Mitä teille naisille oikein pitää sanoa että kiinnostutte?
Nettideittailusta kyse. Mikä saa teidät kiinnostumaan, vastaamaan ja lähtemään treffeille? On turhauttavaa hommaa. Oletetaan nyt että mies miellyttää silmää.
Kommentit (97)
Yhden asian oon oppinut vuosien varrella: Jos mies miellyttää silmää, ei ole kauheasti väliä mitä sanoo. Jos mies ei miellytä silmää, ei ole mitään väliä mitä sanoo
Jotain sellaista joka antaa ymmärtää, että juttelu kanssasi ei ole ajanhukkaa. Mulle kelpaisi esim. huumorintajun, älyn, keskustelutaidon tai aidon kiinnostuksen näyttäminen. Vielä parempi jos alusta asti käy selväksi että olet sitä mitä haen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun ihan alkajaisiksi yrittää ymmärtää, että naiset ovat persoonia, yksilöitä?
Joo ymmärrän hyvin sen. Mutta ei siitä saa selvää pelkän kuvan ja tekstin perusteella. Kuten ei miehistäkään, vai shakespeareko pitää olla? Ehkä se selviäisi miehille paremmin tuo persoona ja yksilö juttu jos vaivautuisitte tutustumaan. Ei tässä mitään selvänäkijöitä kuitenkaan olla.
Naiset ovat erilaisia. Minulle tärkeää on äly, ja naisen kohtelu tasavertaisena. Eli että minussakin etsit älykästä ja hauskaa kaveria, et vain jotain ’naista’.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun ihan alkajaisiksi yrittää ymmärtää, että naiset ovat persoonia, yksilöitä?
Joo ymmärrän hyvin sen. Mutta ei siitä saa selvää pelkän kuvan ja tekstin perusteella. Kuten ei miehistäkään, vai shakespeareko pitää olla? Ehkä se selviäisi miehille paremmin tuo persoona ja yksilö juttu jos vaivautuisitte tutustumaan. Ei tässä mitään selvänäkijöitä kuitenkaan olla.
Pakko myöntää että olen eka kertaa liikkeellä nettijutuissa. Ennen on puoliso löytynyt ihan oikeassa elämässä. Tutustuminen niin paljon helpompaa kasvokkain. Ihan kuin pitäisi myydä ja mainostaa itseään ja se tuntuu niin teennäiseltä.
Ap
Netissä ei paljon luonne tule esille. Kirjoittaa voi mitä vaan huvittaa ja toddllisuus voi olla toinen. Tosielämässä ei niin komeat miehetkin saavat kauniita naisia kun luonne pääsee oikeuksiinsa.
Ei ainakaan mitään latteaa, kulunutta, tyhjänpäiväistä, tungettelevaa, röhröh-loukkaavaa. Mieluiten ei mitään ulkonäöstä.
Mä kiinnostun todennäköisimmin, jos mies avaa keskustelua aiheesta, joka lähtökohtaisesti kiinnostaa mua. Esimerkiksi jos nyt diggaisin vaikka latinokulttuurista, keskustelussa voitaisi verrata kokemuksia matkoilta tai mielikuvista, lopulta mentäisi yhdessä tanssimaan salsaa. Tai jos diggaisin tähtitieteestä, hän voisi osoittaa perehtyneisyyttään samaan ja joku ilta lähdettäisi yhdessä bongaamaan perseidiparvia.
Huumori on aika varma keino, jos se kolahtaa voi kolahtaa moni muukin asia, mutta jos ei, niin sitte on vähän huono tilanne.
Jos siis etsii puolisoa eikä mitään kertajuttua. Pariskunnilla jotka selviää arjen karikoista on yleensä valttina se että on samanlainen huumorintaju. Toki elämänarvot ja tavoitteet yleensäkin ja sitten pitää se seksi toimia.
Jos toinen etsii puolisoa perheen perustamiseen ja toinen haluaa "elää nuoruutta" niin eihän siinä paljon huumorikaan auta.
Pitää vaan uskoa kohtaloon ja omaan intuiitioon.
Minä tapasin mieheni maikkarin chatissa vuonna 2000. Mies laittoi sinne viestin missä sanoi että en ole mikään ridge forresteri mutta etsin naista... minä vastasin että jaa, en minäkään ole mikään brooke vaan enemmänkin nuori versio sally spectrasta... ja loppu on historiaa. Tässä sitä on toisiamme katteltu 17 vuotta, terkkuja tutuille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei siitä saa selvää pelkän kuvan ja tekstin perusteella.
Todellakin saa selvää tekstin perusteella. En halua tavata miestä, joka ei osaa tai viitsi kirjoittaa kunnolla ja paneutua viesteihin.
Jokainen nainen on tosiaan mieltymyksineen oma yksilönsä, mutta listaanpa mitä itse toivoisin:
-Osaa kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä ja kielioppiasiat on edes suunnilleen kunnossa. Jos ulosanti on yhtä sekamelskaa vailla välimerkkejä ja yhdys sanoilla täydennetty en halua tietää enempää, valitan.
-Osaa kertoa mistä on kiinnostunut ja mitä kumppanissa etsii, jos osa osuu omien toiveiden ja harrastusten kanssa yhteen niin hyvä. Jos ei ole mitään yhteistä ei varmaan ole järkeä jatkaa juttelua vaikka olisi muuten mukava tyyppi.
-Ei mikään hätähousu, antaa asioiden edetä rauhassa. Jos ollan heti vinkumassa treffeille tai julistamassa rakkautta menee mielenkiinto aika varmasti. Inttäminen ja samasta asiasta jankuttaminen on myös rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös todistettu.
Mies teki feikkiprofiilin tinderiin jumalaisen miesmallin kuvilla ja laittoi keskustelunavauksia tyyliin "do you like anal sex" ja ne naiset vastas yksi toisensa jälkeen että "i love anal sex!".
On ihan sama mitä sanot jos naama on kunnossa.
Ja toisinpäin voit olla tosi hyväsydäminen empaattinen kunnollinen parisuhteen haluava mies ja naiset antaa "en tuntenut kipinää" pakit.
Naiset on oikeasti ihan samanlaisia kuin miehet.
Eli etsivät vain sitä kuuminta yhden illan juttuihin.
Itsekin kuvittelet tuossa vertailussa, että naiset etsivät aina jotain perhe isulia itselleen.
Miehen luonteella on väliä vasta, jos etsitään parisuhdetta, siihen asti melkolailla vain ulkonäöllä ja *unalla on väliä. Jos luulet noiden tindernaisten etsivän jotain lastensa isää tinderistä, olet kyllä ihan pihalla :D
Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat erilaisia. Minulle tärkeää on äly, ja naisen kohtelu tasavertaisena. Eli että minussakin etsit älykästä ja hauskaa kaveria, et vain jotain ’naista’.
Älä lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Mua voisi kiinnostaa tutustua.
Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään ja sun kiinnostus silti heräsi, saanko kysyä että mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään ja sun kiinnostus silti heräsi, saanko kysyä että mistä?
Siitä kai kun ap sanoi, että hänestä tuntuu kuin pitäisi mainostaa itseään ja se tuntuu teennäiseltä. Pystyn samaistumaan tähän tunteeseen :)
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian oon oppinut vuosien varrella: Jos mies miellyttää silmää, ei ole kauheasti väliä mitä sanoo. Jos mies ei miellytä silmää, ei ole mitään väliä mitä sanoo
Kyllä sillä väliä on, kyllä komeankin ulkonäön saa pilattua tyhmillä puheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kai kun ap sanoi, että hänestä tuntuu kuin pitäisi mainostaa itseään ja se tuntuu teennäiseltä. Pystyn samaistumaan tähän tunteeseen :)
Kaikki miehet pystyy samaistumaan tuohon tunteeseen.. Ei omana itsenään saa mitään ellet ole se synnynnäinen alfa.
No nykyää varmin on, että kaivat vaikka 500€ setelin ja kysyt lähetääkä menee. Toimii melkee aina.