Tuttu lähihoitaja väittää tienaavansa 5000€/kk brutto
Voiko tämä pitää paikkansa? Tekee kotikäyntejä autoilevana hoitajana, perustelee tulonsa sillä että tekee paljon yövuoroja.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä pitää paikkansa? Tekee kotikäyntejä autoilevana hoitajana, perustelee tulonsa sillä että tekee paljon yövuoroja.
Salli mun nauraa. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Teen pelkkää yövuoroa. Usein aina viikonloppujen yli, jolloin lisät parhaimmat. Mulla on myös kaikki mahdolliset kokemuslisät. Tästä ei lähärin palkka enää parane. Vuosituloni ovat 34ke.
Amislaiset duunarit ja tittelin perässä tehtäväänsä hinkuneet kaikenmaailman akateemiset "managerit" yleensä paisuttelee tulojaan ihan kysymättäkin. Jonkinlainen alemmuskompleksi varmaan kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Majdollista vain, jos naisella on oma hoivayritys ja tietyt liksat. Onko kyse sellasesta yrittäjästä?
Peruspalkka lähihoitajana päivätyössä on 2136€/kk
Yötyölisä on 40%
2136 x 1.40 = 2990€/kk eli vaikuttaa mahdottomalta.
Jos on täydet ikälisät ja tekee pelkkää yötä, niin siihen 3300 eur/kk brutto voi päästä. Jos tekee vapaapäivätkin keikkaa, voi toki vetää vielä enemmän. Mutta muuten paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Teen pelkkää yövuoroa. Usein aina viikonloppujen yli, jolloin lisät parhaimmat. Mulla on myös kaikki mahdolliset kokemuslisät. Tästä ei lähärin palkka enää parane. Vuosituloni ovat 34ke.
Itse olen lähäri ja teen sairaalassa kolmea vuoroa, tulot 36 tonnia vuosi. Miten vakiyökkö ei muka tienaa enempää, vaikka on jatkuvat yö- ja usein sattuvat sunnuntailisät?
Ja minä tienaan työttömänä 200 k.E. vuodessa. Eikä korvauksia.
Aika paljon saa vuoroja tehdä jos tohon meinaa päästä. Siis kaikki vapaatkin. Onko sitten yrittäjä?
Huom. brutto tarkoittaa palkkaa ennen veroja, ei käteenjäävää osaa.
Tulee vain mieleen että minkälaista lähi hoitoa hän öisin tekee jos tuollaista liksaa saa
Tai sitten tekee hommia ammatinharjoittajana vaikkapa ja laskuttaa n. 31e/h..
Hyvinkin mahdollista jos toimii näin.
No jos on 24/7 töissä niin joo on mahdollista
Laskeekohan km-korvaukset sitten mukaan vai mikä meininki. Muuten pitää olla koko ajan töissä tai nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Huom. brutto tarkoittaa palkkaa ennen veroja, ei käteenjäävää osaa.
Niin lähäri ei tienaa bruttona lähellekään 5000 euroa. Nettona tietysti vielä huomattavasti vähemmän.
Ai tää summa vaan kasvaa, ensin se oli et tienaa yli 3000. Kohta ne tienaa jo yli kymppitonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla 45 000 yötyössä. Miten ihmeessä tienaat yötyöllä noin vähän
Itse lähihoitajana yksityisellä, aamu- ja iltavuoroja, myös viikonloppuja. Netto 1800€.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähihoitajana yksityisellä, aamu- ja iltavuoroja, myös viikonloppuja. Netto 1800€.
Mielenkiintoista, kunnalla minimipalkka ilmeisesti on 1955,44. Miksi yksityinen sektori maksaa huonommin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, kunnalla minimipalkka ilmeisesti on 1955,44. Miksi yksityinen sektori maksaa huonommin?
Eikun sehän olikin netto 😁
No ei totisesti pidä paikkaansa! XD