Maria Veitola yökylässä: Alma
Kommentit (232)
Minkälaista musiikkia tämä ALMA tekee?
Oon vaan ihmetellyt sitä, että aina kun hänen biisejä jossain ohjelmassa soitetaan, niistä tulee se viiden sekunnin renkutus.
Yleensä se joku biisi missä hoetaan ” hä hä hä hä-äeää...” ilmeisesti joku on tosi high tai jotain.?
Eikö kappaleet kestä soittaa enempää?
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta Alma vaikuttaa aika wtltä... Varsinkin tuo mikä olikaan neonvärinen fanipaita ihme tribaaleilla tai liekeillä...
Milläs sitten jos ei pahalla?
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuin tästä jaksosta, en tykkää. Ihme adhd-kaksoset.
Sama. En tiedä onko se ikäkysymys vai mikä, mutta sisarukset vaikuttavat todella rasittavilta. Koko ajan pälättävät ja häsläävät jotakin, eikä juttujen taso ole kovin korkealla. Jakso piti lopettaa kesken, kun ei vaan jaksanut katsoa sitä, uupumus iski. En tajua miten jotkut jaksaa esimerkiksi työskennellä nuorten kanssa, itsestäni ei siihen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nuo Alma ja Anna (?) kisko tuolla koko ajan jotain alkoholia? Paitsi nyt tuossa kun juttelevat sängyssä. Toivon kovasti, että noin nuorena vielä ei päihteet lähtis viemään varsinkin kun on lupaava ura edessä. Toivottavasti Alma on fiksu ja mä näin väärin.
Musta oli melkein helpottava, että joivat. Nykyään tuntuu olevan ihan ok vetää muita päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nuo Alma ja Anna (?) kisko tuolla koko ajan jotain alkoholia? Paitsi nyt tuossa kun juttelevat sängyssä. Toivon kovasti, että noin nuorena vielä ei päihteet lähtis viemään varsinkin kun on lupaava ura edessä. Toivottavasti Alma on fiksu ja mä näin väärin.
Musta oli melkein helpottava, että joivat. Nykyään tuntuu olevan ihan ok vetää muita päihteitä.
Toisaalta kuvaukseen olisi saattanut tulla pieniä mutkia, jos pillejä olisi katkottu tai seteleitä kääritty ja kaivettu kokaiinit esille.
Ukko35 kirjoitti:
Minkälaista musiikkia tämä ALMA tekee?
Oon vaan ihmetellyt sitä, että aina kun hänen biisejä jossain ohjelmassa soitetaan, niistä tulee se viiden sekunnin renkutus.
Yleensä se joku biisi missä hoetaan ” hä hä hä hä-äeää...” ilmeisesti joku on tosi high tai jotain.?
Eikö kappaleet kestä soittaa enempää?
Ei hähä-juttua, mutta Chasing highs.
Olen vanha ja soitan lähes joka päivä. :) Tosin oonkin ollut Alma-fani alusta asti, nyt alkaa itse asiassa mennä jo vähän liian mainstreamiksi ehkä.
Alma laulaa englanniksi. Kyseisessä kielessä ei lausuta r-kirjainta samalla tavalla kuin suomen kielessä, joten r-vika ei kuulu..
Mietin kuinka pitkään psyyke kestää reissaamista ja "vapaata" elämää. Jotenkin tuntuu, että valmiuksia puuttuu vaikka näennäisesti antoivat rempseän ja osaavan kuvan.
Tatuoinnin otto kauhistutti ja Maria meni siihen (aikuisena?) mukaan, kuinka moni nuori katsoi ja alkaa toteuttaa samaa ideaa, olisi hiukan tarvinnut miettä tämän näyttämistä, jos se sitten niin "hieno" idea olikin? Hygienia?
Kaksi nuorta ja häsläävää tyttöä maailmalla, näennäisesti hienoa ja erilaista kuin ns. normaalielämä, mutta kuluttavaa ja altistaa monille asioille, myös negatiivisille.
Jos oleilevat vapaa-ajat vain hotellilla ja kovinkaan paljon muu ei kiinnosta, niin varmaan aika tylsistyttävää ja ei laajenna paljonkaan elämänkuvaa vaikka kietäisivät maailman kuinka monta kertaa ympäri ja vaikka siihen olisi paljonkin mahdollisuuksia.
Aika heppoisen ja esimerkin elämästä(ään) näyttivät jos nyt Alma on niin suosittu kuin on annettu ymmärtää.
Kauhee itku täällä tosta siwan kassalla kommentista:D kukapa oikeesti haluaisi siellä töissä olla. Ei pahalla kaupan tädit ja sedät..
Alma oli niin kalpea, että voisi alkaa käyttää taiteilijanimeä Kalma.
Kannattaa itse lentää 2,5 viikossa ympäri Eurooppaa, käydä nykki ja los angeles, sitte takas Eurooppaan ja olla samantien ihan freshinä ja skarppina tv:ssä.
Eivätkö mammat matkustele?
Tulin juuri new yorkista ja vasta kun olen kahtena päivänä nukkunut yöunien lisäksi päikkärit, niin alkaa taas pää toimia normaalisti.
Muuten ei pää meinannut toimia, ei löydy sanoja, muisti ei tunnu toimivan, silmätkin punottaa valvomisesta..
Kai sitten muut ihmiset olettaa, että oon ollu kännissä.
Ja jos noilla on adhd, niin miten luulette sen näkyvän ihmisestä? Olisko häsäämistä ja random-juttuja?
Ehkä kannattaa googlettaa, jos ei tiedä miten sekin ilmenee.
Veitola on todella ärsyttävä.
Katsoin mielelläni näitä ohjelmia, kun Perho oli puikoissa, mutta nyt tämän yli-ihmisen ollessa pääosissa, en ole katsonut yhtäkään ohjelmaa.
Riittää, kun näkee otsikon Iltasanomissa, missä tämä kammotus kertoo yökylästään.
Järkyttävä akka!!! Itseriittoinen, tyylitön ja ärsyttävä vittuilija, kun luulee olevansa fiksumpi, kuin toiset.