Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut huomattavasti vanhempaan mieheen

Vierailija
01.06.2024 |

Veikkaisin hänen iäkseen viitisenkymmentä, olen itse 35v. Hän on todella ystävällinen ja huomioonottava. Molemmat aspa-alalla ja törmätään työn merkeissä päivittäin. Mutta hän on huomioonottava KAIKKIA kohtaan, ei vain minua.

Jutellaan niitä näitä, lomista ja elämästä, mun lapsista, asuinpaikoista... hänellä ei ole sormusta ja vaihdetaan usein pitkiä katseita. Kuinka ihmeessä utsin häneltä sivilisäätyä? Uskaltaako kysyä suoraan että onko sulla perhettä?

Olen itse maininnut useaan otteeseen hänelle esim. että lapset oli isällään viikonlopun ja olin itsekseen... hän on kertonut viettäneensä viikonlopun leväten. Ei mainintaa vaimosta, naisystävästä, lapsista, ei kissoista tai koirista.

Miten vanhempi mies kokisi jos suoraan pyytäisin häntä vaikka jazz-iltaan kanssani? Olen ihan normaali keski-ikäinen nainen joka etsii ihan normaalia miestä, kuitenkaan ilman haku päällä - moodia. Niitä normaaleita miehiä ei vaan taida puussa kasvaa. Ekaa kertaa pitkään aikaan kolahtanut.

Nm. Epätoivoisesti ihastunut 36v. 😄

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka kysyt häneltä suusanallisesti tarkalleen näin "Onko sinulla perhettä?". Kolme sanaa.

Ja 36v ei ole vielä keski-ikäinen, tuo ihastuksesi alkaa olla.

Vierailija
2/13 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, vaan olet tuttu ikähullu palstauli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole, vaan olet tuttu ikähullu palstauli.

Ikähullu palstauli, jonka tavoitteena on  saada aikaan vanhempien naisten haukkumisketju sekä ylistää ja kehua vanhoja miehiä.

Vierailija
4/13 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketjun väsäämä kesäinen erotiikkanovelli

Vierailija
5/13 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen siitä, että on saanut levätä viikonloppuna, ei hällä ainakaaan pieniä lapsia ole :D Olen ollut samanlaisessa tilanteessa, ikäero ei kylläkään noin suuri. Isänpäivän aikaan sain selvitettyä lapsitilanteen luonnollisesti kysymällä. Mutta vaimosta en kehdannut suoraan kysyä ja sitä tietoa yritin pitkän aikaa metsästää somesta ja rivien välistä :D Tästä oppineena kysyisin siitä perheestä aika pian ennen kuin ihastus kasvaa niin isoksi, että alkaa liikaa miettiä mitä voi kysyä. 

Tai. Jos olet valmis menemään jazz-keikalle, vaikka hänellä oiskin puoliso, niin voit aloittaa kysymällä seuraksi keikalle. Parisuhdestatus selvinnee siinä samalla.

En usko, että mies kavahtaa sinun ikää. Ennemminkin mielissään.

Vierailija
6/13 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätellen siitä, että on saanut levätä viikonloppuna, ei hällä ainakaaan pieniä lapsia ole :D Olen ollut samanlaisessa tilanteessa, ikäero ei kylläkään noin suuri. Isänpäivän aikaan sain selvitettyä lapsitilanteen luonnollisesti kysymällä. Mutta vaimosta en kehdannut suoraan kysyä ja sitä tietoa yritin pitkän aikaa metsästää somesta ja rivien välistä :D Tästä oppineena kysyisin siitä perheestä aika pian ennen kuin ihastus kasvaa niin isoksi, että alkaa liikaa miettiä mitä voi kysyä. 

Tai. Jos olet valmis menemään jazz-keikalle, vaikka hänellä oiskin puoliso, niin voit aloittaa kysymällä seuraksi keikalle. Parisuhdestatus selvinnee siinä samalla.

En usko, että mies kavahtaa sinun ikää. Ennemminkin mielissään.

Ah kiitos ihanasta vastauksesta!😍! Kollegani sanoi samaa että todennäköisesti on hyvin otettu jos pyytäisin ulos vaikka olisi kuinka varattu. 

Täytyy maanantaina kysyä että oliko kevätjuhlia tms. ja jos siitä sais udeltua lisää perhestatuksesta...😄 On tää jännää. 

Vierailija
7/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi kysyä että onko sulla perhettä? Ihan normaali kysymys työkaverille. Yleensä ihmiset tykkäävät puhua perheestään ja se on monesti aihe, josta kaksi ihmistä löytää yhteistä tarttumapintaa (esim. jos molemmilla on lapsia). Jos toinen ei halua puhua perheestään niin sitten hän vaihtaa aihetta.

Vierailija
8/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun itse olet 45 niin ukko jää kohta eläkkeelle... ja kun olet 60, ukko on hoitokodissa.

Vierailija
9/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun ikäiseeni 50- v mieheen, .. Pian se on kulunut ihmisen elämä , olemme nähneet kun Presidentti Urho Kaleva Kekkonen oli presidentti ja Kalevi Sorsa oli pääministeri..

Mutta itse en kyllä tunne itseäni vanhaksi hah olen sanonut, että täytän 25- v en 50- v😁Siitä saavat Arvailla haluanko viettää 50- v Syntymäpäivääni syksyllä  onkohan tuo Herra täyttänyt samoiten 50- v vai onko edessä vielä 50- synttärit?.

🍓🍓🌼🌼🌺🌺🌹🌹💠🎁🎂😁.

Vierailija
10/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti kun itse olet 45 niin ukko jää kohta eläkkeelle... ja kun olet 60, ukko on hoitokodissa.

Aika harva 75-vuotias on hoitokodissa. 

Vierailija
11/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä aloitusta todeksi, koska aina joku samalla työpaikalla tietää miehen parisuhdestatuksen. Kysyy keneltä tahansa. 

Vierailija
12/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 35 vai 36?

Vierailija
13/13 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa tulemaan vastaan kirjanmerkistä tämä kesän korvilla aloittamani keskustelu. Aloituksesta meni 2 viikkoa kun pysähdyin työpaikalla kahville hänen kanssaan juttelemaan kahdestaan ja kysyin juurikin jossain vaiheessa onko hänellä perhettä. Ei ole ja erostakin oli jo vuosi kulunut. Ja siitä se alkoi ja jatkuu edelleen: tavataan joka toinen viikko tiiviisti kun lapseni ovat vuoroviikoin isällään.. käydään treffeillä ja ravintoloissa, elokuvissa, jazz-illoissa, seksi on ihanaa.. laitetaan yhdessä ruokaa tai vain katsellaan televisiota yömyöhään... viihdytään toistemme seurassa siis loistavasti! Kukapa olisi uskonut, en minä ainakaan! :D

Ikäeroa on toki mutta ei ole onneksi kummallekaan ongelma. 

Ap