Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka stalkkaavat instastorysi

Vierailija
09.03.2018 |

mutta eivät koskaan kommentoi tai tykkää mistään mitä julkaiset, mitä ajattelette heistä vai oletko kenties yksi heistä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ig-storyt pyörii läpi ilman sen suurempaa stalkkailua. Siirtyy aina käyttäjästä seuraavaan. Mulla menee ainakin suurinosa aina ihan ohi kun ne pyörii automaattisesti. Eli en antaisi sille paljon painoarvoa jos jonkun nimi siellä listassa on.

Vierailija
22/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän pyörii siinä automaattisesti kaikki putkeen. Mua ei ees välillä kiinnosta katsoa mutta kun jo lähtee pyörimään en kehtaa olla katsomatta kun sekin näkyy jos katot vaan alun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Jos ne tyypit kerta seuraa sua niin tottakai sun story näkyy heti siinä ylhäällä heille! Mitä ihmeellistä tossa nyt on. Mulla menee monesti seuraajien kuvat ohitse koska seuraan niin monia, etten todellakaan jaksa selata aina kaikkia uusia kuvia. Sen sijaan ne Insta storyt näkee aina heti siinä ylhäällä. Eli mulla tosi usein menee kavereiden uudet kuvat ohitse, mutta storyt kyllä näen heti

Ei se oo tän vakavampaa. Huhhuh😂😂

Vierailija
24/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmettelisin jos joku ei seuraa sinua mutta käy aina katsomassa storyt. Miksi ei samalla vaivalla ala seuraamaan?

Vierailija
25/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf... "stalkkaa" :D ihan tiedoksi vaan, että instassa ei voi stalkata ketään :) kuvia, videoita ja stooreja jaetaan joko seuraajille tai sitten kaikille. Niiden katselijat eivät ole stalkkaajia vaan ihan vain käyttävät instaa ihan kuten kuuluukin.

Vierailija
26/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina katon ne storyt kaikki vaan läpi putkeen, enkä yleensä edes tiedä kenen story on milloinkin kyseessä.

Vierailija
27/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikai kenelläkään ole niin hyvä tilanne, että kaikki seuraajat tykkäsivät aina omista kuvista? Mulla on seuraajia joku 300-400 ja tykkäyksiä kuvissa aina se n. 100-150. Ja tämä on ihan normaalia. Ihmettelisin ihan h*lvetisti jos kaikki seuraajat aina tykkäisi min kuvista. Se on hei vaan joku Instagram. Ota rennosti😂😂

Vierailija
28/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele yli tosiaan, että kaikki seuraajasi aina katsovat myös kuvasi? Kai ymmärrät, ettet ole heidän ainoa seurattava, vaan niitä seurattavia on ties kuinka paljon. He eivät välttämättä edes näe sinun kuviasi, jos eivät jaksa selata kaikkia uusia postauksia.

Vierailija
29/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä menen instaan ja pistään kaikki storyt pyörimään kerralla, ovat siinä heti ensimmäisenä tarjolla. Oli ihan uutta mulle, ettei niitä saisi katsoa, jos ei muuten kommentoi.

Vierailija
30/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun veljeni ex-tyttöystävä käy stalkkaamassa ig-storyni. Ei raukka varmaan tiedä että siitä jää mulle tieto.

Vierailija
31/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä kommentoidaan tai tykätään?

Miten voi katsoa vain yhden tarinan, kun se tuppaa näyttämään kaikki?

Vierailija
32/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tulipas monta viestiä kun olin poissa, kysyin koska toimin itse täysin toisin kun näköjään kaikki muut täällä :D

Avaan vain niiden kavereiden (5-10 ihmistä) storyt kenen storyt tahdon katsoa, suljen aina välissä ettei vahingossakaan hyppää seuraavaan ihmiseen just koska en halua nimeäni sinne katsojaksi.

Kiitos vastauksista, nyt ymmärrän että suurinosa siis katso automaattisesti kaikkien storyt vaikkei kiinnostaisikaan, ehkä hekin tekevät sitten niin!

T.ap

Vierailija
33/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten instassa näkee jos joku ei-seuraaja "seuraa"..jokin stalkkeriohjema vai...?

Vierailija
34/58 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten instassa näkee jos joku ei-seuraaja "seuraa"..jokin stalkkeriohjema vai...?

No mä ainakin tiedän ketkä 150hlöä mua seuraa..et kylhän se pistää silmään jos jonkun tuntemattoman nimi siellä katsojissa lukisi.

Vierailija
35/58 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli uutta tieto, että ihmiset seuraavat näin tarkasti sitä ketkä ovat käyneet katsomassa heidän kuviaan tai tarinoita. Eikö niitä syötetä sinne katsomista varten? Itse ainakin selailen instaa paljonkin, jos näen jonkun kivan kuvan voin katsoa muutakin sisältöä. Seuraan vain noin kymmentä, jotta etusivu ei tukkeudu. Saatan katsoa minulle suositeltuja tarinoita putkessa. Katson onko mitään mielenkiintoista ja meen kelaten seuraavaan. Haen instasta inspiraatiota ja vinkkejä shoppailuun.

Vierailija
36/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa ei tullut vastausta siihen, miksi joku käy katsomassa jok'ikisen storyn, mutta ei kuitenkaan ala seuraamaan.

Mulla on muutama tällainen tyyppi, jonka profiili näkyy sielä storyn katsojissa heti kun julkaisen, mutta eivät seuraa minua.

Storyn katsoakseen pitää kuitenkin mennä tämän ihmisen profiiliin. Tulee vähän sellainen tirkistelijä-fiilis näistä henkilöistä, tai että ei ihan hyväntahtoisesti seuraile mitä kuuluu.

Miksi ei voi sitten ihan rehdisti alkaa seuraamaan, jos ne storyt kuitenkin sen verran kiinostaa?

En puhu siis keloista, vaan storyista, joita katsoakseen tosiaankin pitää hakea tämän ihmisen profiili.

Saisiko joltain Ulla Taalasmaalta tähän ihan rehellisen vastauksen?

Vierailija
37/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi heistä. Stalkatessani pudistelen päätäni ja huokailen. T: 38-v.

Vierailija
38/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi heistä. Stalkatessani pudistelen päätäni ja huokailen. T: 38-v.

Miksi?

Vierailija
39/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on 14 vee?

31 :) mietin miksi pari miestä ja yksi nainen katsovat jokaikisen storyn vaikka eivät muuten ikinä kommentoi/tykkää mistään mitä julkaisen, en vain käsitä miksi?

Ihan arkisia juttuja sinne laitan enkä mitään huomiota herättäävää, en ole jaksanut rajata katsojia pois koska ei niitä muutenkaan ole kun n.50 per story, mutta nuo kolme kyllä kohta blokkaan koska ahdistaa..

Instagramin käyttäjänä tiedät varmasti, että ne kaikki storyt tulevat putkeen, kun avaat yhden. Mä katselen niitä puolella silmällä esim. vessassa istuessani. En erikseen valikoi, mitä katson ja mitä en.

Ei todella kannata miettiä niin paljon someasioita.

Tämä.

Lopetin storyjen seuraamisen kokonaan kun tajusin että osa porukasta luulee että kaivan oikein esille heidän storynsä vaikka insta lykkää ne ihan pyytämättä ja yllätyksenä!

Tällaista tää some on. 

Vierailija
40/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa ei tullut vastausta siihen, miksi joku käy katsomassa jok'ikisen storyn, mutta ei kuitenkaan ala seuraamaan.

Mulla on muutama tällainen tyyppi, jonka profiili näkyy sielä storyn katsojissa heti kun julkaisen, mutta eivät seuraa minua.

Storyn katsoakseen pitää kuitenkin mennä tämän ihmisen profiiliin. Tulee vähän sellainen tirkistelijä-fiilis näistä henkilöistä, tai että ei ihan hyväntahtoisesti seuraile mitä kuuluu.

Miksi ei voi sitten ihan rehdisti alkaa seuraamaan, jos ne storyt kuitenkin sen verran kiinostaa?

En puhu siis keloista, vaan storyista, joita katsoakseen tosiaankin pitää hakea tämän ihmisen profiili.

Saisiko joltain Ulla Taalasmaalta tähän ihan rehellisen vastauksen?

Ei. Ei tarvitse mennä sen ihmisen profiiliin. Osa niistä joille storysi on näkynyt on saanut sen ihan instan taholta instan lykkäämänä ilman mitään tarkoitusta stalkata juuri Sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme