Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun laihdutetaan, niin silloin pitää syödä pieniä määriä

Vierailija
08.03.2018 |

Miksi ihmeessä kuitenkin samaan syssyyn kehotetaan syömään kasviksia, koska niitä saa syödä paljon ja mahan pullolleen pitkin päivää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen dieetti on sellainen, että aamulla maitokahvi, töissä klo 11 raejuusto-ananas, kotona rahka ja iltapalaksi pinaattikeitto. Hedelmiä voisin tähän lisätä.

Istumatyötä tekevä tarvii aika vähän kaloreita. Puoli kiloa lähtenyt. Kevyt jes..

No, alapeukkuja tuli, miksi?

No, nälkä nyt ei ole vaarallista, mutta olisin itse tuolla ruokavaliolla aivan nääntynyt.

No mä painan 82 kg ja ihannepaino on 62 kg, eli on vara vähän nääntyä, mutta ihan on olo, vähän päätä särkee ja juon paljon vettä ja syön vitamiinit. Rahkaja raejuusto pitävät nälkää ja pinaattikeitto on täyttävä nukkumaan mennessä. En liiku yhtään.

Vierailija
22/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoja on varmasti monia. Itse syön aina 3-4h välein. Jos haluan laihtua, pienennän vähän kerrallaan annoksien kokoa, ja jätän syömättä turhia hiilihydraatteja. Nälän tunne vähän kasvaa, ja tuntee kuinka kalorit palaa.

No millä ne hiilihydraatit korvaa? Kaikessahan on hiilihydraattia . Kuka nyt alkaa voita mättää lusikalla omenan sijaan? Tai pelkkää lihapullaa. Kerro mitä otat välipalaksi? Tuskin sinä pelkkää rahkaa syöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen dieetti on sellainen, että aamulla maitokahvi, töissä klo 11 raejuusto-ananas, kotona rahka ja iltapalaksi pinaattikeitto. Hedelmiä voisin tähän lisätä.

Istumatyötä tekevä tarvii aika vähän kaloreita. Puoli kiloa lähtenyt. Kevyt jes..

No tuo nyt on se tavallisin fitness-kauppiaiden pikadieetti, joka ei kenelläkään koskaan ole toiminut, vaan kilot palaavat ystävien kanssa jossain vaiheessa. väistämättä.

Vierailija
24/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä laillistettu ravitsemusterapeutti sanoi heti ensi käynnillä, että mahan saa sitten syödä täyteen eikä tarvitse mitään linnunannoksia nyrppiä. Siitä vaan siitä entisenkokoisesta annoksesta suurempi osa kuin ennen on kasviksia, jolloin koko annoksen energiamäärä on pienempi kuin ennen.

Itse olen laihtunut viime tammikuusta asti 26 kg syömällä oikein kunnon annokset ruokaa 3 kertaa päivässä, ilman välipaloja. Lautasmallin mukaan menee eli kasviksia paljon.

Hurja tahti, kun hieman reilussa 2 kuukaudessa olet saanut pudotettua 26kg... Mitä muuta olet tehnyt kuin alkanut syömään 3krt pv.?

Muakin ihmetytti tuo. Onko oikeasti edes mahdollista tiputtaa noin paljon painoa kahdessa kuukaudessa? 

Vierailija
25/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vaikka tekisi istumatyötä niin kehon perusaineenvaihdunta kuluttaa päivässä enemmän kuin syöt.

Vierailija
26/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt on se tavallisin fitness-kauppiaiden pikadieetti, joka ei kenelläkään koskaan ole toiminut, vaan kilot palaavat ystävien kanssa jossain vaiheessa. väistämättä.

Älähän nyt, asiakkaani kehui miten hyvin toimii rahkadieetit, hänkin oli laihtunut jo 7 kertaa sellaisella monta kiloa-

Vierailija
27/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä laillistettu ravitsemusterapeutti sanoi heti ensi käynnillä, että mahan saa sitten syödä täyteen eikä tarvitse mitään linnunannoksia nyrppiä. Siitä vaan siitä entisenkokoisesta annoksesta suurempi osa kuin ennen on kasviksia, jolloin koko annoksen energiamäärä on pienempi kuin ennen.

Itse olen laihtunut viime tammikuusta asti 26 kg syömällä oikein kunnon annokset ruokaa 3 kertaa päivässä, ilman välipaloja. Lautasmallin mukaan menee eli kasviksia paljon.

Hurja tahti, kun hieman reilussa 2 kuukaudessa olet saanut pudotettua 26kg... Mitä muuta olet tehnyt kuin alkanut syömään 3krt pv.?

Muakin ihmetytti tuo. Onko oikeasti edes mahdollista tiputtaa noin paljon painoa kahdessa kuukaudessa? 

Jos oikein villiksi heittäydyn veikkauksillani, oletan että puhuu vuoden takaisesta tammikuusta. ;) 

Vierailija
28/28 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapoja on varmasti monia. Itse syön aina 3-4h välein. Jos haluan laihtua, pienennän vähän kerrallaan annoksien kokoa, ja jätän syömättä turhia hiilihydraatteja. Nälän tunne vähän kasvaa, ja tuntee kuinka kalorit palaa.

No millä ne hiilihydraatit korvaa? Kaikessahan on hiilihydraattia . Kuka nyt alkaa voita mättää lusikalla omenan sijaan? Tai pelkkää lihapullaa. Kerro mitä otat välipalaksi? Tuskin sinä pelkkää rahkaa syöt?

Ei niitä kokonaan korvata. Hiilihydraatit pääasiassa lämpimän ruoan kanssa on täysjyväpastaa, täysjyväriisiä esim. Jos painon pysyessä samana ottaa esim. 2 desiä riisiä, niin sitten vähentää ensin 1,5 desiin ja siitä vielä 1 desiin. Nämä luvut on ihan hatusta tässä.

Jos normaalisti syö illalla 1-2 leipää, niin jättää ne kokonaan pois. Makeat hedelmät pois tai ainakin vähentää. Kasviksia eli kurkkua, tomaatti, kaalia, kukkakaalia, porkkanaa, salaatinlehtiä voi siedä ihan kuinka haluaa. Välipalaksi esim. rahka tai raejuustoa, pähkinää.