Ihmiset jotka stalkkaavat instastorysi
mutta eivät koskaan kommentoi tai tykkää mistään mitä julkaiset, mitä ajattelette heistä vai oletko kenties yksi heistä?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin kiellettyä käydä katsomassa kommentoimatta??? Onko se stalkkaamista?
Ei se kiellettyä ole mutta jos olisit kaverini instassa ja katsoisit vain storyt mutta et ikinä tykkäisi tai kommentoisi julkaisujani pitäisin sinua vain uteliaana stalkkaajana koska itse katson vain oikeiden kavereiden storyt kenestä olen aidostii kiinnostunut.
Jos sinne on niitä stooreja pakko työntää, niin voi hyväksyä sen tosiasian, että niitä katsoo tasan kaikki, joita huvittaa ne katsoa ja joille olet antanut luvan katsoa ne. Pistä tilisi yksityiseksi ja poista sellaiset kaverit, jotka eivät tykkää sun kuvista tai kommentoi koskaan, jos noin paljon risoo.
Mua ei vaan kiinnosta tykkäillä kaikista turhista kuvista. Hienoista ja koskettavista tai jollain tavalla hauskoista kuvista saatan tykätä, jos muistan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on 14 vee?
31 :) mietin miksi pari miestä ja yksi nainen katsovat jokaikisen storyn vaikka eivät muuten ikinä kommentoi/tykkää mistään mitä julkaisen, en vain käsitä miksi?
Ihan arkisia juttuja sinne laitan enkä mitään huomiota herättäävää, en ole jaksanut rajata katsojia pois koska ei niitä muutenkaan ole kun n.50 per story, mutta nuo kolme kyllä kohta blokkaan koska ahdistaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 14 vee?
31 :) mietin miksi pari miestä ja yksi nainen katsovat jokaikisen storyn vaikka eivät muuten ikinä kommentoi/tykkää mistään mitä julkaisen, en vain käsitä miksi?
Ihan arkisia juttuja sinne laitan enkä mitään huomiota herättäävää, en ole jaksanut rajata katsojia pois koska ei niitä muutenkaan ole kun n.50 per story, mutta nuo kolme kyllä kohta blokkaan koska ahdistaa..
Sometat liikaa. Keskity oikean elämän ongelmiin.
Entäs kun joku stalkkaa aina sun insta storyt, mutta ei seuraa sua. Miten se AINA ne stalkkaa vaikka ei seuraa?! Täh. Mulla on kolme tällaista ihmistä!!
Mitä outoa siinä on jos kerta seuraa sua kuitenkin. Mutta sitten on näitä jotka stalkkaa kokoajan eivätkä seuraa.
En ymmärrä, mitä outoa tässä on. Samalla tavalla ne tyypit katsoo myös sun valokuvat tavallisesta uutissyötteestä. Ne ei vaan tykkää niistä. Samoin ne katsovat sun stoorit läpi, eikä tykkää niistä. Piste.
No mä aina laitan "näytä kaikki" ja katon kaikkien storyt vaikkei suurimman osan storyt kiinnosta suoraa sanottuna tippaakaan. Eli ei se sun storyn katsominen tarkoita sitä, että se henkilö oikeasti innoissaan katsoisi kiinnostuneena storyasi. Saattaa huokailla ja siirtyä seuraavaan, silti sen nimi näkyy siellä katsotuissa.
Vau. Joku voi miettiä noin paljon noin turhaa juttua. Mun storyt on siellä siksi, että olen laittanut ne katsottavaksi. Eipä oo koskaan käynyt mielessä että pitäis pitää jotain kirjaa siitä kuka tykkää :D poistatko facebookistakin kaikki kaverisi kun ne kuitenkin näkee kaikki sun postaukset eikä välttämättä koskaan tykkää?
Pistä some tauolle jos noin yli menee.
No ne ei tykkää sun kuvista, koska ne ei tykkää niistä. Storyistä on vähän vaikea tietää tykkääkö, ennen kuin ne on katsonut.
Itse katselen usein storyjä etusivulta putkeen. En siis itse klikkaa niitä auki, vaan seuraava story alkaa heti edellisen perään. Ehkä nämä ”stalkkerisi” harrastavat samaa?
Mitä on insta storyt? Miksi ihmiset julkaisevat asioita joiden lukeminen on stalkkaamista?
Seuraatko niitä henkilöitä? Poista ne seuratuista, niin hekin todennäköisesti poistavat sitten sinut ja tadaa, olet päässyt heistä eroon!
Mikä multa on mennyt ohi? Eikö instagramiin postauksen tarkoitus ole se, että ihmiset ehkä seuraa niitä postauksia? Jos siitä julkaisusta ei satu tykkäämään tai ei ole kommentoitavaa, mitä sitten? Ehkä kannattaa olla laittamatta mitään instaan, jos se tökkii, että joku saattaa sitä postausta katsoakin. Onhan sulla pöytälaatikko?
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun joku stalkkaa aina sun insta storyt, mutta ei seuraa sua. Miten se AINA ne stalkkaa vaikka ei seuraa?! Täh. Mulla on kolme tällaista ihmistä!!
Tämä on ainut asia mikä minua joskus ihmetyttää. Etenkin kun nämä tyypit käyvät katsomassa uuden storyn hyvin nopeasti eli heidän pitää nähdä aina vaivaa kasvaakseen instani esille. Miksi ei vain voi seurata? Helpottaisi.
Ja siis mä ig-storyt aina kaikki pyörimään siitä "katso kaikki" painikkeesta ja harvoin edes kiinnitän sen enempää huomiota suurimpaan osaan kuvista tai kenen ne on. Kunhan katson läpi JOS siellä sattuisi olemaan jotain mielenkiintoista.
Ehkä sun AP kannattaa laittaa yksityinen profiili ja blokata seuratuista ne ketkä ahdistavat. Julkista profiilia on kaikilla täysi oikeus katsoa. Jos sinua ahdistaa, laita yksityinen profiili ja blokkaa ihmiset joiden seuraaminen ahdistaa. Ei oo sen kummempaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 14 vee?
Instagramin käyttäjänä tiedät varmasti, että ne kaikki storyt tulevat putkeen, kun avaat yhden. Mä katselen niitä puolella silmällä esim. vessassa istuessani. En erikseen valikoi, mitä katson ja mitä en.
Ei todella kannata miettiä niin paljon someasioita.
Ehkä he seuraavat Sinua vain kohteliaisuudesta. Itse seuraan instassa varmaan 100 tyyppiä kohteliaisuudesta. 😂
Onko se jotenkin kiellettyä käydä katsomassa kommentoimatta??? Onko se stalkkaamista?