Sammutin tietokoneen väärin, ei käynnisty. Mieheltä 2 tuntia huutoa putkeen.
Heitti vielä raha-asioista paskaa niskaan. Olen kauppias ja yrittäjä, teen parhaani. Nyt pitäis sitten olla normaalisti, murjottamatta tms. Tärisen ja on rintakipua. Vmp.
Kommentit (68)
, Töissä on joskus jotain outoja vanhuksia, jotka vahtii, ettei jää mitään sähköjä päälle. Kotona on useampi kone, enkä ota virtaa pois yöksi sähkön voi jättää ihan hyvin. Töissä pitää laitta näyttöön liimalappuja joskus ALÄ SULJE, TULOSSA PÄIVITYKSIÄ! Todella yksi Suomen suurimmista firmoista. Jos koneet menee jumiin ei meillä voi tehdä töitä. Ei kaikki koneet ole FB-tä tai pelaamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Sano että hankkii oman koneen. Sinä voi heittää omasi vaikka seinää jos huvittaa ja äijällä ei ole mitään sanomista siihen!
Jos ei hän osaa itse sitä korjata niin turha kitistä sulle.
Rahalla saa ja hevosella pääsee, huomenna huoltoon tai kauppaan. Mitä sitä koneiden takia riidellä ja tapella.
Mieti alatteko jatkossa aina tappelemaa jos jotain menee rikki. Auto ei starttaa...onko se avioero?
Jos kone hajosi siitä että painoit virtanappulaa niin se meinaa sitä että virranjakaja koneen sisällä on hajonnut vanhuuttaan.
Kaksi vuotta vanha ketju....
Joko se kone toimii?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole läppäristä eikä ole korjaantunut microsoftin ohjeilla.
Henkinen väkivalta jatkuu jo toista päivää. Koitan pitää itseni koossa, että jaksan hymyillä asiakkailleni. Tosiasiassa rintakivut ovat pahentuneet ja vatsakin on mennyt sekaisin. Olen monet kerrat luvannut, etten anna enää kohdella itseäni näin. Silti löydän itseni tästä samasta olotilasta aina uudestaan ja uudestaan. Tarvitsisin kai apua.
Ap
Puolisonsa voi valita ihan vapaasti.
Toiset naiset ajattelevat yläpäällä ja toiset ilmeisesti enemmän alap***lään. Fiksut naiset valitsevat viisaasti hyväluonteisen miehen niin ei tarvitse itkeä myöhemmin tai jos eivät löydä niin tekevät itsenäisinä naisina elämästään miellyttävän, olet vapaaehtoisesti itse rakentamassasi ansassa vaikka lopun ikää ellet tee kovia ratkaisuja elämässäsi. Jotkut naiset eivät vaan pysty siihen kun mikä tahansa hirviö on parempi kuin itsenäinen elämä.
Oma koneeni meni myös joskus tilttiin päivityksen jälkeen. Kone ei lähtenyt käyntiin, näkyviin tuli pelkkä musta ruutu tai se pyörivä väkkärä. Lopulta sain koneen päälle ja kirjauduin sisään, käyttäjäprofiilin latauduttua esiin pomppasi joku maailmanlopun virheilmoitus ja kone bluescreenasi kun yritin sammuttaa. Puolisen tuntia vänkkäsin virtanappia ja annoin koneen miettiä, parin kaatumisen ja bluescreenin jälkeen se starttasi toooosiiii hitaasti mutta lopulta onnistui.
Kylmä hiki puski päälle kun mietin että sinne meni kuvat ja tiedostot, todellakin tunnen tuskasi ap. Suosittelen sinulle tietokoneen viemistä korjaajalle ja (avio?)miehen lemppaamista, tietokone kuulostaa pienemmältä ongelmistasi.
Voiko kukaan olla noin tyhmä :(
Jos olisin miehesi, hakisin huomenna klo. 9 avioeroa.
Mä sammutin kerran vahingossa koneen samalla tavalla kesken päivityksen.Painoin uudestaan nappia ja kåynnistyi normaalisti,Näytöllä luki,että päivitys epäonnistui.Toimii ihan normaalisti.