Miksi jotkut äidit imettävät estottomasti esim. kauppakeskuksissa?
Siellähän kuitenkin on tilat tuollaista varten tai ainakin jonkin harson voisi laittaa siihen eteen. Vai onko tarkoitus vain esitellä niitä turpeita maitolollottimia vieraille miehille?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vauvoilla on nälkä. Tuskin sinäkään vessassa saati naama peitettynä syöt.
En mä kyllä kenenkään tissiä keskellä kauppakeskusta ime.
Ap
Mee järsiin päätäs.
V*ttu näitä imbesillejä, jotka kuvittelevat että imetys on joku vilauttelu juttu, käännä se pirun pää toiseen suuntaan, se on yllättävän helppoa ja hanki jo oma elämä.
Risoo niin sairaasti nää vollottajat, mulla molemmilla kerralla ei imetys onnistunut, niin tällaiset pässit menee sitten kitisemään jotakin ja vaikeuttaan asiaa joka muutenkin monesti on äideille hermostuttava hetki.
HANKI
OMA
ELÄMÄ!!!
Voi rakas lapsi sentää kun sinua nyt rupesi itkettämään! Oletko heruttanut utareistasi jo aivot pihalle. HANKI UUDET AIVOT!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain WT-tyyliset mammat imettää julkisissa tiloissa, vai oletko koskaan nähnyt kenenkään siistin, sivistyneen ja älykkään näköisen mamman imettävän julkisesti? :D
He imettävät kotonaan tai muualla rauhassa ilman turhia taustahälinöitä, ja siksi heidän lapsista ei tule adhd-tapauksia. Ostari-imetetyistä lapsista tulee adhd-tapauksia ja "erityislapsia".
Taidat itse kuulua niihin wt-tyylisiin mammoihin. Nimittäin jos olisit sellainen sivistynyt mamma, tietäisit, että pitkä imetys korreloi koulutuksen kanssa. Mitä korkeammin koulutettu äiti on, sitä todennäköisemmin hän imettää.
Ihan googlettamalla löytyy tällaista tietoa, tosin en usko, että sinulta tiedonhaku onnistuu. No, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.
Meinaatko, että juurikin ostarilla pitkään imetetyistä vauvoista tulee fiksuja ja sivistyneitä?
Opettele lukemaan, tässä puhuttiin julki-imettämisestä, ei imettämisen pituudesta!
ON AIKA TURVATA IMETYS LAILLA myös Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta olen imettänyt milloin missäkin, ollaan reissattu ja tehty vaikka mitä. Ikinä, koskaan ei ole kukaan valittanut tai eleelläkään osoittanut, että en saisi vauvaa ruokkia. Mutta mulle ei yleensäkään kukaan tule aukomaan päätään, minä olen se jota muut yleensä väistävät. Olen ilmeisesti pelottavan näköinen.
Sinäpä sen sanoit ihan itse "Olen ilmeisesti pelottavan näköinen"!
Julki-imettäjät ovat juuri kaltaisiasi.
Yksi ja sama vastailee omiin juttuihinsa..
En usko että kenelläkään on tarkoitus esitellä "turpeita maitolollottimiaan" miehille ja muille ihmisille, siksi en tykännyt aloituksestasi. Uskon, että monet naiset yksinkertaisesti eivät välitä siitä, että imettäessä rinta näkyy muille.
En kuitenkaan tykkää siitä, että rinta vilkkuu missään julkisessa paikassa, oli se vauvan imetys miten luonnollista tahansa. On ihan ok, että imetetään esim.ravintolassa, kauppakeskuksissa jne, mutta todellakin se tissi pitäisi peittää. Rinta on intiimialuetta siinä samassa missä perse ja sukupuolielimetkin.
En esimerkiksi ravintolassa haluaisi nähdä kenenkään tissiä, ihan sama minkä muotoinen tai kokoinen se on.
Olen kuitenkin imetyksen kannalla, ja naisen kuuluu saada tehdä sitä missä huvittaa, peittäkää kuitenkin edes harsolla vähän.
