Miksi jotkut äidit imettävät estottomasti esim. kauppakeskuksissa?
Siellähän kuitenkin on tilat tuollaista varten tai ainakin jonkin harson voisi laittaa siihen eteen. Vai onko tarkoitus vain esitellä niitä turpeita maitolollottimia vieraille miehille?
Kommentit (86)
Koska vauvoilla on nälkä. Tuskin sinäkään vessassa saati naama peitettynä syöt.
Mä tein niin koska tiesin, ettei tissi näy ja aina ei ollut pääsyä hoitohuoneeseen tai järkeä varata sitä.
Koska Minulla On Oikeus Syöttää Vauvani Just Tässä.
Vierailija kirjoitti:
Noh! Koskaan ei tiedä, miten av-mamma syö.
Koska olen niin väsynyt että en välitä. Vauva ei huoli harsoa enkä aio imettää likaisessa vessassa. Jos imetystila on käytän sitä. En kyllä sielläkään vedä ällölollojani esiin vaan vilautan nännin vauvalle joka peittää sen päällään.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä kenenkään tissiä keskellä kauppakeskusta ime.
Ap
Jos mä haluaisin lollottimiani miehille esitellä, menisin imettämään rautakauppaan tai biljardisalille tai jäälle pilkkijöiden keskelle. Mutta koska imetän siellä, missä muutenkin liikun, saatan imettää kauppakeskuksessa.
Itsehän otan kännykän esiin ja alan kuvaamaan. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti kuvata.
Imettäjille miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän otan kännykän esiin ja alan kuvaamaan. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti kuvata.
Imettäjille miettimistä.
Minä taas kuvaan, kun sinä kuvaat.
VAUVA-> tissi =ruokinta! SILMÄT POIS VIERAISTA TISSEISTÄ! Älä kyylää toisten tissejä, osta omat
Mitä on "estottomasti" imettäminen? Normaalisti nainen nostaa paidanhelmaa ja työntää nännin nopeasti lapsen suuhun, ei näy mitään erikoista lähinnä lapsen pää. Ei kukaan, koskaan, ole minun nähden vetänyt koko paitaa pois tai muuta vastaavaa, heilutellut paljaita tissejään ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä haluaisin lollottimiani miehille esitellä, menisin imettämään rautakauppaan tai biljardisalille tai jäälle pilkkijöiden keskelle. Mutta koska imetän siellä, missä muutenkin liikun, saatan imettää kauppakeskuksessa.
Kauppakeskuksessa on enemmän miehiä kuin rautakaupassa, ja kuten sanoit, pääset esittelemään utareitasi siellä missä muutenkin liikut.
Vierailija kirjoitti:
Paljastelunhalua se on.
Sovitaan vaikka niin sitten. Ensi kerralla kun imetän vauvaani, voit olla niin kuin et olisi huomaavinasikaan. Ja sitten voit loppupäivän hihitellä kun mietit, miten minua harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä kenenkään tissiä keskellä kauppakeskusta ime.
Ap
Mee järsiin päätäs.
V*ttu näitä imbesillejä, jotka kuvittelevat että imetys on joku vilauttelu juttu, käännä se pirun pää toiseen suuntaan, se on yllättävän helppoa ja hanki jo oma elämä.
Risoo niin sairaasti nää vollottajat, mulla molemmilla kerralla ei imetys onnistunut, niin tällaiset pässit menee sitten kitisemään jotakin ja vaikeuttaan asiaa joka muutenkin monesti on äideille hermostuttava hetki.
HANKI
OMA
ELÄMÄ!!!
Kuulehan ap. Katso muualle. Simple as that.
Vauvan imettäminen on vauvan ruokkimista, kun vauvalla on nälkä ja hän huutaa. Viimeinen mitä siinä miettii, on se, sattuuko joku estoinen av-vela näkemään vilahdukselta muutaman sentin siivun ihoa ennen kuin vauva imaisee tissin suuhunsa ja peittää päällään valtaosan näkymistä.
Missä tahansa uimarannalla tai uimahallissa näkee naisen rinnoista (muusta kropasta puhumattakaan) enemmän.
Miksi et ole kitisemässä bikinien käytöstä? Vaatimassa sharia-asua uimarannoille?
Jotensakin käsittämättömiä nämä vauva-lehden nettipalstan uikutukset imettämisestä, ei voi muuta sanoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskuksessa on enemmän miehiä kuin rautakaupassa, ja kuten sanoit, pääset esittelemään utareitasi siellä missä muutenkin liikut.
Naisia siellä enemmän on.
Vierailija kirjoitti:
Missä tahansa uimarannalla tai uimahallissa näkee naisen rinnoista (muusta kropasta puhumattakaan) enemmän.
Miksi et ole kitisemässä bikinien käytöstä? Vaatimassa sharia-asua uimarannoille?
Ei vaan vieraille vauvoille.