Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi paras tapa selvittää oma seksuaalinen markkina-arvo jos oma puoliso on haluton eikä halua pettää?

Vierailija
08.03.2018 |

Käy itsetunnon ja naiseuden päälle elää ilman halutuksi tulemisen tunnetta. Alkaa vähitellen käydä mielenterveyden päälle.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yritän tuota enkä saakaan huomiota keneltäkään! Sehän pahentaisi mieltäni entisestään! Ap

Vierailija
42/46 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kestä enää kovin kauaa elää vain kulahtaneena äitinä jota kukaan ei edes pane. En koskaan halunnut joutua tällaiseen tilanteeseen ja tästä on päästävä vielä pois. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt miettinyt tätä asiaa kunnolla ja tullut siihen tulokseen, että ainoa tapa selvitä psyykkisesti tästä tilanteesta ettei mies osoita seksuaalista halua minua kohtaan on tosiaan hakea sitä huomiota muualta, ihan itsetunnon kohotukseksi, joka on välttämätöntä elämänhalun säilyttämiseksi. Kiits vastauksista.

Ap

Vierailija
44/46 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
45/46 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhaaskausta kirjoitti:

Trolli.

Valitettavasti ei ole. Kovin mielelläni eläisin avioliitossa jossa minua halutaan seksuaalisesti mutta koska niin ei tällä hetkellä ole eikä ole ollut pitkään aikaan, itsetuntoni on painunut pakkasen puolelle ja ainoa keino nostaa sitä sieltä on saada seksuaalista huomiota edes jostain. Ap

Vierailija
46/46 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin tilanteen alkamalla katsella ympärilleni muita miehiä. Ei tarvinnut edes flirttailla, ilmeisesti välittyi se, että olisin ehkä kenties avoin kiinnostuksenosoituksille. Yhtäkkiä miehet alkoivat vilkuilla mua ja katsoa pitkään. Kyllä se paransi itsetuntoa. Myös oma mies huomasi muiden katselevan minua, toivottavasti se auttoi häntä näkemään minut haluttavana. Oli aiemmin väheksyvä ja arvosteli jne. Eli ei tarvitse alkaa pettää eikä edes flirttailla vaan avata silmät, niin kyllä se ns markkina-arvo siitä selviää.