Jos olisin äiti, en paljastaisi intiimialueita muille, kuin miehelleni kodin turvassa. Mielestäni kyseessä on vain säädyllisyys (eikä koskaan tiedä mitä pervoja jossain nurkkien takana vaanii fäppäämässä niin viattomalle asialle, kuin imetykselle :< )
N24
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama vastailee omiin juttuihinsa..
Sitähän tämä koko vauvapalsta (aihe vapaa -osio) on: vain YKSI ihminen.
Ja jos vahingossa satut vilkaisemaan tissiä niin huudetaan naama punaisena metoota
Vierailija kirjoitti:
Vain WT-tyyliset mammat imettää julkisissa tiloissa, vai oletko koskaan nähnyt kenenkään siistin, sivistyneen ja älykkään näköisen mamman imettävän julkisesti? :D
He imettävät kotonaan tai muualla rauhassa ilman turhia taustahälinöitä, ja siksi heidän lapsista ei tule adhd-tapauksia. Ostari-imetetyistä lapsista tulee adhd-tapauksia ja "erityislapsia".
En ole samaa mieltä lopputekstistäsi, mutta jaan kyllä saman ajatuksen kanssasi. KOSKAAN en ole nähnyt ns. sivistyneesti pukeutunutta, selvästi hieman älykkäämmän näköistä naista imettämässä rinta täysin paljaana, ilman mitään harsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jonkun rievun voisi laittaa suojaksi kun imettää julkisilla paikoilla. Tietysti jos on joku hiljaisempi nurkka, jossa ei oo ketään, niin ei kai se tissin näkyminen sitten haittaa. Mutta jos on ihmisvilinää enemmänkin, niin suosittelen jotai näkösuojaa, tai jos et halua sitä laittaa, niin varaudu toisten sanomisiin. Oma valinta. On niillä toisilla oikeus sanoakin, vaikka oisit miten äitien äiti. Eikö äidit kestä mitään sanomista sitten näiden perusteella?
Mikä ihmeen oikeus? :D Mää vihaan ja ällöön ihmisten mässytystä, mutta en koe että oisin oikeutettu sanomaan kellekkään tuntemattomalle että lopeta tuo mässytys vaikka hän ois kuin valinnu julkisesti mässyttää ihmisvilinässä.
Kestän kyllä, jos tultaisiin sanomaa että voisitko laittaa rätin peitteeksi. Vastaisin, että en voisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ap. Katso muualle. Simple as that.
Vauvan imettäminen on vauvan ruokkimista, kun vauvalla on nälkä ja hän huutaa. Viimeinen mitä siinä miettii, on se, sattuuko joku estoinen av-vela näkemään vilahdukselta muutaman sentin siivun ihoa ennen kuin vauva imaisee tissin suuhunsa ja peittää päällään valtaosan näkymistä.
Missä tahansa uimarannalla tai uimahallissa näkee naisen rinnoista (muusta kropasta puhumattakaan) enemmän.
Miksi et ole kitisemässä bikinien käytöstä? Vaatimassa sharia-asua uimarannoille?
Jotensakin käsittämättömiä nämä vauva-lehden nettipalstan uikutukset imettämisestä, ei voi muuta sanoa...
Minua ei naisena kiinnosta sinun tissit vähääkään mutta se lutkuttava käärö ällöttää enkä todellakaan halua sitä sinun imettämistä nähdä.Imetä kotona!
Kyllä tuo miesten/jonnejen kiinnostus rintoihin jaksaa ällistyttää.
Ensin rintoja pitää nähdä, paljon joka paikassa. Vaatteen läpi, puoliksi peitettyinä, mutta mieluiten paljaana. Jännintä on, kun ammattilainen keikuttaa maitorauhasiaan oikein maksusta. Ellei sitten pääse ihan puristelemaan. Avainsana on kiihottaminen.
Mutta auta armias kun rintaa käytetään käytetään sen varsinaiseen tarkoitukseen, vauvan syöttämiseen. Rinta otetaan vaatteen alta välittämättä tippaakaan siitä, onko paikalla miehiä vai ei.
Alkaa järkyttynyt älinä. Paljas rinta, kamalaa!
Miehillä tuntuu olevan vakavia ongelmia suhteessa naisen vartaloon. Se on joko pantava tai ällöttävä.
Miehet. Jospa keskittyisitte ihan omiin asioihinne. Ai niitä ei ole?
No keksikää niitä, keksikää jotain.
Jotain, millä saatte ajatukset pois naisten rinnoista.
Kiiiitooos!
Vain ravintolassa en halua viereeni imetystapahtumaa.
Olkoonkin että vauva syö, ja ollaan ravintolassa.
Mutta muuten imettäkää vapaasti missä tarve iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta olen imettänyt milloin missäkin, ollaan reissattu ja tehty vaikka mitä. Ikinä, koskaan ei ole kukaan valittanut tai eleelläkään osoittanut, että en saisi vauvaa ruokkia. Mutta mulle ei yleensäkään kukaan tule aukomaan päätään, minä olen se jota muut yleensä väistävät. Olen ilmeisesti pelottavan näköinen.
Sinäpä sen sanoit ihan itse "Olen ilmeisesti pelottavan näköinen"!
Julki-imettäjät ovat juuri kaltaisiasi.
Niin, uskallan tehdä mitä haluan ja yleensä vielä saan haluamani. Se on mukavaa, tienaa paljon ja saa kaikkea kivaa. Miksi pitäisi olla joku nyssykkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi että olet pelottavan näköinen, olet luultavasti myös pommikoneen rahastajan kokoinen.
Itse asiassa 159 cm ja 54 kg. Se asenne..
Vierailija kirjoitti:
Paljastelunhalua se on.
Mitä siinä paljastuu sinun mielestäsi siis tarkkaan ottaen, kun imetyspaidan raosta otetaan pieni osa rintaa esille, jonka vauvan pää sitten peittää ihan kokonaan? Miten tämä on paljastavampaa kuin bikinit rannalla tai avonainen ja antava kaula-aukko vastaantulevalla naisihmisellä?
On kyllä miehenä käsittämätöntä, että naiset ovat näin raivokkaasti kivittämässä julkisissa paikoissa imettäviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä haluaisin lollottimiani miehille esitellä, menisin imettämään rautakauppaan tai biljardisalille tai jäälle pilkkijöiden keskelle. Mutta koska imetän siellä, missä muutenkin liikun, saatan imettää kauppakeskuksessa.
Kauppakeskuksessa on enemmän miehiä kuin rautakaupassa, ja kuten sanoit, pääset esittelemään utareitasi siellä missä muutenkin liikut.
Olethan muistanut samalla intensiteetillä paheksua myös sellaisia kauppakeskuksissa kulkijoita, joilla ei ole vauvaa mukana laisinkaan, mutta tissien ihosta loistaa vähintään puolet vapaasti kaikille katseille? Tiedäthän, ne dekolteet paljaana juoksevat naiset, joita näet päivittäin liikkuessasi ihmisten ilmoilla. Jos lasketaan yhteen näiden esittelemä paljaan ihon pinta-ala ja imettävän äidin "esittelemä" paljaan ihon pinta-ala, niin mitä luulet, kumpi on voitolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse kuulua niihin wt-tyylisiin mammoihin. Nimittäin jos olisit sellainen sivistynyt mamma, tietäisit, että pitkä imetys korreloi koulutuksen kanssa. Mitä korkeammin koulutettu äiti on, sitä todennäköisemmin hän imettää.
Ihan googlettamalla löytyy tällaista tietoa, tosin en usko, että sinulta tiedonhaku onnistuu. No, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.
Jep. Nimenomaan wt-mammat eivät imetä, koska niitten pitää saada vetää röökii ja viettää naisten iltaa 3vkoa vauvan syntymästä ja sen jälkeen säännöllsesti kuukausittain. Imetys lopetetaan synnärille tai viimeistään 1kk päähän.
FLASH GORDON!