Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö töitä, jos se ei olisi taloudellisesti välttämätöntä?

Vierailija
06.03.2018 |

.

Tekisitkö töitä, jos se ei olisi taloudellisesti välttämätöntä?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti tekisin. PItää jotain puuhastella.

Vierailija
2/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni puuhastelu pitää mielen virkeänä ja vitutuksen kaukana. Toisaalta sitä myös aina huomaisi miten veemäistä on kohdata asiakkaita ja kollegoita, ja sitä pitäisikin hetkeä pidemmän tauon kunnes taas tekisi mieli toimia masokistisesti.

Oi, unelma.

Vierailija
4/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee töitä, koska ei tarvitse. Nautin elämästäni harrastaen monipuolisesti, matkustaen jne.

Vierailija
5/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekis. En ainakaan nykyisessä paikassa enkä edellisessä.

Tod näk aion irtisanoutua jos saan laina-asiat sovittua.

Vierailija
6/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele työ. Olen alalla, jossa teen päivät sitä, mitä tekisin harrastuksena, jos olisin työtön tai taloudellisesti riippumaton. Onko kohdallani kyse työstä siinä merkityksessä, kuin ap sitä tarkoittaa?

Vierailija
7/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En-vastaajista kukaan ei varmastikaan hauku työttömiä?

Vierailija
8/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, jos nyt moinen mahdollisuus tulisi eteen, ensin ajattelisin että pitäähän sitä jotain tehdä, mutta en jaksaisi sitten kuitenkaan :D

Vierailija
9/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmaan 2-4 viikon sykleissä ja sanan verran lomaa. Mut sit pitäis olla täyspäiväisiä harrastuksia. En osaa olla tekemättä mitään.

Mies suunnitteli, että voittaa lotossa ja lopettaa työt. Totesin, että hän voi kyllä lopettaa työt, mutta minä jatkan.

No, tuntuu että nytkin teen haerastuspohjalta. Ei tätä palkkaa voi palkaksi sanoa.

Vierailija
10/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, mutten nykyistä työtäni. Kouluttautuisin kunnolla unelma-alalleni.

Vierailija
11/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla täysin työttömänä (tällä hetkellä olen ja pää nyt jo hajoamispisteessä). Tekisin korkeintaan puolta päivää, ehkä 3-4 päivää viikossa, jos saisi valita.

Vierailija
12/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten se välttämätön määritellään. Pysyisin ihan hyvin hengissä tekemättä työtä, mutta elintaso ei loppuelämääni olisi sitä, mitä toivon. 

Vierailija
13/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin, mutten nykyistä työtäni. Kouluttautuisin kunnolla unelma-alalleni.

No ei se kouluttautuminen suomaassa niin paljon maksa, ettetkö voisi tehdä sitä jo nyt. Vai ootko laiska / tyhmä? Kato rahalla ei saa ostettua älykkyyttä.

Vierailija
14/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Aina vaan epätoivoisemmaksi käy nämä haaveet, että jostain paukahtaisi isosti fyffee eikä tarttis joka faking aamu raahautua sinne töihin haaskaamaan päiväänsä.

Vierailija
15/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taloudellisesti riippumaton, mutta käyn kokopäivätyössä, koska työni on niin megakiinnostavaa, palkitsevaa ja vapaata. Kiitos ap:lle kysymyksestä, auttoi taas muistamaan kuinka hyvin mulla on asiat!

Vierailija
16/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi työtä, vaan tekisin jotain oikeasti hyödyllistä kuten kirjoittaisin.

Vierailija
17/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osan vuodesta, noin 5-6kk.

Vierailija
18/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotoiminta laskisi varmaan nollaan ilman mitään älyllistä aktiviteettia esim. Työtä.

Työn sijaan opiskelu voisi olla yksi vaihtoehto.

Vierailija
19/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, vaikkapa 3 täyttä työpäivää viikossa. Työ ja siinä kehittyminen on huippukiinnostavaa, oikeastaan ainoa intohimoni.

Vierailija
20/49 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja työni on mukavaa! Se on kuin harrastus, josta saa kaiken lisäksi hyvin rahaakin ja hyviä ystäviä. Eli tekisin työtä ihan varmasti. Ennen yrittäjyyttä olin lasten kanssa kahdeksan vuotta kotona ja se riitti hyvin kotoiluun. Pidän lomaa perheen kanssa 5-6 viikkoa vuodessa ja loman jälkeen palaan töihin ilosta kiljuen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi