Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit jättää ulkopuolelle

Surullinen nakki
08.03.2018 |

Joo eli siis mun kaverit on ollu jotenkin tosi outoja jo tän vuoden ihan alusta kun koulut alko. Eli eka se alko siitä kun kukaan ei enää voinut olla munkaa vapaa-ajalla mutta,ne oli koulussa ihan mukavii ja silleen. Mutta nyt pari viikkoa takaperin ne on alkanut olee silleen tosi hiljasii vaik yleensä puhutaan ihan kauheasti ja nauretaan kaikelle. No ei toi ollu mulle eka nii iso juttu mut nyt 1 ja puoli viikkoa on ollu sillee et no nyt sanotaan vaikka Petra on mennyt mun eteen ringissä missä Me ollaan yleensä välkäl. Tai silleen et ku tuun siihen nii se siirtyy mun eteen. Ne on myös alkanut vaa juosta aina pois mun luota ja sit ne kuiskii jotain. Ja aina muka ku ne juoksee nii ne sanoo et ne muka haluu vaan liikuntaa. Oon vaa vastannut et:nii varmaa että heti ku mä tuun teijän luokse nii alatte haluu liikuntaa. Okei no eilen ja tänään ne ihan sano suoraan et ne haluu olla välkät kolmistee. Ja tänään ku oltiin ruokalassa syömässä nii sanoin niille nyt jotain :täs perunamuussissa on kökkö. Okei ei tohon ees oo mitkää vastausta mut kysyin mä niilt jotain normaaliiki mut ne oli vaa hiljaa. Eli siis ignooras mut vaa kokonaan. Ja tänää ku yritin hetken kävellä niiden perässä nii se sama petra (oli keksitty nimi) sano et mul ei oo mitään oikeutta seurata niitä. No sitten sanotaan nyt vaikka Terttu (keksitty nimi) sano et :nii halutaan nyt ees joskus olla Petran ja pertan kanssa kolmistee. Joo ois ymmärrettävää jos hylkisin tätä "Terttua" pois aina jos se yrittää tulla. Mut se yleensä vaan pelaa välkällä jalkapalloo.

Ja Joo noi oli kyl aina ikävöin asioita mun mielestä mut, tää Alko melkee itkettää

Joo en ihan siinä alkanut itkee mut tuli vaa Sellanen tyhjä olo

Eli siel ruokalassa kysyin mun kaverit et mikä päivä mentäis sinne lintsille.oltiin siis sovittua et mennää kesällä. No tää mun kaveri pertta(keksitty enkä tarkoita petraa) vaa hymyili mulle ja sit tää kaveri Petra kuiskaa pertalle et: Älä mee sinne. Tai jotain vastaavaa. No tää pertta vähän nyrpisti nenää ja vastas petralle jotain. No tähän Petra hymyili.

Joo mua vaa ihmetyttää mikä noil yhtäkkiä on ku en mä oo tehny mitään ja ei meil oo ollu mitään riitoja.

Ja sori jos oli vähän sekavaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ne ei ole kavereita. Kannattaa hankkia parempia tilalle.

Vierailija
2/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette? Karseeta toimintaa kavereiltasi. Olisko mahdollista sun siirtyä koulussa johonkin muuhun porukkaan ja itse ignoorata nää kaverisi kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette? Karseeta toimintaa kavereiltasi. Olisko mahdollista sun siirtyä koulussa johonkin muuhun porukkaan ja itse ignoorata nää kaverisi kokonaan?

Teinejä. Huomaahan sen kirjoityksesta.

Vierailija
4/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tossa on liikaa yritystä kirjoittaa "teiniä". En usko aidoksi, vaan joku yrittää jotain ihme trollauskuviota.

5/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mun teinit noin huonosti kirjoita.

Veikkaisin jonkun tylsistyneen aikuisen provoksi.

Vierailija
6/6 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen aina tarvii olla että sää oot tehny jotain varsinaisesti, onko sulle esimerkiks kasvanu vaikka tissit viime vuoteen verrattuna? Tai joku muu vastaava muodon muutos...

Yksinkertaisesti ovat kateellisia jos näin on, ja parempi jättää tollaset omaan arvoonsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme