Rutiseeko teillä kurkussa/kaulassa kun nielette limaa pää vähän alakenossa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kouluun.
Vastaa nyt vaan että rutiseeko sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liikaa aikaa.
Joo ja mietin struumaa. Voisitteko nyt vaan kiltistk vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liikaa aikaa.
Joo ja mietin struumaa. Voisitteko nyt vaan kiltistk vastata?
Struumahan perinteisesti diagnosoidaan vauva.fi-palstalla eikä lääkärillä.
Voi vittu, yksinkertainen kysymys ja olisin halunnut vastauksia. Ei mene kuin sekunti että kokeilette kuuluuko rutinaa teillä, 10 sekuntia että kirjoitatte vastauksen. Mutta eipä yllättänyt mammojen vastaukset tälläkään kertaa. Kaikkea muuta kyllä jaksaa jorista. Ristus.
Mä kokeilin. Ei rusahtanut kurkussa eikä kaulassa, vaan vasemmassa korvassa.
Mulla rutisee ja joskus se tuntuu johtuvan nenästä. En oo ihan varma. Voiko johtua niskoistakin?
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu, yksinkertainen kysymys ja olisin halunnut vastauksia. Ei mene kuin sekunti että kokeilette kuuluuko rutinaa teillä, 10 sekuntia että kirjoitatte vastauksen. Mutta eipä yllättänyt mammojen vastaukset tälläkään kertaa. Kaikkea muuta kyllä jaksaa jorista. Ristus.
Heh. Miksi sinulle on tärkeää tietää toisten rutinat?
Rutinaa siis. Itsekkin olen syytä miettinyt mutta muualta olen lukenut että saattaa johtua niskajumeista ja lääkärissä ei ole sanottu että olisi mitään vakavaa. Nou hätä
Ainaki niskajumit voi rutista korvissa nieltäessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tiedän onko suurella osalla samaa rutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tiedän onko suurella osalla samaa rutinaa.
Varmaan vain someniska. Kato jännitysniskasta tiedot, ennen kuin oireet pahenee..
Rutisee. Ei aina tarvitse olla pää edes alaspäin. Kaikissa asennoissa ei rutise. Vähän ärsyttävä tunne.. Mulla on jännitysniska,kaulan lihakset jumissa sekä myös struuma kilpirauhasessa. En osaa sanoa mistä noista rutina johtuu vai liittyykö niistä mihinkään.
Rutisee.
Oikealla silmällä näen pieniä leijuvia höntyviä, korvat menee välillä tukkoon, yhtäkkiä vihlasee alaselästä, vasen pohje kramppaa pitkän lenkin jälkeen, oikea polvi naksaa ja kipuilee, joskus sydän tekee ylimääräisen lyönnin jne.
Mikä vialla? Ei mikään. Merkkejä siitä, että MINÄ ELÄN!
tyytikki kirjoitti:
Rutisee. Ei aina tarvitse olla pää edes alaspäin. Kaikissa asennoissa ei rutise. Vähän ärsyttävä tunne.. Mulla on jännitysniska,kaulan lihakset jumissa sekä myös struuma kilpirauhasessa. En osaa sanoa mistä noista rutina johtuu vai liittyykö niistä mihinkään.
Tässä ite justiin mietin struumaa kun tyroksiinilääkitys ollut vinksin ja vonksin. Kauan oli liikatoiminnalla (liikaa lääkettä), todella kauan, että onko se aiheuttanut struumaa. Hohhoijaa. Ap
Ei rutise, kokeilin.
Mä kyllä aloin ensin nauraa sikana kun näin otsikon. Tää on hyvä palsta, aiheita todella laidasta laitaan.
Eikö kouluun.