Miksi jotkut äidit imettävät estottomasti esim. kauppakeskuksissa?
Siellähän kuitenkin on tilat tuollaista varten tai ainakin jonkin harson voisi laittaa siihen eteen. Vai onko tarkoitus vain esitellä niitä turpeita maitolollottimia vieraille miehille?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ap. Katso muualle. Simple as that.
Vauvan imettäminen on vauvan ruokkimista, kun vauvalla on nälkä ja hän huutaa. Viimeinen mitä siinä miettii, on se, sattuuko joku estoinen av-vela näkemään vilahdukselta muutaman sentin siivun ihoa ennen kuin vauva imaisee tissin suuhunsa ja peittää päällään valtaosan näkymistä.
Missä tahansa uimarannalla tai uimahallissa näkee naisen rinnoista (muusta kropasta puhumattakaan) enemmän.
Miksi et ole kitisemässä bikinien käytöstä? Vaatimassa sharia-asua uimarannoille?
Jotensakin käsittämättömiä nämä vauva-lehden nettipalstan uikutukset imettämisestä, ei voi muuta sanoa...
Hän voi katsos olla päästämättä miestään uimahalliin tai rannalle, mutta se perk* ukko tunkee mukaan kauppaan ja kulkee sitten siellä kieli ulkona tuijottelemassa äitejä, että josko sattuisi näkymään pikkuisen tissin nokkaa..
Kuule ap, nyt on vika sun miehessä, ei vauvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä haluaisin lollottimiani miehille esitellä, menisin imettämään rautakauppaan tai biljardisalille tai jäälle pilkkijöiden keskelle. Mutta koska imetän siellä, missä muutenkin liikun, saatan imettää kauppakeskuksessa.
Kauppakeskuksessa on enemmän miehiä kuin rautakaupassa, ja kuten sanoit, pääset esittelemään utareitasi siellä missä muutenkin liikut.
Naisia siellä enemmän on.
Miten se nyt tähän liittyy? Miesten lukumäärästähän tässä oli kyse.
Koska vauvallani on estottomasti nälkä. Julkiset vessat ovat ahtaita, saastaisia koppeja, joissa kustaan ja paskotaan. Ovet paukkuu ja käsipuhaltimet huutaa.
Imetys voi kestää tunninkin. Vietän sen ajan mielummin ihmisteni seurassa kauppakeskuksen kahvilassa, en julkisissa vessoissa.
Jos haluaisin itseäni esitellä, juoksisin ilman paitaa tv-lähetykseen ja kutsuisin sitä feministiseksi kannanotoksi.
Nainen tehkööt kehollaan mitä haluaa. Lisäplussaa jos imettää <3
Vierailija kirjoitti:
Itsehän otan kännykän esiin ja alan kuvaamaan. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti kuvata.
Imettäjille miettimistä.
Mä alan kuvata kun sinä syöt vaikka kauppakeskuksen kahvilassa, hesessä jne.
Syöjälle miettimistä.
Vain WT-tyyliset mammat imettää julkisissa tiloissa, vai oletko koskaan nähnyt kenenkään siistin, sivistyneen ja älykkään näköisen mamman imettävän julkisesti? :D
He imettävät kotonaan tai muualla rauhassa ilman turhia taustahälinöitä, ja siksi heidän lapsista ei tule adhd-tapauksia. Ostari-imetetyistä lapsista tulee adhd-tapauksia ja "erityislapsia".
Vierailija kirjoitti:
Vain WT-tyyliset mammat imettää julkisissa tiloissa, vai oletko koskaan nähnyt kenenkään siistin, sivistyneen ja älykkään näköisen mamman imettävän julkisesti? :D
He imettävät kotonaan tai muualla rauhassa ilman turhia taustahälinöitä, ja siksi heidän lapsista ei tule adhd-tapauksia. Ostari-imetetyistä lapsista tulee adhd-tapauksia ja "erityislapsia".
Taidat itse kuulua niihin wt-tyylisiin mammoihin. Nimittäin jos olisit sellainen sivistynyt mamma, tietäisit, että pitkä imetys korreloi koulutuksen kanssa. Mitä korkeammin koulutettu äiti on, sitä todennäköisemmin hän imettää.
Ihan googlettamalla löytyy tällaista tietoa, tosin en usko, että sinulta tiedonhaku onnistuu. No, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän otan kännykän esiin ja alan kuvaamaan. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti kuvata.
Imettäjille miettimistä.
Syöjälle miettimistä.
Mikäs siinä. Tuskin löydät minua heilumasta mulkku paljaana roberst coffeesta.
Mistä äitivihasi kumpuaa? Lapsuudesta? Rakastiko äiti liikaa vai liian vähän? Rakastiko isä liikaa vai liian vähän, että sinusta tuli tuollainen? Selkäänpuukottaneista naispuolisista kavereista, joista tuli äitejä? Entäs ilkeytesi? Synnyitkö sen kanssa, vai onko kehittynyt ominaisuus?
Harvemmin näkee kenenkään kauniin, hoikan naisen julki-imettämässä. Yleensä ovat hiema pulleita, homsuisen oloisia.
Kyllä nyt jonkun rievun voisi laittaa suojaksi kun imettää julkisilla paikoilla. Tietysti jos on joku hiljaisempi nurkka, jossa ei oo ketään, niin ei kai se tissin näkyminen sitten haittaa. Mutta jos on ihmisvilinää enemmänkin, niin suosittelen jotai näkösuojaa, tai jos et halua sitä laittaa, niin varaudu toisten sanomisiin. Oma valinta. On niillä toisilla oikeus sanoakin, vaikka oisit miten äitien äiti. Eikö äidit kestä mitään sanomista sitten näiden perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Minä otan kalun esiin ja alan masturboida. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti masturboida.
Imettäjille miettimistä.
1) Masturboiminen ei liity mitenkään imettämiseen, joten en ymmärrä, mikä tuossa viestissäsi on sellaista, jota imettäjien pitäisi miettiä. Voit toki kertoa, mutta en oikein usko, että saat aikaan niin pitkää loogista kokonaisuutta.
2) Julkisilla paikoilla ei saa vapaasti masturboida. Miksi kuvittelet, että saa? Julkinen masturboiminen on sukupuolisiveellisyyden julkista loukkaamista, mikä taas on rikos. Tässä tietoa, jos pystyt lukemaan näin pitkää tekstiä edes osittain: https://www.minilex.fi/a/sukupuolisiveellisyyden-julkinen-loukkaaminen-…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jonkun rievun voisi laittaa suojaksi kun imettää julkisilla paikoilla. Tietysti jos on joku hiljaisempi nurkka, jossa ei oo ketään, niin ei kai se tissin näkyminen sitten haittaa. Mutta jos on ihmisvilinää enemmänkin, niin suosittelen jotai näkösuojaa, tai jos et halua sitä laittaa, niin varaudu toisten sanomisiin. Oma valinta. On niillä toisilla oikeus sanoakin, vaikka oisit miten äitien äiti. Eikö äidit kestä mitään sanomista sitten näiden perusteella?
Ei tarvitse mitään riepua, kun se onnistuu ihan vaatteillakin. On varmasti joskus jossain imettänyt niin, että koko rinta näkyy, mutta eipä ole tullut koskaan vastaan, edes perhekerhossa. Imetystä ei kuitenkaan tarvitse tuijottaa, koska kyllä se nänni (miten kauheaa) voi näkyä hetken.
Naisen rinnat on luotu imettämiseen. Jos vauvalla on nälkä sitä ruokitaan oli tilanne mikä tahansa. Kikkeli on luotu lisääntymistä varten ja seksi julkisella paikalla nyt vaan on kielletty. Siinä miettimistä sulle joka meinasit lurpukkaasi heilutella kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin ruma mies että mulle aina sanotaan että mun pitäis julkisilla paikoilla peittää mun kasvot jollain, vaikkapa muovipussilla. No, kumma kyllä en peitä. Kuljen kasvot paljaana. Ja toivon että ihmiset ei sitten törkeästi kommentois mun kasvoja (ja silti he tekevät niin).
Joten ymmärrän jos naiset ei peittele tissejään kun imettävät. Ja ymmärrän jos he toivovat että ihmiset ei törkeästi kommentoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Syöjälle miettimistä.
Ihan vapaasti saat tulla kuvaamaan. t.eri
Neljä lasta olen imettänyt milloin missäkin, ollaan reissattu ja tehty vaikka mitä. Ikinä, koskaan ei ole kukaan valittanut tai eleelläkään osoittanut, että en saisi vauvaa ruokkia. Mutta mulle ei yleensäkään kukaan tule aukomaan päätään, minä olen se jota muut yleensä väistävät. Olen ilmeisesti pelottavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Syöjälle miettimistä.
Mikäs siinä. Tuskin löydät minua heilumasta mulkku paljaana roberst coffeesta.
Minä en imetä pillulla. Sieltä ei tule vauvalle sopivaa ravintoa. Nisäkkään (naaraspuolisen) tissit sen sijaan on ensisijaisesti vauvan ruokintaa varten, eli mulkkuvertaus nyt ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta olen imettänyt milloin missäkin, ollaan reissattu ja tehty vaikka mitä. Ikinä, koskaan ei ole kukaan valittanut tai eleelläkään osoittanut, että en saisi vauvaa ruokkia. Mutta mulle ei yleensäkään kukaan tule aukomaan päätään, minä olen se jota muut yleensä väistävät. Olen ilmeisesti pelottavan näköinen.
Sen lisäksi että olet pelottavan näköinen, olet luultavasti myös pommikoneen rahastajan kokoinen.
Biisi liittyy