Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas maannut koko päivän sängyssä

Vierailija
09.03.2018 |

Vihaan itseäni ja tätä saamattomuuttani. Olen vain lukenut kirjaa, ollut kännykällä ja syönyt hedelmiä. Mitään muuta ruokaa en jaksa laittaa. En lämmittää valmisruokaa enkä voidella leipää. Ihan kohta on pakko lähteä koirien kanssa lenkille, mutta en tiedä yhtään mistä saisin energiaa siihen. Hirveä ahdistuskin iski päälle, kun mietin miten saamaton olen. :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sentään lukenut kirjaa ja syönyt hedelmiä ja lenkität koirat. Minä olen ainoastaan ollut läppärillä, syönyt suklaata ja käynyt kaupassa ostamassa lisää suklaata.

Minä olen ollut läppärillä, syönyt hedelmiä ja ollut menemättä minnekään. Kuka voittaa ja mitä voittaa?

Vierailija
22/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PMS? Itselläni on aina tuollaista muutama/viikko ennen menkkojen alkua. En oikein nuku kunnolla, en jaksa laittaa ruokaa, siivota enkä urheilla. Tuntuu että millään ei ole edes mitään väliä ja saan ihan järkyttäviä ahdistuskohtauksia ja joskus on myös itsetuhoisia ajatuksia. Minullakin on ollut masennusta mutta ennen menkkoja käyn aina jossain aallonpohjalla ja olo on ihan sietämätön.

Menkkojen pitäisi alkaa kyllä muutaman päivän sisällä, mutta tämä olo on kestänyt jo n. vuoden verran. Nyt ehkä joulukuusta lähtien mennyt vielä pahemmaksi.

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sentään lukenut kirjaa ja syönyt hedelmiä ja lenkität koirat. Minä olen ainoastaan ollut läppärillä, syönyt suklaata ja käynyt kaupassa ostamassa lisää suklaata.

Minä olen ollut läppärillä, syönyt hedelmiä ja ollut menemättä minnekään. Kuka voittaa ja mitä voittaa?

En tiennytkään että tämä on kilpailu.

Vierailija
24/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, niin tuttua. Minäkään, kuten toinen kirjoittaja, en jaksa avata tietokonetta vaan selaan kännykkää. Pakolliset hoidan, mutta äsken ostin kertakäyttöastioita kun en saa itsestäni irti tiskata... En ole edes masentunut, tuntuu ettei ole tunteita sen aaltoilevan, murskaavan ahdistuksen lisäksi. Jokainen askel tuntuu ylivoimaiselta, tuntuu kuin sydän ei jaksaisi lyödä. Olen niin uupunut koko ajan että kauhistuttaa, ei näin voi elää.

Tsemppiä ap:lle ja muille.

Vierailija
25/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te masentuneet!

Itse kaksi kertaa tuon läpikäyneenä neuvoisin teitä: älkää syyttäkö itseänne saamattomuudesta vaan antakaa olla. Jos on liian vaikeaa käydä suihkussa, keittää kahvia, tehdä ruokaa, ok. Ei ole pakko jaksaa, ei siksi että niin tekee ns normit. Antakaa itsellenne lupa levätä! Älkää kuunnelko niitä jotka sanoo: "ryhdistäydy, ota itseäsi niskasta kiinni".

Nyt on aika levätä ja ennenkaikkea antaa itaelle lupa siihen!

Vielä tulee se aika kun jaksaa tehdä muutakin, nyt on lupa olla tekemättä mitään! Pian huomaatte taas jaksavanne enemmän ja enemmän....

Vierailija
26/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääääh.... olin koulus, onneks ei tullu läksyy. Tänää oli hissan koe, 2päivää sitte yllin koe ja ens viikon keskiviikkona enkun koe, sitte parin viikon pääst musiikin koe perjantaina.

Vierailija
27/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan sammuta tietokonetta vaan pistän sen lepotilaan niin ei tarvi odottaa avaamista.

Vierailija
28/31 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aivan järkyttävä ahdistus... Viikonloput on pahimpia. Mä en jaksa enää. :( Itsemurha vaan jatkuvasti mielessä, mutta en ole vieläkään sitä saanut tehtyä.

Aloittaja

Vierailija
29/31 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aivan järkyttävä ahdistus... Viikonloput on pahimpia. Mä en jaksa enää. :( Itsemurha vaan jatkuvasti mielessä, mutta en ole vieläkään sitä saanut tehtyä.

Aloittaja

Mullakin on ollut ihan hirveä viikonloppu. Olen todella yksinäinen, mutta en jaksa yrittää nähdä ketään koska en jaksa toisaalta esittää seurallista ja pelkään, että alan itkeä toisten kanssa.

Vierailija
30/31 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Mullakin on ollut ihan hirveä viikonloppu. Olen todella yksinäinen, mutta en jaksa yrittää nähdä ketään koska en jaksa toisaalta esittää seurallista ja pelkään, että alan itkeä toisten kanssa.

Ikävä kuulla. :( Mulla on vähän sama tilanne.

Aloittaja

Vierailija
31/31 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi