Maria Veitola yökylässä: Alma
Kommentit (232)
Kukkahattutätejä koko ketju täynnä. Hei, nuoruuttaan nuo elävät ja voi kamala, jos oikein juhlitaankin keikkojen jälkeen!
Olen itse jo keskiluokkaistunut vanha akka, mutta silti jäi hyvä fiilis jaksosta. Ihania tyyppejä ja toivon heille kaikkea hyvää. Lahjakkuutta mutta silti jalat maassa.
Alma vaikuttaa sellaiselta kerrostalolähionuorelta olemuksensa perusteella. Jollain lailla ei istu ollenkaan siihen muottiin, mitä naisartistilta tai maailmantähdeltä odotetaan. Hyvin virkistävää minusta.
Se lavatyöskentely Monzassa ei oikein vakuuttanut. kuumahan siellä oli, mutta valittiko Bieber kuumuudesta samalla tavalla? Ei tietoa, koska bieberistä ei näytetty vilaustkaan.
Tykkäsin tosi paljon Almasta ja siskostaan. Siinä on taas oikeasti artisti joka herättää mielenkiintoa ulkomailla koska hän on persoona ja rohkeasti omanlaisensa. Amerikkalainen mieheni tykkää Almasta tosi paljon, itselle tulee tunne että olin itse juuri tuollainen Alman tyylinen tossa iässä mutta ihan ilman Alman lahjakkuutta. Hän herättää mussa äidillisiä, hyviä tunteita ja erityisesti arvostan sitä että Alma tai siskonsa eivät poseeraa, esitä tai sievistele. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Se lavatyöskentely Monzassa ei oikein vakuuttanut. kuumahan siellä oli, mutta valittiko Bieber kuumuudesta samalla tavalla? Ei tietoa, koska bieberistä ei näytetty vilaustkaan.
Valivalivalivali.
Menkää oikeasi terapiaan jos ette kykene analysoimaan jaksoa muun kuin oman negaationne kautta.
Olen Almaa vanhempi ja kuuntelen erilaista musiikkia. Kun tajusin että mainoksissa soiva Dye my hair on suomalaisen, niin heti googletin Alman. Oletin että ulkomaalainen, koska ääntää niin hyvin! Tutustuin hänen tuotantoon päällisin puolin. Ja kyllä ne päässäkin soi hyvin. Keikallekin voisi mennä, jos lähelle tulisi. Epäilen että tulee 😁 Mutta siis, hatunnosto! Mahtavaa työtä! Alma on kova mimmi! Hän ei oo mikää tähdenlento.
Olisi ollut kiva, jos olisivat olleet rauhallisemmassa ympäristössä. Ja välillä vaikka ihan kahdestaan, Alma ja Maria. Mutta mitään en paheksu. Kaikki me ollaan nuoria oltu. Voi niitä aikoja. Ihania naisia ❤
Ja en osaa kirjottaa kunnolla. Halusin vaan lisätä tänne positiivistakin palautetta 😊
Lahjakas pop-musiikin tulkitsija, ja tausta; 48-vuotiaana heidän äitinsä synnytti kaksostytöt sä 17 vuotta nuoremman miehensä tulleensa tuolloin isäksi.Mitä mahtavaa rajojen rikkomista ja ennakkoluulottomuutta ja draivia.
Ihmiset juovat liikaa alkoholia usein alun perin oman elämänsä tyhjyyteen ja merkityksettömyyteen. Voi nuori Alma (alma muuten on suomeksi "nuori nainen"), tässä vaiheessa ei kannattaisi alkaa siihen. Vie terveyden ja aiheuttaa tutkitusti masennusta tai pahentaa masennusherkkyyttä. Toisille nuorille on myös huono esimerkki. Elämä olisi paljon rikkaampaa ilman liikaa alkoholin kulutusta. Olisi rahaa, aikaa, energiaa, iloa (ks. edellä masennus), motivaatiota ja kirkkaampi ajatus tehdä paljon ja hyvää maailmassa laajemmin ja syvemmin, niin itsen kuin muiden parhaaksi ja iloksi.
Lahjakas pop-musiikin tulkitsija, ja tausta; 48-vuotiaana heidän äitinsä synnytti kaksostytöt isä 17 vuotta nuoremman miehensä tulleensa tuolloin isäksi.Mitä mahtavaa rajojen rikkomista ja ennakkoluulottomuutta ja draivia.
Vierailija kirjoitti:
Maria on itse todella epävarma, ei uskalla olla ilkeä kaikkien vieraiden seurassa
Minkälaisen kotikasvatuksen olet saanut? Kun ollaan ihmisten kotona niin, että se on heille täysin vapaaehtoista, ollaan lähtökohtaisesti aina kohteliaita. Ei ilkeys ole mikään itseisarvo tai meriitti, vaikka muotia ja coolia joidenkin mielestä onkin. Maria on ja olisi hyvä toimittaja, sillä toimittajatyössä pitää osata eläytyä erilaisiin tilanteisiin ja olla kohtelias monenlaisille haastateltaville. Samalla pitää osata toki kysyä teräviä huomioita. Maria on aikuinen eli osaa antaa tilaa myös muille ja nostaa heitä huomion keskipisteeksi itsensä sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakas pop-musiikin tulkitsija! Entäpä taustansa; 48-vuotiaana heidän äitinsä synnytti nämä kaksostytöt, ja heidän isänsä on 17 vuotta nuorempi kuin tyttöjen äiti.Wow!
Mitä mahtavaa rajojen ja ennakkoluulottomuutta ja draivia.
Ei voitu yhden jakson ajan olla ilman alkoa. Miten muut artistit pystyy siihen?
Vierailija kirjoitti:
Lahjakas pop-musiikin tulkitsija, ja tausta; 48-vuotiaana heidän äitinsä synnytti heidät. Isänsä 17 vuotta nuorempi kuin tyttöjen äiti. Mitä mahtavaa rajojen rikkomista ja ennakkoluulottomuutta ja draivia.
Ahdistuin tästä jaksosta, en tykkää. Ihme adhd-kaksoset.
En katsonut koko jaksoa, mutta Sohvaperunoissa näin klipin. V*ttu miten tyhmiä voi olla, kun väsää jossain hotellihuoneessa stick n poke -"tatuointeja". Noh, mikäs siinä, jos hyvällä tuurilla haluaa koko käden kuolioon.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuotantoyhtiö maksaa tuliaiset.
Tuliaiset oli tuotesijoittelua, merkkiä näkyi muuallakin kuin yöpaitoina.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte suoltaa 14 sivua pelkkää marmatusta? Ette te miesartistia kohtaan olisi tällaisia. Pitää oikein väen vängällä etsiä jotain huonoa ja dramatisoida kaikkea. Tyypillisiä naiskanoja jotka purkavat aggressionsa julkisuudenhenkilöiden kautta.
Oikeesti, etkä nähnyt mitä kohua Reino Nordin sai aikaan jaksollaan? Niin kovan kritiikin että päättivät jopa muokata jaksoaan.
Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:
Tykkäsin tosi paljon Almasta ja siskostaan. Siinä on taas oikeasti artisti joka herättää mielenkiintoa ulkomailla koska hän on persoona ja rohkeasti omanlaisensa. Amerikkalainen mieheni tykkää Almasta tosi paljon, itselle tulee tunne että olin itse juuri tuollainen Alman tyylinen tossa iässä mutta ihan ilman Alman lahjakkuutta. Hän herättää mussa äidillisiä, hyviä tunteita ja erityisesti arvostan sitä että Alma tai siskonsa eivät poseeraa, esitä tai sievistele. Hienoa!
Poseeraavathan he. Ottavat kuvailmeen ja käsiasennot.
Ei Alman uskoisi puhetyylin ja käytöksen perusteella olevan yli 20, pikemminkin 16.