Haisunäätäletti, leijonakoru,maiharit ja huppari
Mitä ajattelette yli kolmikymppisestä pussikaljailua ja plluralliamispoppikulttuuria harrastavasta henkilöstä, jonka pukeutumistyyli/elämäntavat ei ole muuttunut lainkaan sitten teiniaikojen?
Kommentit (16)
Respect. Pysyy tyylilleen uskollisena ja ettei ole kuin lammas joka menee massan ja trendien mukana.
Vierailija kirjoitti:
Respect. Pysyy tyylilleen uskollisena ja ettei ole kuin lammas joka menee massan ja trendien mukana.
Kyllä menee respectit multakin tuonne kaupungin yläasteelle.
Vierailija kirjoitti:
Mille tyylille?
Minulla on maiharit, upeat ruusukirjaillut Dr Martensit ja useitakin huppareita . Suomenleijona-korua ei löydy, enkä tiedä mikä on haisunäätäletti... Hiukseni ovat luonnollista keskiruskeaa sävyä ja puoleen selkään, toisella sivulla siili. Viihdyn tässä tyylissä enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi muuttaa itseäni vain sen vuoksi että ikävuosia kertyy lisää?
T. nainen vm 71
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maiharit, upeat ruusukirjaillut Dr Martensit ja useitakin huppareita . Suomenleijona-korua ei löydy, enkä tiedä mikä on haisunäätäletti... Hiukseni ovat luonnollista keskiruskeaa sävyä ja puoleen selkään, toisella sivulla siili. Viihdyn tässä tyylissä enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi muuttaa itseäni vain sen vuoksi että ikävuosia kertyy lisää?
T. nainen vm 71
Sun ruusukirjaillut martensit ei varmaankaan ole samanlaiset kuin ne punamustat tusinapopot, joita käyttää lähinnä yläasteikäiset mukulat? Kuljetko suomileijona/karhu/koff-hupparissa?
Juu, Haalistunut iso tatuointi rintakehässä ja tatuoinnin päällä killuva suomenleijonariipus vilkkuvat hupparin alta , riipputissit on push-upeilla nostettu törölle, sääret sullottu revittyihin farkkuihin, hiukset ajettu sivuilta kaljuksi ja loput värjätty siniseksi/pinkiksi/violeteksi sekä kiskottu kireälle ponnarille, meikitön punakka naama on ennen aikojaan vanhentunut ja ilmoille pulppuaa ketjupolttajan käheä nauru, jonka katkaisee limainen yskänpuuska. Seksikästä! Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. nainen vm 71
Sun ruusukirjaillut martensit ei varmaankaan ole samanlaiset kuin ne punamustat tusinapopot, joita käyttää lähinnä yläasteikäiset mukulat? Kuljetko suomileijona/karhu/koff-hupparissa?
Öh.. en. Hupparini ovat yksivärisiä, minulta kyllä löytyy karhua pilkkaava kalju-paita jonka ystävä osti synttärilahjaksi mutta jota en juurikaan pidä
En mitään. En tuomitse ihmisiä ulkonäön perusteella. Aika harvassa ovat mun kaltaiset ihmiset jos tähän palstaan on uskominen.
Hymyilin ääneen, kun tuli oma ittensä mieleen :D tosin mulla on ristikoru kaulassa, olen uskovainen, en juo, mutta käytän maihareita, metrohousuja, ja hupparia, ja minulla on vihreä heviletti :D autossa on tummaa lasia, amispoppisvehkeet jne, olen aina ollut tällainen, ja tykkään kuunnella musaa täysillä, ja sitä en voi muualla tehdä kuin autossa, se on yksi asia mikä saa minut rauhoittumaan. :) respectit vaan kun on oma ittensä eikä muutu muiden takia.
En ajattele oikein mitään, jos en tunne henkilöä. Voi olla mukavakin tyyppi. Kuvailemasi ulkonäkö ei olisi esteenä tutustumiselle.
Itse pukeudun naurettavan tylsästi ja näkymättömäksi itseni tehden. Montaa mieltä minustakin voi sen perusteella olla, mutta ei pahemmin kinost. :)
Eikö tähän ketjuun voi julkaista?
Mulle tuli aiemmin että kommenttiasi tarkastetaan ja julkaistaan vasta sen jälkeen?
Pistin vain että tulee mieleen mielenterveyden ongelmat ja huono itsetunto.
Monesti nämä vielä haastavat riitaa.
Ne joilla tyyli muuttuu iän mukana mutta silti pysyvät tyylilleen uskollisina on eri juttu.
Tiedän tollasen, kamala muija. ei ole myöskään kaksista menestystä kerännyt työelämässä ja parisuhteet menny samalla kaavalla