Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologi ammattina?

Vierailija
08.03.2018 |

Jos täällä on psykologeja tai valmistuvia psykologeja, niin voisitteko kertoa ammattinne hyvistä ja huonoista puilista, palkkauksesta, eri toimenkuvista. Harkitsen alanvaihtoa aikuisiällä,pohjalta löytyvät jo psykologian aineopinnot. Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi kirjoitti:

Olen toiminut psykologina psykiatrian puolella 15 vuotta. Työ sisältää terapeuttisia keskusteluja ja psykologisia tutkimuksia + erilaisia palavereja,työnohjauksia ym. Palkka lisineen n. 4000e. En koe työtä erityisen raskaana vaan edelleen hyvin mielenkiintoisena. Alkuun oli tietysti rankempaa kun ei ollut kokemusta eikä tietoa niin paljon. En kadu ammatinvalintaa. Työnkuvaan ja sisältöön saa itse vaikuttaa melko paljon. Työllisyystilanne psykologeilla on yleisesti hyvä.

Tapaan asiakaspalvelu työssä ihmisiä ,jotka käyvät terapiassa.

Oikeesti...oikeesti...eikö ikinä tee mieli huutaa!

Nyt loppuu lasten tekeminen eri isille...ryhdisty..hanki duuni...älä oleta että uyhteiskunta hoitaa kaiken...

Miksi ihmisen ei saa olettaa että yhteiskunta hoitaa kaiken. Tämmöinen ihminen on löytänyt yhteiskunnan eri toimintojen raja-alueilta oman pikku soppensa. Ja jos hän vaan viihtyy eikä aiheuta harmia kennellekkään niin ok. 

Lisääntyminen on ihan perusvietti ja oletettavasti psykologitkin tietää tämän.

Vierailija
42/44 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ammattia paljon jos on kyseessä hyvä, humaani ammattilainen. Heitäkin on varmasti moneen junaan.

Narsismi on psykologinkin tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mietin, että voisittekohan te auttaa minua alaikäisen vaitiolovelvollisuuden suhteen..? Pikaista vastausta tarvitaan kiitos <3!!

Minun keskusteluni, kiitos! 

Vierailija
44/44 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyllä "yleensä" -lauseet pätevät usein jossain määrin, koska ihmisillä on kuitenkin keskenään lukemattomia lajityypillisiä eli yksilöiden samankaltaisuuteen perustuvia piirteitä, kuten että yleensä ihmiset pitävät kun heille hymyilee, kun heillä ei ole puutetta mistään, kun heillä on turvallinen olo, kun he voivat itse päättää tietyistä asioista, kun he ovat nukkuneet hyvin, saaneet asioita aikaiseksi jne. jne , lista on loputon :)