Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Miamissa

Vierailija
07.03.2018 |

Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3

Kommentit (1327)

Vierailija
1001/1327 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janen instakuvakeskustelussa niin Neea kuin Matleenakin nauravat kännijaksolle joten ehkä oli aika överiliioiteltu.

Vierailija
1002/1327 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yle parempaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1327 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on kasvanut Jakomäessä, saattaa tuntea olonsa normaaliksi tuolla. Eikä ruoka ole mikään tekosyy.

Tuo alue näyttää ulkoisesti samalta kuin pientaloalue Suomessa. Katsoitko koko ohjelmaa?

Ei näytä. Olen käynyt siellä. Se voi olla shokki suomalaiselle jo ihan siksi, ettei siellä ole valkoisia. Ei ole kovin miellyttvää olla ainoa poikkeavan värinen.

Se on sellainen matala Puotinharju tai Kontula. Ylipäätään Amerikassa monet pientaloalueet on rähjäisiä, talot hyvin vaatimattomia.

Ja eihän heillä esim ollut lapsille mitään leikkivälineitä pihalla jne.

Ei valkoisia? Mikä se perheen äiti sitten oli?

Ei se nyt mikään Harlem ollut.

No kyl se läheltä liippaa. Äiti oli selkeesti wt, nainut sitten värillisen. Huonosti koulutettuja, näköalattomia, alistuneita ihmisiä. Joiden lapsista toivottavasti joku tuolta nousee.

Tietsitkö muuten että tuo sana "värillinen" on täysin no-no jenkeissä?

Saisit sakkoja, ellei joku sellainen aktivisti ehdi tirvasta päätä lyhyemmäksi.

No eihän ole :D POC eli people/person of color on termi, jota monet tummaihoiset käyttävät. Terveisiä USA:sta

No ei kyllä ole. Kyllä siellä käytetään ihan sanaa black. Etkä sä mistään USA:sta kirjoittele. Little Haitissa asuu valkoisia. Noin 35% asukkaista on latinoita, aasialaisia ja valkoisia.

:D Mun ei kannattaisi kommentoida näitä juttuja... No mutta sanon nyt vielä että olen asunut viimeiset 10v mustien/latinoiden alueella USA:ssa, mutta ehkä sinä tiedät paremmin nyt kun olet vilkaissut jotain Little Haitin Wikipedia-sivua.

Vierailija
1004/1327 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli taas valittu tyypit Suomea edustamaan. Ainoa normaali henkilö oli Neea, joka vaikutti myös aidolta ja rehelliseltä. Tuosta porukasta päästäisin kotiini ainoastaan hänet. Janen käytös kieli epävarmuudesta ja siitä johtui myös ilkeys, itsekkyys, sekä tympeä kielenkäyttö. Jos joka toinen sana alkaa veellä, alkaa kuulijaakin hävettää. Varsinainen työpaikkakiusaajan prototyyppi. Eniten niinku ärsytti kuunnella niinku typeriä keskusteluja ja niinku tappeluja niinku sillee ja tollee... Kolme jaksoa riitti minulle...., niinku sillee... :D

Vierailija
1005/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Neean piti muuttaa pois kotoa 17 v?

Vierailija
1006/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk yäk yäk

Vierailija
1007/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh huh!

Vierailija
1008/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo Joonan deitti viimeisessä jaksossa. Jätkä tulee ravintolaan ja puhua pälpättää jotain talousasioita, sitten toteaa että pakko löhtee kuntosalille ja lähtee. Ruoatkin jää syömättä :D

Vierailija
1009/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
1010/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Tuolla nurkassa on tuollaiset nuolet joilla voi kertoa tällaiset todella tärkeät asiat. Ei niitä varten tarvitse uusia viestesjä kirjoitella. 

Vierailija
1011/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja että saisi tuosta reissusta jotain irti, pitäisi mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Jos menee suojatusta porvarillisesta ympäristöstä suojattuun porvarilliseen ympäristöön, niin mitä siitä reissusta saa irti ja mitä oppii itsestään?

Jenkeissä se porvarillinen elämä siis rikkaat on tosi huikeeta. Tuskin Suomesta lähtee rikkaiden kakaroita piikomaan.

Vierailija
1012/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäväkseni joudun kertomaan että Seinäjoella ei varsinaisesti järjestetty kilpailua siitä, kuka kaupunkia pääsee edustamaan maailmalle.

Älä tuomitse koko kaupunkia yhden tosi-tv-tyrkyn takia.

