Te heterot joiden puoliso on paljastunut homoksi/lelleksi niin tuliko se oikeasti ihan yllätyksenä
jos ei niin mistä jutuista se sulle paljastui ennen kuin kertoi siitä?
Kommentit (48)
Oma puolisoni paljastui löllöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle tuli yllätyksenä. Sitoutumisen jälkeen mies paljastui aika sovinistiksi, joka vaikutti halveksivan homoseksuaaleja. Olisiko tuosta muka pitänyt päätellä jotain? Kahdeksan vuotta tästä, ja hän jätti minut toisen miehen takia. Heidän suhde on kestänyt jo useita vuosia.
Itseasiassa olisi. Monesti ne suurimmat homofoobikot ja homojen halveksujat on itse enemmän tai vähemmän homoja...
Kuvittelin tuon olevan vain keittiöpsykologien psykologisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, oma puolisoni tuli ulos transvestiittina ja minä transsukupuolisena. Suhde katkesi, koska puolisoni oli hetero.
Joo, oli se havaittavissa, mutta samat merkit saattaa olla ilmassa ilman syytäkin.
Mitä ittua.. :D
Sanos muuta. Luulen, että alunperinkin tykättiin toisistamme näiden juttujen takia. Koko juttu oli outo, mutta meitä pidettiin ihan tavallisena heteroparina.
Varmaan kuollessanikinin mietin, että mitä ittua tapahtui.
(Miespuolinen) työkaverini on kova homofoobikko.
Olen joskus miettinyt, mahtaako hän pohjimmiltaan olla hieman homo-suuntautunut.
Hän on ollut pitkiä aikoja sinkku ja toisaalta välillä hänellä on ollut naissuhteita, jotka jostakin syystä eivät kuitenkaan ole kestäneet kovin pitkään.
Toivon, että nykyinen melko tuore naissuhde kestäisi. Tai jos hän oikeasti on homosuuntautunut, voisi sen itsessään hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naistenpäivänä kannattaa miesten olla tarkkoina, kun radiossakin oli näymmä kova lesboksikääntökampanja menossa. Ensin uutisissa mainittiin, että yli 20% naisista kokee oman sukupuolensa edustajat seksuaalisesti viehättäviksi ja heti perään joku mainos jossa lapsi soperteli miten niin ja niin moni nainen parisuhteessa kokee väkivaltaa, auta auta. Että sellanen päivän sanoma näissä, naisen parempi alkaa lesboksi kun miehet on vaan hakkaavia sikoja.
Oletko miettinyt mistä tuo tuntemasi viha mahtaa johtua?
Sinusta.
Touché!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle tuli yllätyksenä. Sitoutumisen jälkeen mies paljastui aika sovinistiksi, joka vaikutti halveksivan homoseksuaaleja. Olisiko tuosta muka pitänyt päätellä jotain? Kahdeksan vuotta tästä, ja hän jätti minut toisen miehen takia. Heidän suhde on kestänyt jo useita vuosia.
Itseasiassa olisi. Monesti ne suurimmat homofoobikot ja homojen halveksujat on itse enemmän tai vähemmän homoja...
Niin se onkin. Varmaan jollekin kaappihomolle homous voi kovapaikka, mutta normaali heteromiehiä homostelu vain ällöttää niin paljon, että esiintyy fobiana. Aivan kuten käärmeiden ja hämähäkkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
(Miespuolinen) työkaverini on kova homofoobikko.
Olen joskus miettinyt, mahtaako hän pohjimmiltaan olla hieman homo-suuntautunut.
Hän on ollut pitkiä aikoja sinkku ja toisaalta välillä hänellä on ollut naissuhteita, jotka jostakin syystä eivät kuitenkaan ole kestäneet kovin pitkään.
Toivon, että nykyinen melko tuore naissuhde kestäisi. Tai jos hän oikeasti on homosuuntautunut, voisi sen itsessään hyväksyä.
Mamman mielestä sen täytyy olla joko:
a) Sovinisti
b) homo
Vähän jännittää kun mies hengaa aina kavereidensa kanssa yömyöhään studiolla..ovat kaikki muusikoita. Olen nähnyt kun kännissä pussailevat ja käyvät läheisiksi keskenään. Yhtä kaveriaan mies kuvaili tosi tarkkaan ja ihailevasti että miltä tämä näyttää ilman paitaa... Jos on pussailua, halailua ja paidattomuutta niin onko kuinka suuri riski että tapahtuu jotain muutakin, pienessä sievässä kun ovat (tälläkin hetkellä)?
Vierailija kirjoitti:
Nyt naistenpäivänä kannattaa miesten olla tarkkoina, kun radiossakin oli näymmä kova lesboksikääntökampanja menossa. Ensin uutisissa mainittiin, että yli 20% naisista kokee oman sukupuolensa edustajat seksuaalisesti viehättäviksi ja heti perään joku mainos jossa lapsi soperteli miten niin ja niin moni nainen parisuhteessa kokee väkivaltaa, auta auta. Että sellanen päivän sanoma näissä, naisen parempi alkaa lesboksi kun miehet on vaan hakkaavia sikoja.
Tuskin se noin sanoi, sillä lesbosuhteissa parisuhdeväkivalta on heterosuhteita yleisempää. http://ranneliike.net/teema/vakivalta-seksuaalivahemmisto-parisuhteissa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se onkin. Varmaan jollekin kaappihomolle homous voi kovapaikka, mutta normaali heteromiehiä homostelu vain ällöttää niin paljon, että esiintyy fobiana. Aivan kuten käärmeiden ja hämähäkkien kanssa.
Kyllä se vaan erittäin usein pitää paikkansa. Sekä julkisuuden henkilöiden, että oman tuttavapiirini kohdalla kaappihomoiksi on paljastunut juuri sellaisia tyyppejä, jotka eniten mesoavat homojen inhottavuudesta.
Normaali heteromies on vain tyytyväinen, kun kilpailijoita on vähemmän. Homostelu tekona on tietenkin turn off, mutta sen kailottaminen ja varsinkin homovihan julkituominen on aika epäilyttävää. Ei normaali heteromies lammastakaan halua panna, mutta ei se silti kuuluta joka tilaisuudessa, miten pitää lampaita ja niiden panemista inhottavana. Kysymys kuuluukin, miksi joidenkin pitää ylikorostaa heterouttaan mollaamalla homoja? Suurimman osan nimittäin ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lle käynyt näin vai miksi kyselet?
Oma mieheni ei ole (vielä) paljastunut homoksi mutta jos näin kävisi niin olisi pakko sanoa ettei tullut yllätyksenä. Yllätyksenä tulisi ainoastaan se että oli kanssani näin kauan. Olen epäillyt tätä jo aika kauan ja odotan vain sitä päivää kun pelkoni käy toteen. Tai ehkei niin koskaan käy...Miksi epäilet?
Kun tapasimme sanoi epäilleensä sitä itsestään nuorena mutta että hänen isänsä ei koskaan hyväksyisi sitä. Mies oli niin kännissä tuon kertoessaan ettei varmaan itsekään sitä muista.
Mitä epäilemistä sinulla vielä on, eikö tuo ollut aika varma juttu jo tuon kommentin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lle käynyt näin vai miksi kyselet?
Oma mieheni ei ole (vielä) paljastunut homoksi mutta jos näin kävisi niin olisi pakko sanoa ettei tullut yllätyksenä. Yllätyksenä tulisi ainoastaan se että oli kanssani näin kauan. Olen epäillyt tätä jo aika kauan ja odotan vain sitä päivää kun pelkoni käy toteen. Tai ehkei niin koskaan käy...Miksi epäilet?
Kun tapasimme sanoi epäilleensä sitä itsestään nuorena mutta että hänen isänsä ei koskaan hyväksyisi sitä. Mies oli niin kännissä tuon kertoessaan ettei varmaan itsekään sitä muista.
Mitä epäilemistä sinulla vielä on, eikö tuo ollut aika varma juttu jo tuon kommentin jälkeen?
No mutta halusi silti olla naisen kanssa että..? Ei kai aikuinen mies enää isänsä mielipiteistä välittäisi.
Lettutieteen Vihtori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se noin sanoi, sillä lesbosuhteissa parisuhdeväkivalta on heterosuhteita yleisempää. http://ranneliike.net/teema/vakivalta-seksuaalivahemmisto-parisuhteissa…
Mutta miehet tekevät noin 76% maamme henkirikoksista: https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/hyvinvointi/sukupuolistunut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan erittäin usein pitää paikkansa. Sekä julkisuuden henkilöiden, että oman tuttavapiirini kohdalla kaappihomoiksi on paljastunut juuri sellaisia tyyppejä, jotka eniten mesoavat homojen inhottavuudesta.
Normaali heteromies on vain tyytyväinen, kun kilpailijoita on vähemmän. Homostelu tekona on tietenkin turn off, mutta sen kailottaminen ja varsinkin homovihan julkituominen on aika epäilyttävää. Ei normaali heteromies lammastakaan halua panna, mutta ei se silti kuuluta joka tilaisuudessa, miten pitää lampaita ja niiden panemista inhottavana. Kysymys kuuluukin, miksi joidenkin pitää ylikorostaa heterouttaan mollaamalla homoja? Suurimman osan nimittäin ei tarvitse.
Vai johtuisiko siitä että erittäin harva panee lampaita?
Minä heterona naisena en haluaisi joutua suhteeseen bi tai piilohomon kanssa.
Tai ylipäätään miehen, joka katsoo sillä silmällä muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai johtuisiko siitä että erittäin harva panee lampaita?
Ei se voi siitä johtua. Tuohan todistaa sen, että lampaan panemista pitää inhottavana vielä suurempi joukko. Siitä huolimatta juuri kukaan ei koe tarvetta tuoda joka tilaisuudessa esiin, kuinka inhottavia lampaanpanijat ovat.
Tuossa homovastaisuudessa on epäilyttävää juuri se, että inhottavia ovat kuulemma homot. Ymmärrän ihan loistavasti sen, että homoseksuaaliseen aktiin ryhtyminen tuntuu heterosta epämiellyttävältä ajatukselta.
Mutta millä logiikalla normaalin heteron pitäisi siis toitottaa homojen inhottavuudesta? Minä pitäisin epämiellyttävänä myös sairaalloisen laihan tai lihavan naisen kanssa sekstaamista, mutta minulle on ihan yhdentekevää, jos joku siitä kiihottuu.
En näe mitään muuta syytä homojen mollaukseen kuin epävarmuus omasta seksuaalisuudesta ja pelko siitä, että joku sen havaitsee. Miksi hitossa tervejärkinen ihminen käyttäisi elämäänsä tuollaisen julistamiseen, jollei kätkeäkseen taipumuksiaan.
Globaalisti on olemassa uskonnollinenkin motiivi, mutta niissäkin piireissä on sattunut yllättävän usein, että se konservatiivisin homot helvettiin julistava saarnamies kärähtääkin housut kintuissa homoseikkailuistaan. Ja kaikkihan eivät tietystikään kärähdä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehet tekevät noin 76% maamme henkirikoksista: https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/hyvinvointi/sukupuolistunut…
Niin tekevät, mutta mitä se tähän liittyy? Parisuhdeväkivalta on silti yleisempää lesbosuhteissa kuin heteroilla.
Miehet tappavat toisiaan ryyppyporukoissa ja ylipäätään henkirikoksen uhrit ovat suurimmalta osalta miehiä.
Mieheni Leif paljastui oltuamme kolme kuukautta aviossa. Vanhan koulukaverinsa kanssa. Olimme brunssilla purjehdusklubilla, kun miehen vanha koulukaveri sattui paikalle ja huikkasi vähän liian kovaäänisesti: Hej Lelle! Olin ihan että hyi hele... Ei koskaan enää suhteeseen ruotsalaisen kanssa.