Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka stalkkaavat instastorysi

Vierailija
09.03.2018 |

mutta eivät koskaan kommentoi tai tykkää mistään mitä julkaiset, mitä ajattelette heistä vai oletko kenties yksi heistä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap nyt kaivaa?

Kelpaako tämä vastaus: Ne sun stalkkaajat on ihan jumalattoman kiinnostuneita juuri sinun tekemisistäsi. Jos se on mies se on ihailija ja jos se on nainen se on joku kade joka vaklaa.

Happy now?

Vierailija
42/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa ei tullut vastausta siihen, miksi joku käy katsomassa jok'ikisen storyn, mutta ei kuitenkaan ala seuraamaan.

Mulla on muutama tällainen tyyppi, jonka profiili näkyy sielä storyn katsojissa heti kun julkaisen, mutta eivät seuraa minua.

Storyn katsoakseen pitää kuitenkin mennä tämän ihmisen profiiliin. Tulee vähän sellainen tirkistelijä-fiilis näistä henkilöistä, tai että ei ihan hyväntahtoisesti seuraile mitä kuuluu.

Miksi ei voi sitten ihan rehdisti alkaa seuraamaan, jos ne storyt kuitenkin sen verran kiinostaa?

En puhu siis keloista, vaan storyista, joita katsoakseen tosiaankin pitää hakea tämän ihmisen profiili.

Saisiko joltain Ulla Taalasmaalta tähän ihan rehellisen vastauksen?

En ole kovin hyvin perehtynyt instan toimintaan, joten en voi varmaksi vastata, mutta luulisin kuuluvani juuri näihin ihmisiin.

Minä katson usein ennen nukahtamista random videoita instassa. En mene videoihin kenenkään profiilin kautta, vaan haku-sivulta klikkaan ensimmäistä mielenkiintoista (yleensä eläimiä tai luontojuttuja, joskus ruoanlaittoa tai tanssia tms.) videota ja alan sitten katsoa kaikkia videoita, joita insta automaattisesti minulle esittää.

Ei hajuakaan keiden ihmisten videoita ne ovat tai millä algoritmilla ne minulle valittiin näytettäväksi, mutta oletettavaa on, että koska katson usein saman tyylisiä videoita, olen takuulla katsonut monta kertaa saman random-tyypin videoitakin. Ei ole tullut mieleenkään, että joku voisi seurata kuinka monella hänen videollaan olen käynyt.

Enkä ikinä kommentoi kenellekään, edes tutuille. Tykkäyksiäkin jaan todella kitsaasti, sillä tahdon, että tykätyt-sivustoni on inspiroiva ja tuo minulle iloa, eikä ole satunnainen kokoelma tuttujen lapsia ja työkavereiden illanviettoja.

Mutta siis vastauksena oletettavasti on, että videoiden katsojia ei voisi vähempää kiinnostaa sinä tai sivusi, insta vaan jostain syystä päätti näyttää juuri sinun videosi hänelle/heille. Eli tuskin tarvitsee tällä perusteella pelätä stalkkereita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instani on julkinen ja saa kuka tahansa katsoa eikä tartte kommentoida

Vierailija
44/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kukaan jaksaa tai ehtii käydä läpi, ketkä kaikki ovat nähneet instastoryn. Ellei yleisö sitten ole vain muutamien kymmenien luokkaa. Mutta silti en ymmärrä, kuka viitsii niitäkään aina käydä läpi...

Laita tili yksityiseksi, niin voit valita yleisösi.

Vierailija
45/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 14 vee?

Ei voi olla edes 14, ei mitenkään! Kyllä 14-vuotiaat jo tietävät että „stalk“ tarkoittaa jonkun henkilön seuraamista, häirintää, kiusaamista ja uhkailua. Ja että se on kiellettyä ja rangaistava teko!

Vierailija
46/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii kuluttaa aika instassa? Eikös siinä ole ideana, että reva on auki koko maailmalle ja kaikki sitä voi tulla kurkistelemaan?

