Miten haluaisit kuolla?
Kuka on ajatellut asiaa? Mä ainakin olen. Mikä olisi ihanteellinen kuolema sulle?
Haluaisin kuolla ulkona, metsässä, ja koko seurueen on piru vie rukoiltava Tapiolta lupaa siihen. Mut on vietävä metsään, eikä joku kaupungin puisto kelpaa, ellei pulsuilla ole viinaa. Jos en voi kuolla metsässä, haluan kiviä ja sammalta niistä tietyistä paikoista. Ehkä juuria. Kun ollaan palaamassa maahan, en halua mitään teennäisiä ihmisjuttuja. Haluan tuntea maan käsissäni ja hengittää metsää kun vielä voin.
Oikeasti, jos olen onnekas, kuolen nukutukseen. Se on hyvä tunne.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten kunhan se tapahtuisi pian! Toivon että tämä on esim viimeinen kerta kun näen lunta. En halua enää elää ensi talvea. Joku tappava tauti, esim syöpä, johon en sitten ottaisi hoitoja. En malta odottaa kuolemaa.
Sama täällä, toivottavasti tämä on viimeinen talvi mitä näen tai koen...
Mustasukkaisen aviomiehen ampumana 120 vuotiaana.
Johonkin riittävän voimakkaaseen räjähdykseen.
Sen kerrotaan ja arvellaan olevan tuskattomimman tavan poistua maailmasta.
Jotenkin siten, etten ehdi huomata koko asiaa. Ei siis pelkoa eikä kärsimystä.
heroiini överit..hyvä itsemurha idea
Syanidikapselin puraisemiseen sitten kun minulta olisi toimintakyky mennyt ja sosiaalitoimi olisi tulossa hakemaan minua omasta kodistani vanhustenhuoltojärjestelmän ammottavaan kitaan.
Löytyisipä jostakin jokin natsijohtajien jättämä kätkö josta sellaisia saisi. Melkoisen optimaalinen lähtö, kolme sekuntia.
Metrin päässä räjähtävästä atomipommista.
I wish to die deep in the forest on a cool fall day. I would like to find a large rock and go lay on it and wait to die. Then have nobody look for me. I want to die alone. And with birds singing and sun shining and about 10 degrees above.
Ihan sama miten kunhan se tapahtuisi pian! Toivon että tämä on esim viimeinen kerta kun näen lunta. En halua enää elää ensi talvea. Joku tappava tauti, esim syöpä, johon en sitten ottaisi hoitoja. En malta odottaa kuolemaa.