hiljaiseksi- ja toivoin ettei soittaisi enää, (viesteilläkin tieto kulkee) Valitettavasti en voinut lopettaa "käymästä" silti. :(  Käytös oli tungettelevaa eikä asiallista!

Minulle soitteli vastaavia puheluja arki aamuisin kaupungin TE-palvelujen omavalmentaja, vanhempi keski-ikäinen nainen, joka uskoi tietävänsä itse paremmin, mikä minulle olisi ko. tilanteessa parasta. Hänen missionaan näytti olevan minun saaminen osallistumaan jollekin TE-toimiston pupukurssille, mutta kerroin, että en ole niistä kiinnostunut.

Hän antoi myös toistuvasti TE-palveluista ja etuuksista vanhentunutta tietoa, mutta väitti jälkeen päin tarkoittaneensa toista asiakasryhmää. Ylipäätään, naisen soitot ärsyttivät minua, koska en kaivannut hänen soittojaan ja selityksiään. Pyysin omavalmentajaa olemaan soittamatta minulle, mutta hänen mukaansa hän vain halusi hoitaa asioitani mahdollisimman hyvin ja soittamalla ja puhumalla kanssani hän muka pystyisi paremmin palvelemaan minua. 

Lopulta otin yhteyttä naisen esimieheen ja pyysin vaihtamaan omavalmentajan.  Esimies ei edes kysynyt sen kummempaa syytä, kun kerroin, että ko. omavalmentajan jatkuvat yhteydenotot ärsyttävät. No, tämä ei entiselle omavalmentajalle käynyt, vaan hän soitti ja alkoi penätä syytä sille, miksi olin vaihtanut hänet toiseen. Kun kerroin, että koin hänen jatkuvat yhteydenottonsa häiritsevinä ja en pidä hänen "sinun parhaaksesihan minä vain toimin" -asenteestaan, hän alkoi selitellä ja toistella pilkalliseen sävyyn "ettei se vaihtamalla parane" -kommentteja. Lopuksi hän  alkoi suurin piirtein huutaa puhelimeen, joten katkaisin puhelun ja laiton hänen numeronsa estolistalle. 

Uusi omavalmentaja ei ole ottanut alkuvuoden tapaamisen jälkeen kertaakaan yhtettä, joten selvästi entinen omavalmentajani oli väärässä: palvelu parani vaihtamalla.

Mulle soitteli kans vaikka sain määräaiakisen eläkkeen ja en ollut te-palveluissa, minkä kerroin. Lopulta uhkailin kotirauhan häirintäsyytteellä jos puhelut ei lopu, usko kerrasta.

Vierailija
2049/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Kilon k-marketissa juoksevan rotan hedelmähyllyn alta. Siihen loppu siellä asiointi.

Vierailija
2050/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kauppahallin Kotiruoka lounasravintola. Lihapullat olivat tehty jostain h*lv*tin nyhtökaurasta ja olivat aivan mauttomia. Lisukkeena oli ainostaan riisiä tai perunamuussia, ja koska en syö riisiä tai perunaa, oli tyydyttävä salaattiin sekä niihin muutamiin sipulirenkaisiin ja porkkanapaloihin, joita tarjoiluvaunusta löytyi. 

Luulin meneväni tavalliseen suomalaiseen kotiruokaa tarjoavaan lounasravintolaan, mutta myyjänä olikin huonosti suomea puhuva indoneesilaiselta näyttävä nainen. Ravintolan yleisilme oli epäsiisti ja nuhjainen ja lounaan hinta korkea ravintolan tasoon nähden, joten kehotan kaikkia välttämään kyseistä ravintolaa. En itse aio enää koskaan käydä siellä. Kerta riitti.

Vierailija
2051/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin lopputilin työstäni sen takia, koska työntekijöiden kanssa ei saanut veljeillä, vaan piti ehdottomasti johtajien toimia kuin H itler konsonaan. Tämä oli ihan käsky ylemmältä taholta. Enkä muuten ollut ainut, työntekijät vaihtuvat koko ajan.

Nyt lopetin eräässä ruokakaupassa käynnin, koska jatkuvasti pitää seurata silmä tarkkana ettei tuotteet ole jo vanhoja. Ei puhettakaan, että se olisi punalaputettu, joka kerta siellä kaupassa käydessä kerran viikossa huomasin, että päiväykset menneet ja täyden hinnan maksoin. Palautteisiin ei reagoitu. Missään muussa kaupassa en ole ikinä ostanut vanhoja tuotteita.

Proviisorina otit loparit apteekista?

Vierailija
2052/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kaupunginosamme kauppakeskuksessa siihen ravintolaan, joka ei hyväksy asiakkaikseen romaaneja.

Saman kauppakeskuksen K-Marketissa odotan, että se yksi palvelutiskin myyjä on varattu, ennen kuin menen ostoksille. Miten voikaan yksi olla niin nyrpeäilmeinen mies, kun kaikki muut ovat hymyileviä ja kohteliaita.

Vierailija
2053/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan tai kauppakeskuksen vartijat tulee korostetusti kilistelemään avaimiaan ja kävelemään minun takana tai ympärillä. EN enää käy noissa kaupoissa. Olen isotissinen ja kaikki takkini näyttävät jotenkin isoilta ja tykkään kuljeskella kaupoissa miettien mitä ostaisin. Nämä on ainoat syyt miksi luulen että minua kauppakytät jahtaavat. Tosinaan tulevat myös uhittelevasti seisomaan taakseni kassajonossa. En enää ikinä mene noihin kauppoihin. Olen keski-ikäinen ja muuten siististi pukeutunut ja minun asiakkuuden menettävät heti.

Itselleni käy joskus niin että mietin tosi tarkkaan ja vertailen mielessäni hintoja, saatan olla kaupassa pitkään kierrellen jos on aikaa. Nyt en enää ostele kuin ihan välttämättömät kun olen huomannut että vartija tulee jostain vastaan kilistellen avaimia ja siitä minun ohi. Tulee olo että ok shoppailuaika loppui. Varmaan seuraavat sieltä kameroista ja toivovat että veisi nyt jotain niin otetaan kiinni ja kun en vie tietenkään niin hermostuivat kun eivät jaksa enää seurata. Inhoan muutenkin noita kameroita kun voivat siellä kytätä ja tsoomata. Harmittaa koska ostan kerralla paljon mutta enpä osta enää 😝

Moni vartija on kilistelyllän vienyt minut nettikauppaan. 

Jopa Lidliin on tullut öyhöttävät virkaintovartijat kyttäämään ja kävelemään aggressiivisesti.

Tuntuu että joillekin nuorille ei tarvi muuta kuin antaa virkapuku ja avaimet niin itsetärkeys nousee päähän. Kuka Lidlistä edes varastaa kun siellä on niin halpaa, köyhälläkin on varaa. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Stanfordin_vankilakoe

on hyvä esimerkki siitä, kuinka virkapuku ja avaimet muuttavat ihmisten persoonallisuutta.

Vierailija
2054/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene kaupunginosamme kauppakeskuksessa siihen ravintolaan, joka ei hyväksy asiakkaikseen romaaneja.

Saman kauppakeskuksen K-Marketissa odotan, että se yksi palvelutiskin myyjä on varattu, ennen kuin menen ostoksille. Miten voikaan yksi olla niin nyrpeäilmeinen mies, kun kaikki muut ovat hymyileviä ja kohteliaita.

Meillä käännytetään kaikki romaanit pois. Ainoastaan tietosanakirjat ovat tervetulleita!

Vierailija
2055/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin laittauttamassa kulmakarvani, kulmakarvanainen ei edes kysynyt millaiset halusin. Oli ensimmäinen kerta kun ikinä laitoin kulmia, joten oletin, että ensin se vähän siistii ja sitten kysyy tarkemmin. Joo ei. Kulmat oli alusta ohuet ja lopusta paksut, kun normaalistihan ne menee toisin päin. Maksoin ja viikon päästä menin toiseen paikkaan, jossa kampaaja / kosmetologi / mikä lie ei meinannut uskoa että ihan ammattilainen oli ne tehnyt. Ensimmäiseen kulmakarvaputiikkiin en mene enää ikinä.

Ja yhdessä baarissa en käy enää kun kaikki juomat on siellä tosi vetisiä mutta myös erittäin kalliita.