Vierailija
47/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa, että sielu.

Vierailija
48/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kettua nyt taas? Ne storythan vain rullaavat automaattisesti, joten tulee katsottua ne puolilla valoilla läpi. Jos nyt tämäkin on jollekin ihan kauhea asia, niin älä julkaise mitään. 

Vierailija
49/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho tulipas monta viestiä kun olin poissa, kysyin koska toimin itse täysin toisin kun näköjään kaikki muut täällä :D

Avaan vain niiden kavereiden (5-10 ihmistä) storyt kenen storyt tahdon katsoa, suljen aina välissä ettei vahingossakaan hyppää seuraavaan ihmiseen just koska en halua nimeäni sinne katsojaksi.

Kiitos vastauksista, nyt ymmärrän että suurinosa siis katso automaattisesti kaikkien storyt vaikkei kiinnostaisikaan, ehkä hekin tekevät sitten niin!

T.ap

Paljon helpompi on näpäyttää sitä ruudun reunaa tai sitten pyyhkäistä vasemmalle, jos siinä storyssa ei ole mitään mielenkiintoista. En minä ainakaan jaksa hypätä edestakaisin siitä näkymästä toiseen. 

Vierailija
50/58 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisi että jotkut selaa instaa tylsyydestä. Jotkut ei tykkää tai kommentoi koska eikö siitä tule enemmän stalkkerivibat?

Vierailija
51/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sieltä haku-sivulta avautuvat videot on keloja, ei storyja. Storyt näkee vain (julkisen) profiilin kautta, jos ei seuraa henkilöä.

Vierailija
52/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä laittavat elämäänsä yleiseen jakoon.

Vierailija
53/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin kiellettyä käydä katsomassa kommentoimatta??? Onko se stalkkaamista?

Ei se kiellettyä ole mutta jos olisit kaverini instassa ja katsoisit vain storyt mutta et ikinä tykkäisi tai kommentoisi julkaisujani pitäisin sinua vain uteliaana stalkkaajana koska itse katson vain oikeiden kavereiden storyt kenestä olen aidostii kiinnostunut.

En välitä mitä pissis minusta ajattelee, miksi julkaiset jos niitä ei kerta saa katsoa, hohhoijaa.

Vierailija
54/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin kiellettyä käydä katsomassa kommentoimatta??? Onko se stalkkaamista?

Ei se kiellettyä ole mutta jos olisit kaverini instassa ja katsoisit vain storyt mutta et ikinä tykkäisi tai kommentoisi julkaisujani pitäisin sinua vain uteliaana stalkkaajana koska itse katson vain oikeiden kavereiden storyt kenestä olen aidostii kiinnostunut.

No oletpa nolo, saan kai mä katsoa mitä haluan, ei ole pakko kommentoida!

Kyllä mun juttuja käy katsomassa vaikka ketä, enkä pidä minään stalkkaamisena, kiva kun kuvat kelpaavat.

Oletpa omituinen, pitäskös sun lopettaa se insta.

Vierailija
55/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan ne on että niitä katsotaan hyvänen aika. Itse en stooreja käytä, koska ne ovat mielestäni lähinnä koomisia.  Joskus vahingossa klikkaan jonkun stoorin auki, en lähettele kommentteja enkä hassuja hymiöitä, koska en vaan tykkää niistä.

Mielestäni instan oikea sisältö ovat kuvat. 

Vierailija
56/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei stalkkaa storyjä. Sinä itse laitat storyt jotta niitä katsottaisiin. Jos sulla on avoin insta sä haluat että sitä katsotaan.

Vierailija
57/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihmeellisiä . Pitää johonkin internetiin postata itsestää juttuja ja kuvia ja ihmetellä jos joku näkee ?

Ehkä kamnattais palata perinteiseen päiväkirjaan ja valokuva albumiin .

Vierailija
58/58 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan seuraamiseksi ei stalkkaamiseksi. Vai aiotko blokata kaikki jotka edes vahingossa vilkuilee sun insda-gramma-stooreja ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi