Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Miamissa

Vierailija
07.03.2018 |

Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3

Kommentit (1327)

Vierailija
81/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tylsä kausi.. Kukaan ei ole jotenkaan kahean kiinnostava, kaikki ovat joko tylsiä tai liian ärsyttäviä..

Vierailija
82/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane: "Must tuntuu et se äiti ei halunnu mua sinne ku olinki tämmönen ihan ok-näkönen enkä mikää sysiruma niinku"

Voi luoja oikeesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jane: "Must tuntuu et se äiti ei halunnu mua sinne ku olinki tämmönen ihan ok-näkönen enkä mikää sysiruma niinku"

Voi luoja oikeesti...

:D

Vierailija
84/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janesta juttu ylen sivuilla: https://yle.fi/uutiset/3-10139175

"– Olihan se huolettomat kolme kuukautta. Saa juoda vaikka maanantaista sunnuntaihin ja mennä baareissa ja piireissä ja tehdä mitä haluaa.

– Nautin tuollaisesta isosta meiningistä ja seurapiireistä, en koe oikein kuuluvani tänne kylmään ja tylsään Suomeen, varsinkaan mihinkään Seinäjoelle."

Voi ei, mikä myötähäpeä :D Tulee mieleen viime kaudelta se "Lappeenrannan hotein mimmi".

Vierailija
85/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janesta juttu ylen sivuilla: https://yle.fi/uutiset/3-10139175

"– Olihan se huolettomat kolme kuukautta. Saa juoda vaikka maanantaista sunnuntaihin ja mennä baareissa ja piireissä ja tehdä mitä haluaa.

– Nautin tuollaisesta isosta meiningistä ja seurapiireistä, en koe oikein kuuluvani tänne kylmään ja tylsään Suomeen, varsinkaan mihinkään Seinäjoelle."

Voi ei, mikä myötähäpeä :D Tulee mieleen viime kaudelta se "Lappeenrannan hotein mimmi".

:D

Vierailija
86/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja oikeesti...

Voi ei, siis Janeko tarkoitti itseään tuolla "ihan ok-näköinen, ei mikään susiruma"?!

Mulla meni vähän ohi toi kohta, tai kuulin mitä hän sanoi, mutta oletin että tarkoitti/kuvaili sitä perheenäitiä! Kun se Brooklynn (äiti) oli todella nätti, vähän sellainen trophy-wife -vibat tuli siitä perheestä ja pariskunnan suhteesta, mutta kaunis nainen oli.

Ja Jane heti kehuu itseään, että joo...ihan kuin  tuollainen perheenäiti ja nainen pitäisi jotakin Janea Seinäjoelta isona uhkana :D

Vierailija
87/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Janea vaivaa?! Tuli selväksi että ei pysty juomaan ilman ongelmia. Raivostuttava asenne ja vaikutti hrveeltä ilonpilaajalta. Järkytyin siitä "näpäytyksestä" minkä sanoi sille tytölle omien sanojensa mukaan.

Neea ja Matleena oli kivan oloisia. Järkytyin Joonan käytöksestä kun jätti pikkulapsen yksin kotiin. Olin ihan varma että lentää ulos. Kehonkieli oli aika spagettia alussa ja aika ponnetonta se lapsen kanssa kommunikointi :D

Noin yleisesti järkytyin tuoniköisten kypsyydestä kun maalaisjärki ei tuntunut toimivan ja koko ajan se helvetin Tinder aiheena. Pidin vähän outona sitä että airbnb-kämpässä järkättiin ison oloiset bileet ja ihan tuntemattomia vaan sisään. Just kun siellä ekojen bileiden jälkeen kävi mielessä että joku olis laittanu tyrmäytippoja.

Vierailija
88/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja oikeesti...

Voi ei, siis Janeko tarkoitti itseään tuolla "ihan ok-näköinen, ei mikään susiruma"?!

Mulla meni vähän ohi toi kohta, tai kuulin mitä hän sanoi, mutta oletin että tarkoitti/kuvaili sitä perheenäitiä! Kun se Brooklynn (äiti) oli todella nätti, vähän sellainen trophy-wife -vibat tuli siitä perheestä ja pariskunnan suhteesta, mutta kaunis nainen oli.

Ja Jane heti kehuu itseään, että joo...ihan kuin  tuollainen perheenäiti ja nainen pitäisi jotakin Janea Seinäjoelta isona uhkana :D

Oikeastiko se on itsensä kohtuutonta kehumista, jos sanoo ettei ole sysiruma?😮

Vierailija
89/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja oikeesti...

Joo, itseään kuvaili. Taitaa olla Janella hieman liian suuret luulot itsestään, jos heti kuvittelee olevansa suuri uhka perheensä äidille.

Vierailija
90/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja oikeesti...

Ei tuo lause sellaisenaan ole kohtuutonta kehumista, mutta kun sen yhdistää siihen, että Jane heti kättelyssä puhui, että äiti on tympeä varmaan sen takia, että pitää häntä suurena uhkana. Siitä kyllä paistaa läpi aikamoinen itserakkaus ja olemattomien kuvittelu.

Vierailija
91/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Neea on ihan symppiksen oloinen ja nätti.

Vierailija
92/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia perheitä tuntuu olevan. Tekemistä kyllä riittää kun on pieniä lapsia.

Vierailija
93/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona mokaili lapsenhoidossa mutta ymmärtäväinen homopari suhtaui häneen kuin teiniin kuuluukiin, ja toivoivat esimerkillään antavansa pikkupaikkakunnan pojalle toivoa elämästä, jossa voi vaikka perustaa perheen miehen kanssa. MInuun kolahti.

Vierailija
94/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi yksi minäminäminäminäminä tyyppi oli?

Vierailija
95/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neea on ihanan tasapainoinen ja hyvässä perheessä kasvanut. Tosi ihastuttava!

Vierailija
96/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eniten Janesta.

Vierailija
97/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neea on ihanan tasapainoinen ja hyvässä perheessä kasvanut. Tosi ihastuttava!

Selviää myös että Neealla on ollut vanhempiinsa huonot välit välillä.

Vierailija
98/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut ajattelemaan, että pitäis päästä tästä niinku-sanasta eroon, mutta näköjään munkin ikäiset samanlailla viljelee sitä. :D Kuulostaa kyllä ärsyttävältä, huomaan itsekkin sen niiiiinku tässä ohjelmassa.

Vierailija
99/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka toi yksi minäminäminäminäminä tyyppi oli?

Jane. Itsekeskeisyyden huippu.

Vierailija
100/1327 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja oikeesti...

Ei tuo lause sellaisenaan ole kohtuutonta kehumista, mutta kun sen yhdistää siihen, että Jane heti kättelyssä puhui, että äiti on tympeä varmaan sen takia, että pitää häntä suurena uhkana. Siitä kyllä paistaa läpi aikamoinen itserakkaus ja olemattomien kuvittelu.

Ottaen huomioon, että perheen äiti oli oikeasti hyvännäköinen eikä vaan "ihan ok-näkönen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi