Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Miamissa

Vierailija
07.03.2018 |

Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3

Kommentit (1327)

Vierailija
101/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jaksossa 7

Vierailija
102/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tolla Janella jotain mt-ongelmia vai mitä se sekoili esim. tuolla laivalla? Vaikutti tosi rasittavalta sen vinkuminen, että koko ilta menee aina pieleen, jos yks ei halua juoda. Mitä vittua :D Enemmän se ilta meni siitä pilalle, kun piti valittaa moneen otteeseen jos joku ei halua heti aamusta ruveta vetämään mitään perseitä olalle, saati sitte itse ruveta jotai sekoilemaan. "joku laitto mulle tyrmäystippoi" "eiku mä oonki aika varma et ne olikii vaa mun menkat" "vittuku pitää jonku aina pilaa ilta sillä ettei juo" "ette vahtinu mua ku olin ihan sekasin" njoo. vaikutti olevan muutenkin tytöllä vähän turhan kovat luulot itsestään, kun luuli että se host-äiti pitäisi sitä Janee jonain uhkana. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

h ez kirjoitti:

Onko tolla Janella jotain mt-ongelmia vai mitä se sekoili esim. tuolla laivalla? Vaikutti tosi rasittavalta sen vinkuminen, että koko ilta menee aina pieleen, jos yks ei halua juoda. Mitä vittua :D Enemmän se ilta meni siitä pilalle, kun piti valittaa moneen otteeseen jos joku ei halua heti aamusta ruveta vetämään mitään perseitä olalle, saati sitte itse ruveta jotai sekoilemaan. "joku laitto mulle tyrmäystippoi" "eiku mä oonki aika varma et ne olikii vaa mun menkat" "vittuku pitää jonku aina pilaa ilta sillä ettei juo" "ette vahtinu mua ku olin ihan sekasin" njoo. vaikutti olevan muutenkin tytöllä vähän turhan kovat luulot itsestään, kun luuli että se host-äiti pitäisi sitä Janee jonain uhkana. :DD

Olihan draamaa :)

Vierailija
104/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi matleena näyttää sltä kuin se ois jo tohon ikään mennessä ehtiny teettää kaikki mahdolliset feikki kauneustoimenpiteet. Tekoripset ja -hiukset, huuli- ja poskifillerit, muovikynnet ja sit vielä toi paksu instagram-pakkeli.

Matleena on kuin ilmetty Juha-sopia Immonen

Vierailija
105/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli sen Neean puolesta, vaikutti olevan kaikista tunnollisin ja paras lasten kanssa. Jäi vähän sellanen viba, että muut hylki sitä, puhu siitä vähän ilkeeseen sävyyn, ja olivat esim. muut aupairit kolmestaan tehneet whatsapp-ryhmänkin. Lopussakin Joona sanoi jotain että kaikki olivat mukavia, mutta kivoimmat oli Jane ja Matleena. Aha :D

Ehkä sitten oli Neeassakin jotain vikaa, jos se on jotaki silmiään vaan pyöritellyt kun sille on puhunut. Sen poikaystävähän sanoi Neealle että muista katsoa peiliinkin, ja sanoi itsekin jotain että täytyy omaakin käytöstään miettiä. Mutta silti sympatiat Neean puolella, vitutti siinä laivakohtauksessakin kun se Jane vaan syytti Neeaa että koko ilta ihan paska kun se ei halua juoda. Ja se yritti väkisinkin juottaa sille pariin otteeseen jostain viinapullosta juomaa ni joo. :D Neeahan sano ihan asiallisesti että ei halua juoda mut Janen piti vaa urputtaa.

Vierailija
106/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin outoa kun yhtäkkiä Matleena vaan halus pyytää Janelta anteeks et oli puhunu töykeesti (hyvä että puhu vaikka ei se mitää auttanukkaan) ja sit tietty oletin et siinä puhelussa Janekin ois pyytäny anteeks tms mut eei tietenkää. Se meni jotenki niin että

M ”mä taisin puhua sulle eilen vähän töykeesti”

J ”niin puhuitki”

M ”nii mä haluisin pyytää anteeks sitä”

J ”saat”

Noloa

Vierailija
107/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän Neean olisi pitänyt ryypätä jos ei halunnut. Ihan kummallinen ajattelutapa.

Vierailija
108/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Matleena oikeesti tehny kasvoilleen jotain? Nätti tyttö kyllä, näyttää vaan että kasvot olis ihan suoraan nykyajan kauneusihanteiden mukaan vähän muotoiltu :D Ihan mukavan olonen, vähä sellanen hömppä, mutta hyvällä tavalla. Aika kökkö se eka perhe, joo toisaalta ymmärrän että mieluusti aupairilla sais olla jonkunlaista kokemusta edes, mutta eivätpä antaneet ees mahdollisuutta yrittää ja näyttää. Onneksi löysi sitten kivemman perheen, jossa huomasi pitävänsä lapsista, ja ilmeisesti saikin ihan hyvät suhteet luotua niihin. Ei se kai ihan täydellisesti mennyt, mutta selviytyipä kuitenki. Typerää kyllä kun sille piti alunperin kokemattomalle valita edes sellanen perhe missä oli vauvakin, mutta saipahan pienen draaman siitäkin nyhjästyä kun joutui heti vaihtamaan perhettä.

Vierailija
109/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantoyhtiö nää perheet hankkii ja ei vissii nää ku vasta sillo ku au pair tulee ensimmäistä kertaa ovelle. Lapsien määrän saavat tietää etukäteen ei muuta ja perheet saa tietää et au pair on Suomesta. Ei muuten toi Matleenan ensimmäinen perhe olisi edes ottanut Matleenaa ollenkaan jos olisivat tienneet, että on täysin kokematon. Ja tuskin Neeakaan olisi mennyt ensimmäiseen perheeseen jos olisi tiennyt missä se on ja millainen se on.

Vielä tuohon Matleenann ensimmäiseen perheeseen. Kyllä se vauvan käsittely näytti sen verran epävarmalta, että ymmärrän kyllä vanhempien päätöksen.

Vierailija
110/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain katsottua kaikki jaksot. Kausi oli mielestäni parempi kuin viime vuonna. Onneksi mukana ei ole nyt mitään tubettajia.

Söpöä että Joona pääsi homoperheeseen. Ajattelin ensin ettei hän pärjäisi noin pienen lapsen kanssa, ja oli ihana kuulla että hänen rauhallisuus auttoi poikaa. :-D Aikamoinen moka jättää lapsi yksin.

Ajattelin Matleenasta ensisilmäyksellä, että hän on rasittava. Mukava tyttö. :) En kyllä ymmärrä miksi tuotantotiimi laittoi hänet aluksi perheeseen missä on vauva, jos hänellä ei ole mitään kokemusta edes.

Neea on ihana <3 Mutta kyllä hänen poikaystävä oli oikeassa siinä peiliin katsomisessa. Päteminen ja silmien pyörittely ei ole mukavaa. Harmi kuitenkin kun muut syrji Neeaa.

Jane.. Huhhuh onko tämmöisiä ihmisiä edes olemassa? Aika lapsellinen 23-vuotiaaksi. Kuka ärsyytyy toisen juomattomuudesta? En ymmärrä. Ja se huutaminen siellä veneellä. Aikamoiset syytökset sanoa toisia tyrmäystippojen laittajiksi. Säälitti se perheen äiti. Isännällä oli selvästi visiot päästä panemaan au pairia. :DD yök

Vierailija
111/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ton Janen käytös oli ihan tavallista. Itse en juo ja osa ei tajua vaan koittaa tyrkyttää, mitä humalammassa ovat sitä pahempi. Se on tosi ärsyttävää.

Vierailija
112/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän Neean olisi pitänyt ryypätä jos ei halunnut. Ihan kummallinen ajattelutapa.

Narsistit määräävät aina muiden puolesta, mitä heidän kuuluu tai ei kuulu tehdä.

Vierailija
113/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jane on kaikkein epävarman tuosta porukasta. Peittää vaan sen muka hyvällä itsetunnolla. Todella epävakaa ihminen.

Vierailija
114/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas täällä tylyjä Janelle. Ihan normaalilta vaikuttaa, hyvin omatoimiselta! Ainoa, että kuppia kallistettuaan vähän vaikea ihminen. Tässä näkee miksi suomalaisten kannattaisi katsoa miten alkoholia käyttävät.

Valitettavasti se alkoholi paljastaa monen kohdalla sen todellisen luonteen.

Vierailija
115/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janesta juttu ylen sivuilla: https://yle.fi/uutiset/3-10139175

"– Olihan se huolettomat kolme kuukautta. Saa juoda vaikka maanantaista sunnuntaihin ja mennä baareissa ja piireissä ja tehdä mitä haluaa.

– Nautin tuollaisesta isosta meiningistä ja seurapiireistä, en koe oikein kuuluvani tänne kylmään ja tylsään Suomeen, varsinkaan mihinkään Seinäjoelle."

Voi ei, mikä myötähäpeä :D Tulee mieleen viime kaudelta se "Lappeenrannan hotein mimmi".

No kuitenkin se myös harmitteli jossain että tosi vähän kauden aikana näytettiin sen arkea lasten kanssa. Mitä arkea lasten kanssa jos hän oli vapaa juomaan koko viikon :o :D 

Vierailija
116/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin facebookista Janen perheen vanhemmat. Nainen on Brooklynn B. Blackmore ja mies CJ Johnson. Miehellä ei lue profiilissa edes että on parisuhteessa.

Mitä tuosta voimmekaan päätellä ;) Eikö janella menny myös poikki sen poikkiksen kanssa?

Vierailija
117/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janen täytyisi vielä vähän kasvaa! Ja mennä vaix toiselle au-pairiksi keikalle jonnekin kauas. Ihan hirveää käytöstä,miten voi olla noin ISO ongelma kun kaveri ei halua juoda. Antaisi olla jokaisen oma itsensä mutta ei,jyrää päälle. Toivottavasti elämä opettaa ja tulee vähän nöyryyttä ja näkee elämän monimuotoisuutta.

Vierailija
118/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes absolutisti tuon ikäisenä, mutta eivät kaverit siitä valittaneet. Osasin bailata ilman viinaakin. Minulla oli ehkä eniten meno päällä tanssiessa ja tutustuessa uusiin ihmisiin. Kaverit istuivat pöydässä vain juomassa. 

Vierailija
119/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane oli ihan samanlainen tuossa sarjassa kuin mitä hän oli koulussa. Muistan, että hänet tavatessani hieman kauhistuin siitä miten suorapuheinen ja utelias hän on. :D Minulle hänestä on jäänyt positiivinen mielikuva. En paljoa ollut hänen kanssaan tekemisissä, mutta joskus jotain juteltiin. :)

Jäin kuitenkin miettimään tuota sarjaa katsoessani, että onko hän sittenkin epävarma itsestään ja tuo räväkkyys on vain roolia sen oman epävarmuuden päälle? Siltä se ainakin vaikutti..

Vierailija
120/1327 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omat kasvot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi