*~*~*HELMET VKO 29*~*~*
Aloitettaisiinko mekin uusi viikko? Ohessa viime viikon jutut.
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (42)
Pitkästä aikaa ennätän naputella muutaman rivin.
Tämmöistä hulinaa on ollut koko kesä, mies on lomalla joten mennään siellä ja tuolla :)
Osaanottoni myös minulta niille joilla on mennyt kesken :( Tässähän voi vielä sattua vaikka mitä mutta pitää jaksaa olla positiivinen, eikös?
Minulla on ultra kahden viikon päästä. Menen yksin, mies jää isompia paimentamaan kotiin. Meillä ei saa ottaa lapsia mukaan ultraukseen, joten hoito on järjestettävä jotenkin. Meillä näin...
Pikkuisen varovasti minä kurkkasin lastentarvikeliikkeessä tuplarattaita, ihan vaan sivusilmällä ;) Sellaiset on kumminkin pakko hankkia talven aikana. Nuorin on n. 1v11kk kun piskuinen syntyy joten hankintalistalla ehdottomat.
Minulla ei ole enää oikeastaan huonoa olo, kun vain muistaa syödä tasaiseen eikä jätä liian pitkiä välejä.
Mikään ei vaan tunnu maistuvan, ihan fiiliksellä menen mikä uppoaa ja mikä ei. Appelsiineja ja viinirypäleitä voisin syödä vaikka kuinka paljon =) Niissä on vaan paljon hedelmäsokeria joten ei ainakaan minulle tee hyvää kun sokerirasitus on edessä kumminkin....
Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa (jälleen kerran)
Z, 9+6 ja katras
Jospa kirjoittelis jotakin kuulumisia, vaikka ei niitä oikeastaan ole B-) Tässä tämä kesä rullaa vaan tasaisesti eteenpäin, muutama viikko on vielä lomaa ennenkuin työt alkaa. Saa nähdä kuinka pitkään sitä sitten töissä jaksaa, kun on niin fyysistä tuo työ. Mutta jaksaa mitä jaksaa ja sittenhän voi hakea sairaslomaa jos siltä tuntuu.
Mulla on eka neuvola ylihuomenna ja odotan toki kovasti sitä. Jospa kuunneltais sydämenäänetkin jo? Houkuttelis kovasti tuo kotidoppler, mutta kun tietää että melko varmasti on viimeinen raskaus tämä, niin en taida viitsiä siihen sijoittaa rahaa. Joskus muinoin mulla oli kaverilta lainassa ihan tavallinen stetoskooppi jolla kuuntelin aina vauvan sydämenääniä, kuului silläkin ihan mukavasti, mutta ei alkuraskaudessa tietenkään.
Vointi on kyllä ihan hyvä, mahaa on turha yrittää peitellä enää, kun ei normaalit housut mahdu kunnolla jalkaan. Pahat olot on onneksi jo poissa, ruoka vaan maistuu liiankin hyvin...