Au pairit Miamissa
Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3
Kommentit (1327)
Siis toi Janehan on jo vanha akka ja käyttäytyy kaikista lapsellisimmin. Tai siis ainskin mun mielestä vanha, ku oon ite 15😉
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Janehan on jo vanha akka ja käyttäytyy kaikista lapsellisimmin. Tai siis ainskin mun mielestä vanha, ku oon ite 15😉
Huvittavaa kun 15 vuotiaan mielestä 23 vuotias on lapsellinen. Paitsi että 15 vuotiaan mielipide on kyllä totta.
Jane tuossa on juuri sen tyylinen (psykologiaa), että haluaa alkaa dissata yhtä au paireista, eli kutsuu muut paitsi sen yhden ja alkaa pikkuhiljaa solvata muille tätä yhtä. Joona on sen tyylinen, että uskoo, että Jane hyvä- Neea huono, ei käytä omia aivoja. Matleena taas ovelampi, osaa olla kaikille kaveria.
Matleenalla on muhkea perse 😳 ja en vittuile vaan vilkuilin kateellisena kun itseltäni se puuttuu kokonaan...
Alueen etusivulle
Keskustelun etusivu | Aihe vapaa
Au Pairit Miamissa
Vierailija
klo 10:34 | 31.3.2018
Katsooko kukaan kyseistä sarjaa?
Mä oon kohta katsonut kaikki jaksot läpi. Ihan mielenkiintoisen tuntuinen sarja.
Ärsyttävä vaan se Jane ku on kokoajan sellainen dramagueen ja humalapäissään kilahtelee mitä ihmeellisimmistä asioista.
Ja harmittaa Neean puolesta kun jätettiin whatsapp-ryhmän ulkopuolelle kun hän ei kestänyt kaikkein rivoimpia juttuja mitä muut kertoili. Kyllä mustakin olis pahalta tuntunut.
Katson ohjelmaa myös ihanien maisemien takia, koska itsellä ei ole mahdollisuutta päästä yhtä ihaniin maisemiin. 🤗
Koko kausi vihdoin purkissa. Kiva lukea ketjua :)
Are you going to miss Miami?
Jane: a lot
Kiusallinen artikulointi.
Neea puhuu todella hyvää englantia, lähes natiivitasoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Are you going to miss Miami?
Jane: a lot
Kiusallinen artikulointi.
ö looot
Sarja on vähän tynkä, kyllä varmaan materiaalia löytyisi kahteenkymmeneen jaksoon ja sitten näkisi enemmän heidän arkeaankin eikä vaan näitä ihmekohtauksia.
Jos Matleena lähtee lääkikseen, niin siellä sen on pakko oppia käsittelemään vauvoja.
Se Larin lentopallokentän deitti oli aivan karmean näköinen. Siitä ei tullut mieleen muuta kuin huumeet ja sairaudet.
Minun uskoni ihmiskuntaan palautuu aina hieman, kun jokaiselle kaudelle onnistutaan löytämään joku tasapainoinen ja hyväkäytöksinen perhetyttö.
Neea oli ihana ja todella kypsä. Olisipa tuollaisia ihmisiä enemmän. Janekin sekoilusta huolimatta mukavan itsevarma ja sopii hyvin jenkkiyhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun uskoni ihmiskuntaan palautuu aina hieman, kun jokaiselle kaudelle onnistutaan löytämään joku tasapainoinen ja hyväkäytöksinen perhetyttö.
Oiskohan näyttelijä?
Kyllä mäki pyörittelisin silmiäni, jos joutuisin noita Janen juttuja kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noi " maailmanmatkaajat" todellakin vain 3kk tuolla jenkeissä? Mikä myötähäpeä tuon Janen puolesta, joka lähti Suomesta ja kotipaikkakunnaltaan niin ylimielisenä maailmaa valloittamaan. Itse olin aikoinani au pairina vuoden, kuten myös siskoni ja hän jäi jenkkeihin asumaan. Silti rakas kotimaa ei ole unohtunut ja arvostaa juuriaan ja puhuu kunnioittavasti isänmaastaan. Hyi Jane! Häpeä!
No onhan tuo Jane aika maailmannainen. Miettikää nyt. Yläasteelta ( koulutuspohja) kaikenmaailman seiskatyttökisoihin ym.kissanristiäisiin ja Lidlin myyjästä maailmalle. Pois paska seinäjoelta. Wautsi wau!
Kyllä Janella on yläasteen jälkeen vielä koulutuspohjaa 2. aste.
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmentää aina että tuollaisia Janen kaltaisia huonosti käyttäytyviä itserakkaita päällepäsmäreitä sanotaan narsisteiksi. Mä olen luullut että narsistit ovat päinvastoin nimenomaan hurmaavia ja niin taitavia manipuloimaan ja vierittämään vastuun muiden niskoille, ettei narsistiutta välttämättä havaitse ihmisestä heti.
En siis tiedä asiasta mitään, kun en ole tietääkseni yhtään narsistista tavannut, kunhan pohdiskelen..
Niin ja narsistit haluavat antaa itsestään hyvän kuvan tuntemattomille ihmisille, jotta he ihastuvat tähän hyvä käytöksiseen ja hurmaavaan ihmiseen.
Narsisti ei näytä pimeää puoltansa heti eikä kaikille, vasta sitten kun näitä ”kavereita” saa kiedottua pikkusormen ympärille ja kukaan ei usko, että narsisti voisi tehdä mitään pahaa kun ei ole näyttänyt todellista itseään kaikille.
Narsistin kaveruus/ystävyyssuhteet eivät perustu todelliseen kaveruuteen/ystävyyteen vaan hyötyyn ja vallankäyttöön.
Enkä ole havainnut tässä ohjelmassa yhtään oikeata narsistia. Muistakaa, että jokaisessa ihmisessä on vähän narsistisia piirteitä, mutta se ei tarkoita että ihminen on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Jos Matleena lähtee lääkikseen, niin siellä sen on pakko oppia käsittelemään vauvoja.
Niin? Eihän Matleena vaikuttanut vastentahtoiselta oppimaan vauvan hoitoa, häntä vain pelotti ja toisaalta hänelle ei annettu edes tilaisuutta oppia.
Munkin mielestäni Matleenalla oli oikein hyvä vartalo ja kantoikin itsensä hyvin. Osaa käyttää vaatteita jotka korostaa oikealla tavalla muotoja. Ja tämä tulee tikkuihmiseltä :D