Vierailija
2056/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaidottomat tarjoilee sitten nyökkää arvokkaasti . Hotellisiivooja jakeli Raamattuja että viekää pois kun oli hotellin yöpöydällä . Nehän kuuluu sinne . Ei puhu suomea . Varastettua ruokaa lakanoita verhoja ne jakaa lähiöissä ja vie rajan yli . Baltiassa on varmaan kaikki sisustettu Suomesta varastetuilla huonekaluilla ,pesukoneet vaatteet verhot .

Vierailija
2057/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopettaisitte varastamisen sekä työntekijät että johtajat .

Vierailija
2058/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus arabiaksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Kilon k-marketissa juoksevan rotan hedelmähyllyn alta. Siihen loppu siellä asiointi.

Vuosaaren k marketissa juoksee hiiriä maitokaapeilla ja myyjät ei osaa suomea oikeesti vaan vahan . Puolet ruuista vanhoja . Ihan huumorintajutonta porukkaa . Ei voi edes kysyä mitään kun toinen ei osaa suomea . Ei ne ymmärrä mitä tarkoitat vaikka sanoo niin niin.

Mistä Vuosaaren k-marketista puhut?

Vierailija
2059/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti, surkeinta asiakaspalvelua ikinä. Tai ennemminkin ei voi puhua asiakaspalvelusta koska sitä ei ole.

Minä sain paketin saapumisilmoituksen torstaina eli käytännössä To iltana kun tulin töistä. Paketti oli jossain itselleni tuntemattomassa postin toimipisteessä - hornan tuutissa. Ilmoituksessa luki että paketti palautetaan perjantaina (huomenna) mikäli sitä ei ole noudettu. MITÄ 1 päivä aikaa noutaa.

Soitin postin "asiakaspalveluun" että mitä tämä on 1 päivä ja jos en nouda niin palautetaan lähettäjälle?!?!

Lähden huomenna työmatkalle en pysty mitenkään sitä huomenna noutamaan.

Posti: jos maksat lisää niin voidaan säilyttää kauemmin

Minä: no en todellakaan maksa mitään lisää, tottakai pitää asiakkaalla olla aikaa noutaa paketti, enemmän kuin 1 päivä.

Posti: niin tämä on täällä jo odottanut noutoa.

Minä: no miksette ole ilmoittanut aiemmin?

Posti: me olemme lähettäneet sinulle tekstiviestin

Minä: TEKSTIVIESTI!! ja milloin minä olen postille puhelin numeroni antanut tällaista tarkoitusta varten?

Posti: Niin tämä on meidän käytäntö

Minä: Niin mihin numeroon se viesti on lähetetty?

Posti: numeroon xxxxxxxxx

Minä: En minä sitä numeroa käytä kuin satunnaisesti varalta eikä siinä ole ollut virtaakaan ties kuinka pitkään aikaan. Koskaan en teille ole tuota numeroa antanut.

Posti: tämä on meidän käytäntö, haluatko maksaa että säilytämme? muussa tapauksessa palautamme paketin lähettäjälle.

Minä: EN Maksa, mutta valituksen teen teistä ihan varmasti ja joka ikiseen tuuttiin netissä kerron epäasiallisesta toiminastanne.

Vierailija
2060/4975 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Lanternan huonekaluliikkeissä myyjät istuskelevat tietokoneidensa ääressä tai seisoskelevat tiskin takana. Ainoastaan yhdessä paikassa (Sotka) myyjä tuli kysymään, voiko auttaa. Ystävällinen nuori mies.

Ihan itsepalveluna en voi huonekalua tilata. Jos menen myymälään, niin haluan tilata sen sieltä enkä sitten kotoa netistä.

Huonekalujen asettelemiseen fiksusti ja samalla myyvästi ei ole paljoa panostettu. Tämä koskee kaikkia liikkeitä. Johonkin vain on tungettu tavarat. Jos hieman nähtäisiin vaivaa ja aseteltaisiin huonekalut kivasti ja vähän edes sisustettaisiin sitä ympäristöä, niin kauppakin voisi paremmin käydä. Kivoja sohva-asetelmia mattoineen jne.

Nyt on kuin menisi varastomyymälän loppuunmyyntiin.

Eipä paljon enää tuonne huvita mennä ostoksille, myyjien rauhaa häiritsemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi