Mikä virka näillä bambusukilla oikein on?
Miksi ihmeessä bambusukkia myydään? Nukkuessako niitä on tarkoitus pitää jalassa? Käyttöä eivät ainakaan kestä. Hajoavat kuin paperi.
Kommentit (15)
Kyllä ihmisellä täytyy bambusukat olla, vaikka sitten pelkät varret. Mulla on hiton kallis bambupyyhe, mikä ei kuivaa ollenkaan.
Joo, ei kestä mitään. Ihanan tuntuiset on kyllä ja jotain bakteereja ehkäisevääkin piti olla.
No ei ne minusta ihan niin nopeasti hajoa. Mutta eivät kyllä ole kestäviäkään. En osta enää bambusukkia, mutta sen sijaan tykkään hirmuisesti bambukerrastosta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisellä täytyy bambusukat olla, vaikka sitten pelkät varret. Mulla on hiton kallis bambupyyhe, mikä ei kuivaa ollenkaan.
Mulla on samanlainen kylpytakki...
Vierailija kirjoitti:
No ei ne minusta ihan niin nopeasti hajoa. Mutta eivät kyllä ole kestäviäkään. En osta enää bambusukkia, mutta sen sijaan tykkään hirmuisesti bambukerrastosta!
Mulla kesti muutaman käyttökerran.
Ei Ap
Hyvät mielestäni ja kestävätkin, pesu 40 asteessa.
Bambukerrastokin kestävämpi kuin puuvillainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisellä täytyy bambusukat olla, vaikka sitten pelkät varret.
:)
Pesin 40 asteessa hienopesuohjelmalla. Kaksi kahvakuulatuntia ja siinä välissä yhden pesun kestivät. Ihan kotioloissa muutama käyttökerta teki reikiä. Päältä olivat kyllä ihan ehjät vielä, kun pohjat näyttivät haulikolla ammutuilta. Puuvillasukat kestävät ikuisuuksia noihin verrattuna.
Mehän voidaan viedä noi risat Ähtärin pandoille uniräteiksi. Nehän rakastaa bambua.
Minulla on kyllä täysin eriävä mielipide. olen jo monta vuotta ollut jäsenenä postimyyntipalvelussa, jossa muutaman kerran vuodessa minulle lähetetään muutama pari bambusukkia. Enää en muita suostu käyttämään, ja joskus kaapin perältä käteen eksyvä vanha puuvillasukka tuntuu kamalalta korpulta. Bambu on pumpulinpehmeää pesunkin jälkeen, ja musta väri kestää haalistumatta, toisin kuin puuvillassa. Jalat pysyvät hieman kuivempina ja jalat eivät haise pitkänkään päivän jälkeen. Olen todella tyytyväinen!
Varo ettei tule panda ja syö niitä!!
Noi bambusukat on jotain mihin ihastuin kun ovat niin ihanant pehmeät. Menevät kuitenkin heti rikki/kuluvat, joten en enää osta mitään bambutuotteita. Miksi ovat niin hinnoiteltuja vaikkeivat kestä, menen ja tiedä.....
Täältä saa laadukkaita bambusukkia aika edullisesti:
https://www.sukat.com/sukat/naisten-sukat/naisten-bambusukat/
https://www.sukat.com/sukat/miesten-sukat/miesten-bambusukat/
:)
En ole vielä saanut yhtään paria bambusukkiani täysin rikki. Taitaa olla 3 v. meneillään, 5 parin paketti. Loisto-ostos. Mukavia, hyviä, pehmoisia ja aivan suosikkejani. Kaverini kutoi kaksi paria bambunilkkasukkia talveksi - ovat kestäneet nyt yli 6 v. talvikengissä. En ymmärrä, miksi tuhlaatte huonoon laatuun ja ostatte kalleinta / jotain postimyyntijuttuja. Ei näin. Tallinnasta, Balti Jaamalta saa paljon parempaa edullisemmin. Ai niin - hirmuisen hyviä bambuleggareita ostin myös useamman parin eikä yksissäkään ole mitään vikaa useamman pesun jälkeen.
Ovat kamalat, koska keräävät hikeä jopa enemmän kuin tavalliset puuvillasukat. Sukat tuntuvat aina kosteilta, vaikka jalkani hikoilevatkin vain vähän. Samoin kalsarit. En osta enää bambutuotteita. Tiskirätteinä ehkä ok?