Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen torjuu ehdottelut :(

Vierailija
08.03.2018 |

Olen epätoivoinen. Nainen torjuu ehdottelut. Viimeisen puolen vuoden aikana lähemmäs 50 kertaa yrittänyt. Mitä teen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut toiseen ja unohdat tuo jota nyt stalkkaat.

Vierailija
4/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, oisin ikionnellinen nyt varsinkin naistenpäivänä, jos kiva mies pyörisi perässä ja olisi kiinnostunut.

Vierailija
5/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epätoivoinen. Nainen torjuu ehdottelut. Viimeisen puolen vuoden aikana lähemmäs 50 kertaa yrittänyt. Mitä teen?

Et kai puhu mitään tuhmia hänelle tai rivouksia? Se kyllä karkoittaa lähes jokaisen naisen. 

Kokeile vielä kehumista, se toimii useimpiin. Ainakin minuun. " olet niin ihana " kyllä siinä alkaa lämmetä liehittelijälle :)

Vierailija
6/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vit tu lopetat ja annat hänen olla rauhassa?

Vierailija
7/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän. Tämä on provo. Kokeilin vain, miten reagoidaan, kun mies valittaa torjumista vs nainen valittaa torjumista. Olen AINA törmännyt keskusteluissa siihen, että naista jotenkin säälitään ja lohdutetaan. Mies sitä vastoin on pil’un perässä juokseva oman nautinnon maksimoija. Se siitä tasa-arvosta.

Vierailija
8/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai puhu mitään tuhmia hänelle tai rivouksia? Se kyllä karkoittaa lähes jokaisen naisen.

Kokeile vielä kehumista, se toimii useimpiin. Ainakin minuun. " olet niin ihana " kyllä siinä alkaa lämmetä liehittelijälle :)

Yhden dicpicin lähetin vahingossa kännissä mutta sen jälkeen ollut ihan asiallisesti :(

Vierailija
9/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöjä taas liikenteessä. Mikähän tilanne olisi kommenttikentissä jos roolit olisivat niin päin että mies ei halua vaikka nainen ehdottelee..? Niinpä.

Vierailija
10/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyh öyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan