Tylyjä ovat julkisen ajanvauksessa
Aloitin ystävällisesti selittämällä ongelmaa niin aika tylysti tuli keskeytys tyyliin että vttuakos siellä puhut.,, no joo, heillä on tietysSi kiireitä siellä.. joo.
Aikaa en saanut, sain vinkin että päivystykseen illalla ehkä turha soitella kun ovat tarkkoja. En siis ole oikeasti kipeä ollenkaan 1 minuutin puhelun perusteella.
Kivut on vaan sairaan kovat. Kiitos hyvinvointivaltio. Soittelen huomenna uudelleen ajanvaraukseen.
Mutta miksi pitää olla niin tylyjä. Anteeksi että sairastuin. En tätä itsekään toivonut. ANTEEKSI rouva puhelinpalvelu.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
niin metsä vastaa kuin sinne huutaa
Olin yståvällinern siihen asti kun tuli tuo "vttuakos" kohta. Sen jälkeenkin muutin vain vähän äänensävyä. Älä sinä jaksa turhake osallistua.
MIKSI täällä valitat, laita sinne pomolle viestiä!
Menin kipujeni takia tyksin päivystykseen lauantainaamuna klo 8 ja olisi siellä noin 5h, kun poistuin sieltä diagnoosin ja reseptin kanssa. En ymmärrä kyllä yhtään tätä valitusta. Joo jouduin odotaamaan, mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
MIKSI täällä valitat, laita sinne pomolle viestiä!
Koska uskon että se tyly ihminen saattaa itse lukea tämän. Haluan että ne ihmiset korjaa tapansa. Asiakaspalvelu on herkkä ala, varsinkin jos asiakkaalla on kovat kivut. Tylyydellä ei saavuta yhtään mitään. Haluaisin että se äsken puhelimessa kohtaamani nainen kasvaisi ihmisenä 2 senttiä ja yrittäisi olla ystävällinen vaikka on maanantai, vaikka on valinnut tuollaisen alan. En ole syyllinen hänen elämänsä kurjuuteen. Minuun vain koskee nyt ja oli pakko soitella hänen duuniin.
Jos kivut on kovat, mene päivystykseen.
Ja muista antaa kyseisestä puhelimeen vastaajasta palautetta. Sen voi antaa, vaikka et muistaisi enää hänen nimeä, kellonaika riittää että sen pystyy järjestelmästä löytämään. Kaikilla hyvinvointialueilla on palautekanavat, yleensä löytyy nettisivuilta.
Ymmärrän että purat tuntoasi tänne Vauvalaan, mutta ei se auta. Varsinkaan kun et edes kertonut, mihin terkkariin soitit.
Vierailija kirjoitti:
Menin kipujeni takia tyksin päivystykseen lauantainaamuna klo 8 ja olisi siellä noin 5h, kun poistuin sieltä diagnoosin ja reseptin kanssa. En ymmärrä kyllä yhtään tätä valitusta. Joo jouduin odotaamaan, mutta mitä sitten?
Osaatko sinä lukea? En valitttanut sitä että joudun odottamaan. Valitin sitä että se nainen oli minulle tosi tyly. Aivan kuin olisin syyllistynyt johonkin rikokseen kun edes soitin sinne. Olen elänyt tämän kivun kanssa nyt lähes viikon verran, kestän toisenkin mutta ei tarvitse olla tyly. Asiakaspalvelu ei sovi kaikille. Se ei ollut mikään vauvan tylytyspalsta vaan asiakaspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Menin kipujeni takia tyksin päivystykseen lauantainaamuna klo 8 ja olisi siellä noin 5h, kun poistuin sieltä diagnoosin ja reseptin kanssa. En ymmärrä kyllä yhtään tätä valitusta. Joo jouduin odotaamaan, mutta mitä sitten?
Hyvä sinulle, mutta kyllä noita tylyjä tyyppejä tosiaan jonkin verran on julkisilla terveysasemilla. Ovat vähemmistönä toki, mutta tylyys voi pilata monen ihmisen päivän. Sitä ei vaan tajua, miksi he siellä töissään saavat jatkaa, vaikka tylyys on kaikkien tiedossa. Ehkä se on sitä huonoa johtamista sitten, ettei noita saa kuriin.
Vanhoja ihmisiä kohtaan ollaan tylyjä myös luukulla ja puhelimessa kierrätetään paikasta toiseen . Ei vanhukset pysty edes nousemaan bussiin helvetti sentään. Lähin oma terveysasema ja sinne se aika on annettava . Terveyden hoitajat hoitaa niitä mitä lääkärin ei tarvi . Muista ottaa mukaan silmälasit .
Ajanvaraus ei ole hoidonarviointia varten. Sitä varten on oma numero tai chat. Hoidon tarpeen arvion saat sen päivän aikana, milloin olet ottanut yhteyttä terveyspalveluihin ja arvion jälkeen saat joko itsehoito-ohjeita, ajan vastaanotolle (puhelin, etä tai paikan päällä) tai suosituksen oikeaan palveluun.
Vierailija kirjoitti:
Jos kivut on kovat, mene päivystykseen.
Ja muista antaa kyseisestä puhelimeen vastaajasta palautetta. Sen voi antaa, vaikka et muistaisi enää hänen nimeä, kellonaika riittää että sen pystyy järjestelmästä löytämään. Kaikilla hyvinvointialueilla on palautekanavat, yleensä löytyy nettisivuilta.
Ymmärrän että purat tuntoasi tänne Vauvalaan, mutta ei se auta. Varsinkaan kun et edes kertonut, mihin terkkariin soitit.
Voin soittaa sinne päivystykseen klo 15 jälkeen kun kyse on hammassärystä. Tai aamulla jos asia ei ole mielestäni niin kiirrellinen. En usko että voin sinne tuosta vaan mennä. Eikö päivystykseenkin tarvita ensin lupa puhelinpalvelusta. Puran tänne ihan kuten kaikki muutkin. Ei tässä kivussa voi edes syödä tai juoda kahvia niin sama olla tässä.
Tätä se on kun rahat menee vanhusten ja kroonisesti sairaiden hoitamiseen. Miksi palkitsemme sairastumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kipujeni takia tyksin päivystykseen lauantainaamuna klo 8 ja olisi siellä noin 5h, kun poistuin sieltä diagnoosin ja reseptin kanssa. En ymmärrä kyllä yhtään tätä valitusta. Joo jouduin odotaamaan, mutta mitä sitten?
Hyvä sinulle, mutta kyllä noita tylyjä tyyppejä tosiaan jonkin verran on julkisilla terveysasemilla. Ovat vähemmistönä toki, mutta tylyys voi pilata monen ihmisen päivän. Sitä ei vaan tajua, miksi he siellä töissään saavat jatkaa, vaikka tylyys on kaikkien tiedossa. Ehkä se on sitä huonoa johtamista sitten, ettei noita saa kuriin.
En mä sinne soittele saadakseni kavereita vaan saadakseni hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja ihmisiä kohtaan ollaan tylyjä myös luukulla ja puhelimessa kierrätetään paikasta toiseen . Ei vanhukset pysty edes nousemaan bussiin helvetti sentään. Lähin oma terveysasema ja sinne se aika on annettava . Terveyden hoitajat hoitaa niitä mitä lääkärin ei tarvi . Muista ottaa mukaan silmälasit .
Miksi silmälasit? Olen menossa hammaslääkäriin :)
Joku voi suuttua siitäkin jos soittaja hymähtää naurahtaa jollekin tilanteesta . Kerran ajanvaraus oli niin kiukkuinen että jäähilettä tuli muurista vaikka kansalaisen oikeudet on saada palvelua . Ja päästä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kipujeni takia tyksin päivystykseen lauantainaamuna klo 8 ja olisi siellä noin 5h, kun poistuin sieltä diagnoosin ja reseptin kanssa. En ymmärrä kyllä yhtään tätä valitusta. Joo jouduin odotaamaan, mutta mitä sitten?
Hyvä sinulle, mutta kyllä noita tylyjä tyyppejä tosiaan jonkin verran on julkisilla terveysasemilla. Ovat vähemmistönä toki, mutta tylyys voi pilata monen ihmisen päivän. Sitä ei vaan tajua, miksi he siellä töissään saavat jatkaa, vaikka tylyys on kaikkien tiedossa. Ehkä se on sitä huonoa johtamista sitten, ettei noita saa kuriin.
En mä sinne soittele saadakseni kavereita vaan saadakseni hoitoa.
Älä viisastele siellä. En ole tuo edellinen. Olen ap. Ystävällinen käytös ei maksa mitään. Täällä voit kiusata ja kiukutella mutta et asiakaspalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on kun rahat menee vanhusten ja kroonisesti sairaiden hoitamiseen. Miksi palkitsemme sairastumisesta?
Yksi pandemia ylitse muiden, ylipaino...Miksi palkitsemme siitä että sitä voi käyttää päihteitä, olla passiivinen, tupakoida ja mättää kaksin käsin moskaa suuhunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kipujeni takia tyksin päivystykseen lauantainaamuna klo 8 ja olisi siellä noin 5h, kun poistuin sieltä diagnoosin ja reseptin kanssa. En ymmärrä kyllä yhtään tätä valitusta. Joo jouduin odotaamaan, mutta mitä sitten?
Hyvä sinulle, mutta kyllä noita tylyjä tyyppejä tosiaan jonkin verran on julkisilla terveysasemilla. Ovat vähemmistönä toki, mutta tylyys voi pilata monen ihmisen päivän. Sitä ei vaan tajua, miksi he siellä töissään saavat jatkaa, vaikka tylyys on kaikkien tiedossa. Ehkä se on sitä huonoa johtamista sitten, ettei noita saa kuriin.
En mä sinne soittele saadakseni kavereita vaan saadakseni hoitoa.
Älä viisastele siellä. En ole tuo edellinen. Olen ap. Ystävällinen käytös ei maksa mitään
Älä jaksa olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajanvaraus ei ole hoidonarviointia varten. Sitä varten on oma numero tai chat. Hoidon tarpeen arvion saat sen päivän aikana, milloin olet ottanut yhteyttä terveyspalveluihin ja arvion jälkeen saat joko itsehoito-ohjeita, ajan vastaanotolle (puhelin, etä tai paikan päällä) tai suosituksen oikeaan palveluun.
Ajanvarauksen asiakaspalvelun olisi pitänyt neuvoa, mihin asiakkaan pitäisi soittaa.
Yksi kerta terveyden hoitajalle meni hyvin ajan varaus mutta luukulla sitten vihainen nainen ohjasi väärälle käytävälle kokonaan . Terveydenhoitaja odotti toisella käytävällä. Et nekin tekee virheitä .
niin metsä vastaa kuin sinne huutaa