Miehen mielestä kannatti mennä kanssani naimisiin
Koska saimme lapset ja nyt hän saa harrastaa urheilua lapsen kanssa. Loukkaantuisitko?
Kommentit (38)
No mitä se siellä kaupassa teki kun niin sait taas hävetä?
Valittaja on ollut tänään aivan mahdoton. Koko päivän tykittänyt uusia urputusketjuja.
Sä olet ammattivalittaja NIIN paras!
Vierailija kirjoitti:
Valittaja on ollut tänään aivan mahdoton. Koko päivän tykittänyt uusia urputusketjuja.
Panin merkille ihan saman. Ensimmäinen valitus lähti tänään(kin) maailmalle kello 7.01 (tsekatkaa vaikka). Ehkä se on tämä kevään tulo, joka virkistää valittajankin valittamaan aina vaan aktiivisemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska saimme lapset ja nyt hän saa harrastaa urheilua lapsen kanssa. Loukkaantuisitko?
Lapset? Etkös sinä sen toisen lapsen saanut sen ensimmäisen miehesi kanssa? Ja vain tämän nuoremman pojan nykyisen miehen kanssa?
Ap yritti harhauttaa meitä:)
No, oikeastaan ymmärrän miestäsi. Olethan sinä aika ainutlaatuinen pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin merkille ihan saman. Ensimmäinen valitus lähti tänään(kin) maailmalle kello 7.01 (tsekatkaa vaikka). Ehkä se on tämä kevään tulo, joka virkistää valittajankin valittamaan aina vaan aktiivisemmin...
Sillä on varmaan kevätmasennus. Poika pelaa pleikkaa koko kesän, mies ei osta uutta hellaa, eikä tykännyt edes Ap:n profiilikuvasta:) Parasta viihdettä.
Jotenkin säälittävää kun ei aikuiset osaa keskustella keskenään. Hiekkalaatikolla sen ymmärtää mutta joku selvittää täällä oman puolison lausahduksia täysin tuntemattomien kanssa, todella outoa.
Mä arvostan yhtä asiaa, nimittäin valittajan pitkän tähtäimen politiikkaa. Ulkona on vielä hanget korkeat nietokset, mutta valittajan katse on jo kesässä, jonka poika takuulla viettää pleikkaa pelaten...
Vierailija kirjoitti:
Mä arvostan yhtä asiaa, nimittäin valittajan pitkän tähtäimen politiikkaa. Ulkona on vielä hanget korkeat nietokset, mutta valittajan katse on jo kesässä, jonka poika takuulla viettää pleikkaa pelaten...
Miksi luulet että pelaa pelkästään pleikkaa? Ei se niin meillä mene.
Vierailija kirjoitti:
Voi sun kanssas taas ammattivalittaja. :D
Sun jutut kyllä aina piristää synkänkin päivän... :D :D
Totta. Muistelin kaikkia hassuja alotuksia, mille oon nauranut vatsa kippuralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et siis oikeasti illalla enää muista mitä aamulla kirjoitit... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan mutta tahallani kirjoitin raflaavasti. Toki pelaa mutta varmaan myös onkii, on kavereiden kanssa yms Ettekö vieläkään ymmärrä raflaavia otsikoitani?
No mitäs itse tuumaat? Kannattiko sinusta mennä miehen kanssa naimisiin?
Eikö olisi reilua viedä poikakin ensi kesänä Aruballe? Aika noloa että vanhemmat silloin vaan kaksistaan lomailivat ja jättivät pojan tänne pakkasiin palelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan mutta tahallani kirjoitin raflaavasti. Toki pelaa mutta varmaan myös onkii, on kavereiden kanssa yms Ettekö vieläkään ymmärrä raflaavia otsikoitani?
Toki muistetaan. Olen mieheni kanssa kun Anu Sagim ja Risto-Matti Ratia. Kannattaako ostaa äidille tekohampaat vai viedä lapsi rantalomalle. Todella raflaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi reilua viedä poikakin ensi kesänä Aruballe? Aika noloa että vanhemmat silloin vaan kaksistaan lomailivat ja jättivät pojan tänne pakkasiin palelemaan.
Pakkohan se on nyt viedä, kun ei ole isovanhempia enää. Mummo kuoli siivottuaan ap:n vessan.
Lapset? Etkös sinä sen toisen lapsen saanut sen ensimmäisen miehesi kanssa? Ja vain tämän nuoremman pojan nykyisen miehen kanssa?