Joo siis voin sanoo et oman elämänsä Janeja löytyy kyllä täältä Tampereeltakin :D Voi teitä, kun joudutte häntä ja hänen suuren suurta mutta katteetonta egoaan siellä väistelemään :D Katsoin Janen instaa ja se pisti silmään, että kyllä näytti kavereitakin olevan ja jotkun Seinäjokelaiset kommentoi "ikävä, tuu takas" tyylistä settiä. Eli ilmeisesti vielä kavereitakin  löytyy vaikka tuollainen kansallinen ja Seinäjoen häpeäpilkkuhan tuo nainen on, ai kamala. Ja se jatkuva oan kauneuden korostaminen.... Mä oon häntä kauniimpi nuori nainen, enkä pidä sitä itseisarvona taisellaisena asiana, joka luokittelisi minut. Kyllä ne omat teot ja käytös on niitä asioita joiden varaan se identiteetti tulisi rakentaa! Just kävin Lindlissä, matkalla tuli vastaan monta kauniimpaa naista ja Lidlin kassakin  oli melkoisen nätti verrattuna Janeen. Jane ei ole edes mikään Lidlin kaunein työntekijä. :D Siis niin peruspulliainen kun olla ja voi. Ei meikilläkään ihmeitä tehdä... Ja naama nyrpeenä kokoajan ei oo kauheen edustavaa. Ei hän siis rumakaan ole, vain nimenomaan hyvin hyvin tavallinen.

Mistä toi katteeton YLIMIELISYYS oikeen kumpuaa en ymmärrä? :D Ja tuntuu edelleen juttujensa perusteella niin kuvittelevan, mitä tässä ketjussa Sjokelaiset kertoneet..Varmasti lukee näitä keskusteluja, kävi kommentoimassakin (se poistettiin, koska oli niin törkeää kieltä Suomen MissTörkytuvalta) ja ei vaan mene jakeluun.

KATEUS KATEUS KATEUS defenssissä edelleen ja luulee tosiaan et kaikki nää viestit on kateutta. Häntä kauniimpia ihmisiä ei ole ja kaikki siis jopa Amerikkalainen superkaunista hostäitiä myöten n Janen upeudesta niin kateellinen, että se kritiikki johtuu siitä vain :D

Luulin et Susa Au Pairit Australiasta oli ärsyttävä, mutta tää vie kyllä voiton ja Susa oli oikeasti tosi kaunis, vaikka olikin niin hukassa ja ylimielinen. Oho, tulipa aikamoinen romaani, anteeksi siit, mutta en vaan ymmärrä tuota ihmistä! Jane, kun luet näitä, niin katso oikeasti sinne peiliin, tule ROHKIASTI kateuskortin takaa piilosta ja mieti mistä tää kritiikki OIKEASTI kumpuaa. Aivot kehittyy vielä 25 vuotiaaksi asti, ja sulla vois olla tsäänssit vielä tulla paremmaksi ihmiseksi, ihan itsesi takia. Etkai halua et sun kaverit ja sukulaiset joutuu häpeämään sua? Suoraansanoen, jos tuntisin sut, en kehtais sun seurassa näyttäytyä. Tosin varmaan koittaisit pokaa mun miehen tjtn, kun et kestäis sitä, et oon kauniimpi kun sä. (vrt. Matleenan deittien pakonomainen pokailu ja yliseksuaalinen huomionhaku/ hostäidin mieheltä huomuionhaku-kummatkin kauniimpia kun sä ja kateus iski) Tosin ne Matleenan deitit oli todella paljon kiinnostuneempia Matleenasta, tietenkin ja se hostisä halus nuorta.... Ei sua nimenomaisesti.

Vierailija
1013/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jane oli ikäistään vanhemman oloinen ylimielinen naikkonen

Aika jännä kun minusta nimenomaan oli jämähtänyt ajatusmaailmaltaan ihan teinin tasolle "toi pilaa kaiken ku ei juo" -puheillaan, vaikka itse pilasi tunnelman kiukuttelemalla kuin pahinkin murrosikäinen.

Vierailija
1014/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä Janen _totaalista_ lyttäämistä. Tietenkin on itsetutkiskelun paikka erittäin usean asian suhteen, mutta olihan hän myös reipas, jokseenkin hyvin aupairiksi asennoitunut ja sinäänsä rohkea kun sanoi ainakin ajateltavansa ääneen eikä vaikkapa selän takana puhunut pahaa kuin Matleena.

Kyllä meinaan muakin olis vituttanut jos mun perheeseen, jossa vastaanotto on muutenkin ollut äidin puolelta kylmä, tulee joku toinen josta ilmeisesti pidettiinkin enemmän.

Kyllä muakin olisi ärsyttänyt jos muutenkin jeesustelevainen, silmiä pyöräyttelevä tuomitseva nirppanokka olisi katsonut vierestä kun minä juon ja myöhemmin varmasti moralisoinut asiasta, niinkuin sitten päätyikin käymään.

Ero kuitenkin, öh, ”normaalin” ja Janen välillä on se tapa millä nämä mielipiteet ilmaisee. Mutta oon vahvasti sitä mieltä että tämä lyttäys on aika tekopyhää ja varmasti samanlaisessa tilanteessa itseäkin ärsyttäisi.

Jane itse pyysi Matleenan sinne, ja oisko peiliinkatsomisen paikka kun toisesta pidetään enemmän. En ihmettele yhtään miksi janen hostperhe sekä kaikki Matleenan deiti joita Jane koitti pokata diggas Matleenasta paljon enemmän. Sillä ei kyllä kateuden kanssa ole mitään tekemistä, paitsi ehkä Janen puolelta.

Vierailija
1015/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janen perheen äidin insta on aika mielenkiintoinen.

Linkkiä?

Miksi? Hän ei ole julkisuuden henkilö. Muistetaan taas ne rajat.

Siis tarkoitettiin tuota Host-perhettä. Ihan yhtä lailla on julkisuuden henkilö, kuin aupairinsa. Samassa tosi-tv-sarjassa esiintyy.

Vierailija
1016/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janen perheen äidin insta on aika mielenkiintoinen.

Linkkiä?

Miksi? Hän ei ole julkisuuden henkilö. Muistetaan taas ne rajat.

Miten niin ei ole, yhtä lailla isäntäperhe esiintyy sarjassa kuin aupairkin. Ihan heitä haastatellaankin.

Vierailija
1017/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko just susta kiva katsoa vierestä, kun lapsille syötetään aamulla jotain sokeripitoista höttöä? Sen jälkeen ootatte sen 9h mistä Neea puhu ja sitten lapset saa hampurilaista. Loppuillan ruokailu menee karkeista, limuista ja sipseistä. Ootte vieressä, kun lapsi valittaa mahakipua. Sama kaava päivästä töiseen. 

Ihan tavallista ruokailua jenkeissä. Ei siis mitenkään vain ton perheen juttu. Ranskassa lapset voi syödä aamulla kaakaota ja suklaacroissantin... ja illallinen on ysiltä. Siinä välissä on jonkinlainen koululounas puolita päivin.

Olin ystäväni kanssa lomalla jenkeissä tämän sukulaisperheessä. Perheen kouluikäiset lapset söivät aamiaiseksi ja myös koulusta tultuaan tosi paljon makeaa. Pohdimme sitä, että minne olivat suomalaiset ruokailutavat kadonneet, koska äiti oli suomalainen sairaanhoitaja, mies kotoisin New Yorkista. 

Vierailija
1018/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko just susta kiva katsoa vierestä, kun lapsille syötetään aamulla jotain sokeripitoista höttöä? Sen jälkeen ootatte sen 9h mistä Neea puhu ja sitten lapset saa hampurilaista. Loppuillan ruokailu menee karkeista, limuista ja sipseistä. Ootte vieressä, kun lapsi valittaa mahakipua. Sama kaava päivästä töiseen. 

Ihan tavallista ruokailua jenkeissä. Ei siis mitenkään vain ton perheen juttu. Ranskassa lapset voi syödä aamulla kaakaota ja suklaacroissantin... ja illallinen on ysiltä. Siinä välissä on jonkinlainen koululounas puolita päivin.

Olin ystäväni kanssa lomalla jenkeissä tämän sukulaisperheessä. Perheen kouluikäiset lapset söivät aamiaiseksi ja myös koulusta tultuaan tosi paljon makeaa. Pohdimme sitä, että minne olivat suomalaiset ruokailutavat kadonneet, koska äiti oli suomalainen sairaanhoitaja, mies kotoisin New Yorkista. 

Ei kai ole mitään yhtenäisiä suomalaisia ruokailutapoja. Joku ne makeat vanukkaat, jugurtit ja aamiaismurot, jättikarkkipussit ja sokerilimsat ym. suomalaisistakin kaupoista ostaa ja syö.

Ennen perus karkkipussin koko oli 100 grammaa. Nyt myydään minipusseina 120 g.

Vierailija
1019/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/brooklynnbblackmore/

No tässä on linkki siihen instagramiin! Mulle ei kyllä auennut mitä ihmeellistä tuossa muka oli? 

Vierailija
1020/1327 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo Joonan deitti viimeisessä jaksossa. Jätkä tulee ravintolaan ja puhua pälpättää jotain talousasioita, sitten toteaa että pakko löhtee kuntosalille ja lähtee. Ruoatkin jää syömättä :D

Oli tosi epäkohteliasta jättää ruokailu kesken, ehkä amerikkalainen tapa ilmoittaa, että ei yhtään kiinnosta.