Miksi jotkut äidit imettävät estottomasti esim. kauppakeskuksissa?
Siellähän kuitenkin on tilat tuollaista varten tai ainakin jonkin harson voisi laittaa siihen eteen. Vai onko tarkoitus vain esitellä niitä turpeita maitolollottimia vieraille miehille?
Kommentit (86)
No kait nyt perhekerho on eri paikka imettää, joissa on muitakin perheitä paikalla samaa tekemässä, kuin joku ravintola, jossa imetät ihmisvilinän ja muiden äänien ympäröimänä ja kun toiset syö viereisessä pöydässä ja pahimmassa tapauksessa vaippa vaihdetaan ruokapöydässä. Perhekerho ja ravintola tms. ovat kaikki erilaisia ympäristöjä. Onhan se kotikin oma ympäristönsä. Joku olevinaan nokkela tuossa mainitsi, että vaatteellakin voi peittää tissit= joku riepu tarkoittaa mitä tahansa huivii, paitaa yms jolla voi peittää. Mitä se muka haittaa jos nänni vilahtaa mut mites koko tissi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rinnat on luotu imettämiseen. Jos vauvalla on nälkä sitä ruokitaan oli tilanne mikä tahansa. Kikkeli on luotu lisääntymistä varten ja seksi julkisella paikalla nyt vaan on kielletty. Siinä miettimistä sulle joka meinasit lurpukkaasi heilutella kahvilassa.
Kulli on myös kusemista varten, joten jos otan tuhdin lerssini esiin edessäsi ja alan kusta, niin katsothan muualle.
Ottaisin susta kuvan ja soittaisin poliisille. Sanoisin että uhkasit raiskata, mutta pääsin karkuun. Siitä saisit vähän äksöniä. Parasta tässä on se, että kaikki uskoisi minua. Tuskiin kukaan uskoisi sinua, katsos sellainen on maailma nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No kait nyt perhekerho on eri paikka imettää, joissa on muitakin perheitä paikalla samaa tekemässä, kuin joku ravintola, jossa imetät ihmisvilinän ja muiden äänien ympäröimänä ja kun toiset syö viereisessä pöydässä ja pahimmassa tapauksessa vaippa vaihdetaan ruokapöydässä. Perhekerho ja ravintola tms. ovat kaikki erilaisia ympäristöjä. Onhan se kotikin oma ympäristönsä. Joku olevinaan nokkela tuossa mainitsi, että vaatteellakin voi peittää tissit= joku riepu tarkoittaa mitä tahansa huivii, paitaa yms jolla voi peittää. Mitä se muka haittaa jos nänni vilahtaa mut mites koko tissi?
No joka tapauksessa niitä vauvoja on muissakin ympäristöissä kuin perhekerhoissa ja kodeissa. Suosittelen, että katsot muualle, kun joku imettää. Kaikkein vähiten vaivaa sinulle on siitä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän otan kännykän esiin ja alan kuvaamaan. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti kuvata.
Imettäjille miettimistä.
Minä otan kalun esiin ja alan masturboida. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti masturboida.
Imettäjille miettimistä.
Mä taas lasken housut nilkkoihin, menen kyykkyyn ja alan paskoa kauppakeskuksen lattialle. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti paskoa.
Imettäjille miettimistä.
Niin, ja parasta on että ne kakat saa jättää siihen lattialle. Sääntöjen mukaan vain koiran kakat täytyy ottaa pussiin.
Imettäjille miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rinnat on luotu imettämiseen. Jos vauvalla on nälkä sitä ruokitaan oli tilanne mikä tahansa. Kikkeli on luotu lisääntymistä varten ja seksi julkisella paikalla nyt vaan on kielletty. Siinä miettimistä sulle joka meinasit lurpukkaasi heilutella kahvilassa.
Kulli on myös kusemista varten, joten jos otan tuhdin lerssini esiin edessäsi ja alan kusta, niin katsothan muualle.
Ottaisin susta kuvan ja soittaisin poliisille. Sanoisin että uhkasit raiskata, mutta pääsin karkuun. Siitä saisit vähän äksöniä. Parasta tässä on se, että kaikki uskoisi minua. Tuskiin kukaan uskoisi sinua, katsos sellainen on maailma nykyään.
Eiköhän tuomio tulisi jo itsensäpaljastelusta.
Kyllä täytyy ihmisen olla vieraantunut luonnosta jos imettävä äiti on kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän otan kännykän esiin ja alan kuvaamaan. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti kuvata.
Imettäjille miettimistä.
Minä otan kalun esiin ja alan masturboida. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti masturboida.
Imettäjille miettimistä.
Mä taas lasken housut nilkkoihin, menen kyykkyyn ja alan paskoa kauppakeskuksen lattialle. Julkisilla paikoilla näet saa vapaasti paskoa.
Imettäjille miettimistä.
Niin, ja parasta on että ne kakat saa jättää siihen lattialle. Sääntöjen mukaan vain koiran kakat täytyy ottaa pussiin.
Imettäjille miettimistä.
Tostakin pamahtaa tuomio.
Vauva ruokitaan, kun vauvalla on nälkä. Onko pakko tuijottaa siinä vieressä? Mikä sinua vaivaa?
Täällä jonne kirjoittelee höpöjä. Teepäs läksyt ja ota välipalaa.
Joissakin muissa eurooppalaisissa maissa julki-imetys rinnastetaan jopa itsensäpaljasteluun ja äiti ja vauva saatetaan ulos tai jos äiti vastustelee niin poliisi hakee. Uskonnollisiin syihin vetoavat myös että imettämistä eli paljastelua katsotaan pahalla. Etenkin kulttuureissa joissa naiset kulkee aina peitettynä.
Moni maa on pikkuhiljaa muuttumassa muslimivaltioksi niin tässä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Imettäjille miettimistä.
Voi kulta pieni. Äiti ei tyydytä itseään imettäessä, hän ruokkii lasta. Imetyksessä ei ole mitään seksuaalista. Jos isot pojat ovat väittäneet muuta, sua on vedätetty.
Joo vauvoja on vain kotona ja perhekerhoissa. Niin me tyhmät vaan ajatellaan. Tottakai vauvoja näkyy muuallakin, ja tottakai menen viereen katsomaan toisen imetyshetkeä ja alan naputtaa siitä mammalle. XD
Näin itse lapsettomana ikinä ei ole minua imettäminen häirinnyt. Eikä jokaisessa kauppakeskuksessa ole erikseen lastenhoitohuonetta, jossa ei ole pönttöä samassa. En tiedä mutta itseä ainakin inhottaa ajatus laittaa vauva syömään vessanpöntön lähellä. Jaksaa ihmetyttää kun aikuiset ihmiset vertaa imettämistä ulostamiseen tai seksin harrastamiseen. "Miksi en saisi sitten panna/kakata keskellä kauppakeskusta, onhan sekin luonnollista?" Niin, mutta luonnollisuudenkin asteita on erilaisia. Vauvan nälkä purkautuu itkuna, josta on huomattavasti enemmän haittaa sivullisille, kuin imettämisestä. Aikuinen ihminen voi hillitä tarpeitaan siihen asti, että pääsee vessaan/kotiin.
Jos itselläni olisi pieni lapsi, menisin jonnekin rauhalliselle paikalle imettämään. Itseä ahdistaisi imettää väkijoukossa mutta en todellakaan tuomitse julkisesti imettäviä. Jossain kahvilassa voisi olla ok, jos on tarpeeksi välimatkaa seuraaviin asiakkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Imettäjille miettimistä.
Imettäjille miettimistä.
Imettäjille miettimistä.
Tostakin pamahtaa tuomio.
Itsehän otan sen tuomion eli sakkolapun esiin ja pyyhin sillä peppuni. Se on oikein kätevä sen lattialle kakkaamisen jälkeen.
Imettäjille miettimistä.
=D=D
Tämä ketju kertoo mainiosti sen että kyse ei ole imettämisestä, kyse ei ole tisseistä,... vaan kyse on siitä onko joillain elämää vai ei.
Mitä vähemmän elämää joillain on, sitä parempaa viihdettä netissä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Imettäjille miettimistä.
Voi kulta pieni. Äiti ei tyydytä itseään imettäessä, hän ruokkii lasta. Imetyksessä ei ole mitään seksuaalista. Jos isot pojat ovat väittäneet muuta, sua on vedätetty.
Kyllä se on aika seksuaalista kun mun äiti imettää mua. t. mies 30 v.
On eri asia olla välittämättä vaikka ei tykkäisi kuin että menisi sanomaan äidille kantansa imettämisestä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäjille miettimistä.
Imettäjille miettimistä.
Kyllä se on aika seksuaalista kun mun äiti imettää mua. t. mies 30 v.
Mitähän ostoskeskuksen vartijat tuumais tuosta? Onkohan ostoskeskuksen sääntöjen mukaista? Onko sille jokin ikäraja minkä ikäistä lasta saa julkisesti imettää ja minkä ikäistä ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Siellähän kuitenkin on tilat tuollaista varten tai ainakin jonkin harson voisi laittaa siihen eteen. Vai onko tarkoitus vain esitellä niitä turpeita maitolollottimia vieraille miehille?
Miksi jotkut ihmiset kyselevät typeriä? Miksi jotkut ihmiset seuraavat koko ajan mitä muut ihmiset tekevät. Miksi joidenkin ihmisten pää ei käänny, vaan pitää jäädä kaikkea tuijottamaan, kuin sonni uutta navettaa.
Miksi, miksi ja miksi.
Onpa rakentavaa keskustelua: yksi pervoilee omiaan ja jotkut minä imetän vaikka keskellä katua vaikka molemmat tissit paljaana tyyppejä. Kaikki järkevät mielipiteet sivutetaan noilla.
Ok jos se tissi ei näy. Olen konservatiivinen ja mielestäni jotain rajaa täytyy olla. Ihan sama mieltääkö tämä imettävä nainen tissinsä seksuaaliseksi vai ei. Naisen ja miehen tulee peittää tietyt kohdat vartalossaan. Tissejä voi sitten makuuhuonepuuhissa näytellä niin paljon kun mieli tekee.
N24