Au pairit Miamissa
Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3
Kommentit (1327)
Siis tyyppi ei edes katso sarjaa (näki vasta neean kuvan), huvikseen vaan täällä päivystävänä rotupoliisina älähtämässä turhasta? Ilmankos oli niin absurdia puolustautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin tuon Neean kuvan, niin ymmärrän vielä vähemmän tätä vouhotusta. Täysin tavallisen näköinen vähän leveäkasvoinen nainen. Tuskin sillä on siellä (mustatkaan) miehet hirveästi kimpussa olleet. Jotkut vain kuvittelee, että mustat miehet on kaikkien vaaleiden naisten perässä. Luulen, että tuo Jane ja Matleena ovat saaneet enemmän miesten huomiota tuolla.
Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Ei tule mieleen esim sellainen skenaario, että Neea saattaa näyttää keskiverto littlehaitilaista varakkaammalta ? Se ei oo aina hyvä juttu.
Puhuit aikaisemmassa sittemmin poistetuista viestissäsi nimenomaan vaaleista hiuksista, että sen takia olisi siellä ollut vaarassa. Nyt jälkeenpäin yrität selitellä syyn olevankin varakkuus, jotta et näyttäisi tyhmältä.
Googletin nyt tämän Little Haitin, ja tämä on tulos:
”The racial makeup of the neighborhood was 64.92% Black or African American, 4.78% White (non-Hispanic), 14.74% was Hispanic or Latino of any race and 15.56% other races.[10] Hispanic people are the fastest growing group in the area.”
Eli siellä jopa ihan asuukin valkoisia, latinoita ja aasialaisia, ei pelkästään mustia. Mutta oletat, että kaikki valkoiset ovat siellä automaattisesti vaarassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin tuon Neean kuvan, niin ymmärrän vielä vähemmän tätä vouhotusta. Täysin tavallisen näköinen vähän leveäkasvoinen nainen. Tuskin sillä on siellä (mustatkaan) miehet hirveästi kimpussa olleet. Jotkut vain kuvittelee, että mustat miehet on kaikkien vaaleiden naisten perässä. Luulen, että tuo Jane ja Matleena ovat saaneet enemmän miesten huomiota tuolla.
Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Ei tule mieleen esim sellainen skenaario, että Neea saattaa näyttää keskiverto littlehaitilaista varakkaammalta ? Se ei oo aina hyvä juttu.
Puhuit aikaisemmassa sittemmin poistetuista viestissäsi nimenomaan vaaleista hiuksista, että sen takia olisi siellä ollut vaarassa. Nyt jälkeenpäin yrität selitellä syyn olevankin varakkuus, jotta et näyttäisi tyhmältä.
Googletin nyt tämän Little Haitin, ja tämä on tulos:
”The racial makeup of the neighborhood was 64.92% Black or African American, 4.78% White (non-Hispanic), 14.74% was Hispanic or Latino of any race and 15.56% other races.[10] Hispanic people are the fastest growing group in the area.”
Eli siellä jopa ihan asuukin valkoisia, latinoita ja aasialaisia, ei pelkästään mustia. Mutta oletat, että kaikki valkoiset ovat siellä automaattisesti vaarassa?
En tarkoittanut kirjaimellisesti. Ongelma ei ole musta ihonväri eikä liiemmin vaaleat hiuksetkaan. Rautalangasta: täysin erilaisesta ympäristöstä tuleva ihminen (mm ulkonäköä ja elämänkokemusta myöten) on helposti pulassa tuollaisessa paikassa. Kuvailin karrikoiden tätä neean tapausta. Oletko ihan varma, että lennokas nettikeskustelu sopii sinulle? Olin jo katsonut wikipedian, huomannet väestöjakauman.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jaksot katsottuani jäi fiilis, että eivät ihan tajunneet jenkkiläistä etikettiä esimerkiksi deittailussa. Janen jenkki poikaystävä = kesäromanssi Suomessa, jonka päättyessä poika ollut silleen että "Let's keep in touch", jonka jane on tulkinnut että kundi on nyt poikaystävä ja jäi roikkumaan häneen. Ei myöskään tainnut ymmärtää, että Seattlesta Floridaan lento ei ole sama kuin Helsingistä Kokkolaan. Myös Joonan deitit olivat awkward eivätkä olleet hänestä kiinnostuneita, mutta Joona otti asian erilailla kun deitit sanoivat lämpimikseen että "nähdään uudestaan". Floridan tyyppisessä paikassa "deittailu" on enemmänkin mahdollisuus verkostoitua. Jengi tulee ja tarkastaa onko esim bileissä jengiä josta voisi hyötyä, ja jos ei niin seuraavat bileet tai treffit kutsuvat.
Mietin kanssa tuosta Janen parisuhteesta, että onkohan kyseessä ollut lomaromanssi jonka Jane ottanut vähän liian vakavasti :D ajattelin myös kun Joona näki sen lentopallotyypin että Joona vaikutti niin awkwardilta, että en ihmetellyt ettei mies tullut laivalle. Tietysti jenkkityyliin kaikkeen sanotaan että oli kiva nähdä ja halutaan nähdä uudestaan, ja suomalainen voi tulkita asian kirjaimellisesti.
Hävettäisi kyllä viedä Jane jollekin tuplatreffeille kun se huutaa ja kiroilee ja töksäyttelee asioita, puhelias on mutta ei sosiaalisesti taitava.
Onko kukaan käynyt tuolla little Haitissa ? Siellä on hintaviakin asuntoja myynnissä ettei se ihan ghetto voi olla. Rikkaat hipsterit ja vähemmistö asuu yhdessä?
Jotenkin tuli aika paska fiilis sen tytön puolesta. Ne aina antaa jollekin ihan kauhean perheen.
Hahah, Jane selittää, että ei jaksa sitä, että Neea arvostelee muita. Miten mulla on sellainen tunne, että se pahin arvostelija ja silmienpyörittelijä ei ole Neea vaan Jane itse? :DD
Tykkään kaikista muista mutta en tosta Janesta.. ärsyttävä ihminen! Toi bilevene juttukin... kamala likka... ja vielä porukasta vanhin? Neea on ihana.
Syön hatullisen sitä, jos tuo likka on joskus lääkiksensä. Ikävä kuitenkin sanoa näin.
Lääkisläisen äiti
Huomasitteko miten Matleena arvostelee muiden ulkonäköä? Tinder-deitillä vetäytyy hiusraja, toinen jätkä veneellä on ruma...
Unelmahöttöä kirjoitti:
Syön hatullisen sitä, jos tuo likka on joskus lääkiksensä. Ikävä kuitenkin sanoa näin.
Lääkisläisen äiti
Miksei voisi olla? Vaikuttaa toki nuorelta ja kokemattomalta vielä ihmisenä, mutta ei se sulje pois mahdollisuutta lääkikseen.
Joku kirjoittaja ei taida tietää oikeasta Peräseinäjoki-nimisestä paikkakunnasta yhtikäs mitään, kunhan käyttää nimeä asiattomana haukkumasanana. Samoin moni suhtautuu Yhdysvaltoihin. iHaluaa vain haukkua. Itselläni on positiivinen kuva molemmista pallonkolkista.
Eikös Matleena aikonut nyt vasta alkaa valmistautumaan kirjoituksiin ? Eli kun sarja loppui tammikuussa, niin meinaisko kirjoittaa keväällä vai syksyllä? Ikävä sanoa mutta todennäköisesti ei kirjoita lääkikseen vieviä arvosanoja. Toki lääkis voi kiinnostaa mutta se on kaukana sinne pääsystä. Etenkin jos Miami ja miehet tuntui nyt olevan elämän sisältö.
Neeassa ihmetytti, mikä ihme on voinut olla syynä katkenneisiin väleihin vanhempien kanssa? Niin, että muutti pois kotoa, vanhemmat eivät osallistuneet vanhojen päivään eikä muuhunkaan? Nyt kuitenkin äiti oli vastassa. Ja äiti oli ihan ok, tavallisen näköinen, ei mikään jehova eikä alkkis tms. noin päälle päin...Mutta mistäs sitä ihmisten taakkoja tietää. Noin kiltti ja fiksu kuin Neea vaikutti olevan, niin vaikea keksiä syytä välirikkoon.
Lopettakaa tuo Little-Haitista ja ihonväristä jankkaaminen. Menee ketju pilalle. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Matleena kanto kropaansa ihanan itsevarmasti. Ite en oo ollu rannoilla tai ylipäätänsä missää mis pitäis käyttää uikkaria kuuteen vuoteen lastensaannin jälkeen. En oo koskaan ollut noin itsevarma.
Musta se näytti superhyvältä uikareissa. Seksikäs! Muodot kohdillaan!
Vierailija kirjoitti:
siis mikä tuo Janen flippaus tuolla vene"bileissä" oli? :D vaikutti niin käsikirjoitetulta tuokin?
Vaikuttaa kyllä rasittavalta tyypiltä, eipä siinä.
Ensin hokee, että nyt juodaan, ryypätään ja kuinka ottaa päähän, kun Neea ei ryyppää. SItten suuttuu, kun "muut ei pidä huolta" ja itse painuu ukon kanssa makkariin :D sitten valittaa, kun muut ei vahdannu ja pitänyt Janea kurissa...aikuista ihmistä?
Kuka haluis käsikirjotuttaa itsensä tollaseen kohtaukseen?
Mua hämmentää aina että tuollaisia Janen kaltaisia huonosti käyttäytyviä itserakkaita päällepäsmäreitä sanotaan narsisteiksi. Mä olen luullut että narsistit ovat päinvastoin nimenomaan hurmaavia ja niin taitavia manipuloimaan ja vierittämään vastuun muiden niskoille, ettei narsistiutta välttämättä havaitse ihmisestä heti.
En siis tiedä asiasta mitään, kun en ole tietääkseni yhtään narsistista tavannut, kunhan pohdiskelen..
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu kuin Jane yli 21-vuotias? Jenkeissähän ikäraja alkoholin juomiselle tai hallussapidolle on 21.
Tätä pohdin itsekin. Ja sitä valvotaan käsittääkseni aika tiukasti. Mutta olihan Matleenalla ainakin kerran ravintolassa viinilasi pöydällä. Muuten tuntuivat bilettävän omissa paikoissaan, joihin Jane ehkä hommasi juomat.
Jane. Voi apua mikä J U N T T I!! Siis sillä tavalla negatiivisessa mielessä, ei sellaisella sympaattisella tavalla.
Kyllä hänen täytyy olla jotenkin todella epävarma, että käyttäytyy miten käyttäytyy. Osaa vain piilottaa sen sellaisen ihmeellisen uhoamisen taakse
Siis onko noi " maailmanmatkaajat" todellakin vain 3kk tuolla jenkeissä? Mikä myötähäpeä tuon Janen puolesta, joka lähti Suomesta ja kotipaikkakunnaltaan niin ylimielisenä maailmaa valloittamaan. Itse olin aikoinani au pairina vuoden, kuten myös siskoni ja hän jäi jenkkeihin asumaan. Silti rakas kotimaa ei ole unohtunut ja arvostaa juuriaan ja puhuu kunnioittavasti isänmaastaan. Hyi Jane! Häpeä!