Lähteekö miehesi koskaan ulos ilman syytä?
Mitä ajattelet/ajattelisit jos miehesi lähtisi illaksi johonkin ilman erityistä syytä? Omani tekee tätä ja mietin että tekeekö muiden miehet tai mitä heidän vaimonsa siitä ajattelevat.
Kommentit (14)
Eiköhän sunkin miehellä ole jokin syy, vaikka ei taida siitä sulle mitään infota.
Ei meillä tuollaista tapahdu. Ilman syytä? siis eikö miehesi kerro mihin on menossa?
On se vähän outoa jos toinen vaan lähtee eikä sano mitään minne menossa mut tietty tälläsiakin varmasti on ja jossei se haittaa niin ei kait se ole ongelma.
Mitä ihmettä? Mies menee ulos monta kertaa päivässä. Iltasin varsinkin se ramppaa edes takasin. Eipä oo mieleen tullut syitä kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Ulos, niin kuin lenkille vai leffaan vai minne? Kyllä mun mies lähtee välillä iltaisinkin ulos, eikä siihen mitään syytä tarvitse olla. Jos huvittaa mennä niin senkun menee.
Nimen omaan ilman syytä, eli ei lenkille, leffaan tms. Vaan ihan vain ulos talosta, johonkin.
Tuskin kukaan menee ulos ilman syytä, paitsi tietty dementikot. Aina sillä joku tarkoitus on, jos ei muu, niin päästä pois ankeuttajan luota.
Ihan oma asiansa. Ei sille syytä tarvi että haluaa jonnekin mennä.
Ei. Olin viikon pois kotoa ja palattuani sain kuulla ettei mies ollut edes poistunut asunnosta lähikauppaa kauemmas. Noh, eihän tuo arkenakaan missään käy kuin töissä. Muutama työkaveri taitaa olla mutta viihtyy yksikseen kotona. Olen samanlainen mutta tykkään käydä kaupungilla kiertelemässä yksikseni ja teen sitä viikoittain
No eipä ole käynyt pienessä mielessäkään kysellä syitä. Vijörd.
Ei se lähde mihinkään ilman syytä. Se lähtee pettämään.
Ei se mene ulos kun istuu vaan pelaamassa kaiket päivät. Jos menisi ilman syytä niin ihmettelisin, koska ei ole sen tapaista.
Mun mies ravaa ulkona tuon tuosta. Hyvä niin.
No miesystävä on häipynyt, menee juomaan kaljaa autoon/kaverilta hakemaan juotavaa tai sen kanssa kauppaan hakemaan viinaa. Ei tosin illalla, se on nukkumassa aina kello 21.00.
Ulos, niin kuin lenkille vai leffaan vai minne? Kyllä mun mies lähtee välillä iltaisinkin ulos, eikä siihen mitään syytä tarvitse olla. Jos huvittaa mennä niin senkun menee.