Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sammutin tietokoneen väärin, ei käynnisty. Mieheltä 2 tuntia huutoa putkeen.

Vierailija
08.03.2018 |

Heitti vielä raha-asioista paskaa niskaan. Olen kauppias ja yrittäjä, teen parhaani. Nyt pitäis sitten olla normaalisti, murjottamatta tms. Tärisen ja on rintakipua. Vmp.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen yrittäjä on äkkiä konkassa jos ei edes tietokonetta käynnistää

Vierailija
22/68 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle. Epärehellinen yrittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voi käydä niin, että jos on kaunaa tai sanomattomia asioita, ne joskus ryöpsähtää kaikki ilmoille pikkujutustakin. Tietokone jotenkin rikkoi padot. Yrittäkää keskustella ja sopia ne raha-asiat tai mikä siellä nyt hiertääkin. Ei se yksi tietokone sitten enää mikään iso ongelma ole jos rauhoitutte siellä. Kokeilette näitä vinkkejä täältä ja saahan noita uusiakin jos meni rikki.

Vierailija
24/68 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. Ei mulla muuta.

Vierailija
25/68 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone on pienin ongelmanne.

Mua huolettaa enemmänkin sun miehen huono itsehillintä. Kuka huutaa 2 h jostain tuollaisesta asiasta puolisolleen?

Vihanhallintakurssille tuollainen raivopää pitäisi laittaa.

(Jos läppäri simahti, sen voi käynnistää uudelleen kuten yllä neuvottu eli

1. Sähköjohto irti laitteesta.

2. Akku pois.

3. Paina käynnistysnappia noin 1 minuuutti. Kyllä yhteenmenoon n. 1 minsa.

4. Kiinnitä sähköjohto.

5. Käynnistä normaalisti käynnistysnapista.

6. Kun olet kerran saanut laitteen käynnistettyä normaalisti, sulje se ja laita vasta sitten akku takaisin.

7. Älä kerro näitä ohjeita miehellesi, koska hän on idiootti.)

Vierailija
26/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole läppäristä eikä ole korjaantunut microsoftin ohjeilla.

Henkinen väkivalta jatkuu jo toista päivää. Koitan pitää itseni koossa, että jaksan hymyillä asiakkailleni. Tosiasiassa rintakivut ovat pahentuneet ja vatsakin on mennyt sekaisin. Olen monet kerrat luvannut, etten anna enää kohdella itseäni näin. Silti löydän itseni tästä samasta olotilasta aina uudestaan ja uudestaan. Tarvitsisin kai apua.

Ap

Vierailija
27/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole läppäristä eikä ole korjaantunut microsoftin ohjeilla.

Henkinen väkivalta jatkuu jo toista päivää. Koitan pitää itseni koossa, että jaksan hymyillä asiakkailleni. Tosiasiassa rintakivut ovat pahentuneet ja vatsakin on mennyt sekaisin. Olen monet kerrat luvannut, etten anna enää kohdella itseäni näin. Silti löydän itseni tästä samasta olotilasta aina uudestaan ja uudestaan. Tarvitsisin kai apua.

Ap

Stressihormoni kortisoli huuhtelee sisuksiasi, ajattele millasta tuhoa tulee kun sen antaa tapahtua päiväkausia putkeen. 

Älä kohtele itseäsi kaltoin tuollaisen miehen kanssa, vaan eroa.

Vierailija
28/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pihalle ja sitten rauhassa paneudut tietokoneongelmaan.

Vierailija
29/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoit suoraan napista sammuksiin? Ja suostui sammumaan? Siitä on mennyt kiintolevy tai emolevy, ehkä joku poweri. Korjaaminen maksaa niin paljon että kannattaa ostaa uusi.

Vierailija
30/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ukko sitä tietokonetta korjannut sen kaksi tuntia minkä huusi. Joku levyrikko jos kylmäbuutattu.

Onko kone yrityksen kone ja nyt hommat seisoo sen takia?

Vierailija
31/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoit suoraan napista sammuksiin? Ja suostui sammumaan? Siitä on mennyt kiintolevy tai emolevy, ehkä joku poweri. Korjaaminen maksaa niin paljon että kannattaa ostaa uusi.

Höpö höpö. Tällä hetkellä on muistit ja näyttis niin kalliita ettei missään nimessä! Tuolla joku jo biosin resettauksen taisi neuvoa, sitä kokeilemaan. Ja mies roskiin.

Vierailija
32/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Ei h elvetti kun akkojen tyhmyydellä ei ole mitään rajaa.

Vierailija
33/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunari

Vierailija
34/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi kone. Mies jäähylle.

Vierailija
35/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä ammattilaisia korjaamaan, jos ette itse osaa. Typerintä on raivota jonkun mennessä rikki, käyttää mieluummin sen energian siihen, että järjestää korjauksen.

Vierailija
36/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ammattilaisia korjaamaan, jos ette itse osaa. Typerintä on raivota jonkun mennessä rikki, käyttää mieluummin sen energian siihen, että järjestää korjauksen.

Ehdotin tätä, mutta kaikki mitä sanon johtaa lisähuutoon ja henkiseen väkivaltaan. Sammutin pöytäkoneen takaosasta, kun luulin sen jo sammuneen. Näyttö oli jo sammunut mutta ilmeisesti oli vielä hurina päällä. Viimeisen päivityksen jälkeen (kuukausia sitten) jäi joku lepotila päälle ja sammuu vain takaa kunnolla.

Ap

Vierailija
37/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin sammutettu!

Vierailija
38/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin tätä, mutta kaikki mitä sanon johtaa lisähuutoon ja henkiseen väkivaltaan. Sammutin pöytäkoneen takaosasta, kun luulin sen jo sammuneen. Näyttö oli jo sammunut mutta ilmeisesti oli vielä hurina päällä. Viimeisen päivityksen jälkeen (kuukausia sitten) jäi joku lepotila päälle ja sammuu vain takaa kunnolla.

Ap

No sehän käytännössä oli jo epäkunnossa.

Vierailija
39/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tietokoneen voi sammuttaa väärin? Tokeneehan ne mm. Sähkökatkoista....

Vetämällä johdon pois seinästä tai sammuttamalla koneen silloin kun on jotain päivityksiä suoritettavana? 

Jaa.. Joku käyttää windoosan automaattipäivityksiä :)

Aika monikin. Minäkin, it-alan insinööri.

Vierailija
40/68 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ukko sitä tietokonetta korjannut sen kaksi tuntia minkä huusi. Joku levyrikko jos kylmäbuutattu.

Onko kone yrityksen kone ja nyt hommat seisoo sen takia?

Minä en katselisi YHTÄÄN ukkoa, joka huutaa kaksi tuntia. Vaikka huutaisi vain 5 minuuttia niin käppäilemään lähtisi huushollistani.