Mikä olisi paras tapa selvittää oma seksuaalinen markkina-arvo jos oma puoliso on haluton eikä halua pettää?
Käy itsetunnon ja naiseuden päälle elää ilman halutuksi tulemisen tunnetta. Alkaa vähitellen käydä mielenterveyden päälle.
Kommentit (46)
Olen satavarma ettei mies olisi mielissään jos alkaisin katsella pitkään muita miehiä, siitä huolimatta etten kiinnosta miestä seksuaalisesti. Ap[/quote]
Puhukaa asiasta. Kokeilkaa. Jotainhan teidän on tehtävä. Muuten saat elää puutteessa. Usein kevyt mustasukkaisuus laukaisee haluja. Miten ajattelit itse pärjätä ja tehdä sen kanssa että mies johon olet sitoutunut vahvasti ei halua seksiä sun kanssa? Minä hajoaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma ettei mies olisi mielissään jos alkaisin katsella pitkään muita miehiä, siitä huolimatta etten kiinnosta miestä seksuaalisesti. Ap
Puhukaa asiasta. Kokeilkaa. Jotainhan teidän on tehtävä. Muuten saat elää puutteessa. Usein kevyt mustasukkaisuus laukaisee haluja. Miten ajattelit itse pärjätä ja tehdä sen kanssa että mies johon olet sitoutunut vahvasti ei halua seksiä sun kanssa? Minä hajoaisin.
Mitä tämä hajoamisesi pitäisi sisällään? Onko sulla lapsia? Hajoaisitko vanhempana munanpuutteen takia? Ap
No laitat tietty kuvalinkin tähän meille. Mehän ei olla pervoja vaan täydellisiä herrasmiehiä kaikki tyynni! <3
Mitä merkitystä markkina-arvollasi on? Miksi haluat tietää?
Meillä tuli lisää seksiä kun minulla oli suht viatonta säpinää muiden miesten kanssa. Ymmärsin, että olen minen mielestä erittäin haluttava ja se vaikutti itsetuntooni. Minusta tuli villimpi ja aloin rohkeammin pyytää mitä tarvin. En ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä markkina-arvollasi on? Miksi haluat tietää?
Meillä tuli lisää seksiä kun minulla oli suht viatonta säpinää muiden miesten kanssa. Ymmärsin, että olen minen mielestä erittäin haluttava ja se vaikutti itsetuntooni. Minusta tuli villimpi ja aloin rohkeammin pyytää mitä tarvin. En ole pettänyt.
Koska se vaikuttaa onnistumiseeni naisena ja ihmisenä, on itse asiassa erittäin olennainen kriteeri siinä. Ja miksi edes kysyt, kun itsekin olet kokenut itsetuntosi nousseen siitä että useampi mies on ilmaissut panohalunsa sinua kohtaan? Ap
Mitä hyötyä on pelkästään siitä, että tietää markkina-arvonsa? Suunnitteletko eroa ja haluat siksi etukäteen tietää? Mitä hyötyä on tiedosta? Miksi säpinä (toisten kiinnostus sinuun) olisi paha asia?
En usko, että sekään on huono asia jos miehesi huomaa, että sinulla olisi kyllä vientiä!
Tuo edellinen kirjoitti:
Mitä hyötyä on pelkästään siitä, että tietää markkina-arvonsa? Suunnitteletko eroa ja haluat siksi etukäteen tietää? Mitä hyötyä on tiedosta? Miksi säpinä (toisten kiinnostus sinuun) olisi paha asia?
En usko, että sekään on huono asia jos miehesi huomaa, että sinulla olisi kyllä vientiä!
Haluaisin vain tietää, tarvitseeko minun tuntea alemmuutta ja huonommuutta suhteessa niihin naisiin joilla tiedän tai oletan olevan aktiivinen seksielämä. Tämä tieto vaikuttaisi ihan jokapäiväisessä elämässä siihen miten suhtaudun muihin naisiin ja kommunikoin heidän kanssaan. Eli onko minun syytä asettaa itseni alemmaksi vai samalle tasolle. Vain siitä syystä haluaisin tietää. Ap
En ymmärrä yhtään. 😟 Miksi sinun tarvisi asettaa itseäsi mihinkään verrattuna muihin naisiin jne., miten "markkina-arvosi" vaikuttaa suhtautumiseesi muihin naisiin ym. Oletko tosissasi??
Sori, tipuin.
Miten tämä muka on hankalaa? Totta hitossa olen epäonnistunut naisena kun en saa seksiä verrattuna naisiin jotka saavat. Ap
Tietenkään et ole. Miehen haluttomuus ei välttämättä liity sinuun mitenkään.
Se ed. kirjoitti:
Tietenkään et ole. Miehen haluttomuus ei välttämättä liity sinuun mitenkään.
Miten niin en tietenkään? Tietenkin olen, koska en harrasta seksiä. Jos tietäisin seksuaalisen markkina-arvoni niin voisin siltä pohjalta miettiä itsetuntokysymystä uudestaan enkä perustaa sitä siihen etten harrasta seksiä koska en saa. Ap
Pankaapa omalle kohdalle kaikki joilla on mies joka haluaa seksiä kanssanne, ettei enää haluaisikaan. Ettekö alkaisi etenkin pidemmän ajan kuluessa pitää itseänne jotenkin huonompina kuin tuntemanne naiset joilla edelleen on seksielämä miehen eikä vain oman käden ja dildon kanssa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo en todellakaan laita eikä se kertoisi mitään seksuaalisesta markkina-arvostani, jos joku pervo kehuisi kuvaani. Ap
Kertooko se jotenkin enemmän, jos joku pervo kehuu sua päin naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en todellakaan laita eikä se kertoisi mitään seksuaalisesta markkina-arvostani, jos joku pervo kehuisi kuvaani. Ap
Kertooko se jotenkin enemmän, jos joku pervo kehuu sua päin naamaa?
Ei, vaan itsetunnolleni olisi välttämätöntä tietää, kuinka laadukkailta miehiltä voisin periaatteessa saada seksiä kun käytännössä en harrasta seksiä lainkaan. Jos olisin varma että saisin laadukkailta miehiltä seksiä jos haluaisin ja järjestäisin mahdollisuudet siihen, minun ei tarvitsisi tuntea itseäni näin huonoksi verrattuna naisiin joilla on seksielämä. Ap
Itsetuntoni ja mielenterveyteni ei varmasti tule kestämään enää vuosia sitä tunnetta, ettei kukaan halua minua samalla kun tiedän että muita naisia pannaan harva se päivä. Ap
Tämän on pakko olla provo! Jos ei niim sitten ap on kyllä todella outo. Kallistun provoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo! Jos ei niim sitten ap on kyllä todella outo. Kallistun provoon.
Miten tämä olisi provo? Ihan yleisestikin puhutaan siitä miten kumppanin haluttomuus murentaa toisen osapuolen itsetunnon. Niin mitä provoa tässä on? Ap
Ei mitään provoa tai kummaa. Niin kuin jo alussa sanoin, mittauttele viehätysvoimaasi baarissa tai diskossa tai ihan arjessa jossain, mutta se vaatii sen että et ole aivan kippurassa moraalisi kanssa tai silmät kiinni - otat saamasi huomion positiivisesti vastaan ja pohdit sitä. Meille kaikille varmasti olis välillä kivaa tietää kuinka hyvännäköisiltä loppujen lopuksi saisi. Mutta sinulla nyt eri tilanne kun et juuri saa lainkaan - omalta pariltasi.
Entä jos yritän tuota enkä saakaan mitään huomiota keneltäkään! Sehän olisi vielä musertavampaa kuin nykytilanne! Ap
Olen satavarma ettei mies olisi mielissään jos alkaisin katsella pitkään muita miehiä, siitä huolimatta etten kiinnosta miestä seksuaalisesti. Ap