Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö miehesi sinut alasti joka päivä (jos näkee niin SEKOAAKO yhä jos ette ole harrastaneet seksiä vähän ennen sitä)

Vierailija
06.03.2018 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, koskaan ole seonnut.

Vierailija
2/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sekoaisi kun näkee alastoman vaimonsa. Ihan kummallinen kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe joka päivä alasti, ja vaikka näkisi, niin ei sekoa.

Joskus saunassa ilmaisee, että haluttaa. Saunan jälkeen onkin mukava heittäytyä puhtaisiin lakanoihin vähän telmimään.

Vierailija
4/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni minut varmaan näkee alasti lähes joka päivä, en ole asiaa niin miettinyt. Mutta ei hän siitä sekoa. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja minäkään en sekoa, kun hänet alasti näen. Katselen kyllä mielelläni, mutta ihan normaalisti pystyn elämään.

Vierailija
5/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, näkeekö mut alasti joka päivä. Eikä sekoa jos näkee. tietää varsin hyvin, että saa mun vaatteet tippumaan koska vaan.

Vierailija
6/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan seonnut alastomuudesta. Muutenkaan ei sekoile kauhean usein. Innostuu kyllä helposti, mutta sekoaa ainoastaan joskus pikku nousuissa tai jos herää panetukseen. Melkein aina jos kiusaan sitä.

Vierailija
7/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoatko sä, jos näet miehesi alasti?

Vierailija
8/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Kyllä mun tekee aina mieli sitä vähän hiplata ja miksi ei pannakin.

alastomat naiset on aika kiihottavia vaikka eivät ihan A1 olisikaan.

vinkki sulle toiselta mieheltä:  on kiihottavampaa kun se alaston nainen panee sinua, eli ratsastaa päälläsi, kuin että sinä panet häntä ja hän on passiivisena. kannattaa kokeilla.

Vierailija
9/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näkee, nukun aina alasti, ja aamulla saatan herätellä kersat kouluun alasti, eli lapsetkin kyllä näkee. Jos ei tarvi lähteä mihinkään olen aamutakki päällä jopa iltaan asti, ja sehän ei kovin hyvin pysy kiinni. Meille ei kannata kyylätä ikkunoista jos ei halua meikäläisen ruhoa nähdä :)

Ja joo, ei ole mun kropalla mitään vaikutusta mieheen, hyvässä lykyssä kerran kuussa saan seksiä. Tosi hyvää seksiä se on silloin kun sitä on, mutta mies ei ole ollut mikään seksikone koskaan, nuorena sain seksiä kerran viikossa ja välillä sekin kerjäämällä. Miehellä on aika paha reuma, siihen solumyrkyt ym. lääkkeet ja kilpirauhasen vajaatoiminta, raskas vuorotyö ja yli viiskymmentä ikävuotta... ylipainoakin... olis se erikoista jos se kauheesti vouhkais vielä seksistä.

Vierailija
10/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat näemme toisemme joka päivä alasti. Ei nyt mitään sekoamista, mutta vähintään vilkuilua pilke silmäkulmassa.

Vierailija
11/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näe joka päivä alasti, ja vaikka näkisi, niin ei sekoa.

Joskus saunassa ilmaisee, että haluttaa. Saunan jälkeen onkin mukava heittäytyä puhtaisiin lakanoihin vähän telmimään.

Meillä tuo saunahaluaminen loppui kun miehestä tuli isi. Sen jälkeen seksimme on ollut aika puisevaa ja arvattavissa olevaa, tylsääkin. Lapset ovat jo teinejä ja olen kokeillut vaikka mitä, mutta ei. Ennen lapsia meillä oli vaikka missä seksiä, kävimme kotimme joka huoneen läpi, kaikki hyvät tasot, saunan, suihkun, parvekkeen jne. Nyt vaihtoehtoina on vain ja ainoastaan oma sänky. Vähänkös tympii.

Vierailija
12/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, ei välitä.

Vierailija
13/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee joka päivä kun tepastelen alasti suihkun jälkeen. Ei se siitä koskaan ole SEONNUT :D

kyseessä ei ole mikään eläin. Aina kuitenkin päästelee jotain "mmmmm"-ääniä ja kehuu. Se on ihan mukavaa.

Vierailija
14/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekoaa, mutta tykkää halia ja hieroa rintoja. Kehuu aina nätiksi ja mä punastun. Enkä itsekään mee sekasin jos mies on nakuna. Ihan ihmisiksi osataan olla :) mekin saunan jälkeen tykätään puuhata! :D

Vierailija
15/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai näkee, nukun aina alasti, ja aamulla saatan herätellä kersat kouluun alasti, eli lapsetkin kyllä näkee. Jos ei tarvi lähteä mihinkään olen aamutakki päällä jopa iltaan asti, ja sehän ei kovin hyvin pysy kiinni. Meille ei kannata kyylätä ikkunoista jos ei halua meikäläisen ruhoa nähdä :)

Ja joo, ei ole mun kropalla mitään vaikutusta mieheen, hyvässä lykyssä kerran kuussa saan seksiä. Tosi hyvää seksiä se on silloin kun sitä on, mutta mies ei ole ollut mikään seksikone koskaan, nuorena sain seksiä kerran viikossa ja välillä sekin kerjäämällä. Miehellä on aika paha reuma, siihen solumyrkyt ym. lääkkeet ja kilpirauhasen vajaatoiminta, raskas vuorotyö ja yli viiskymmentä ikävuotta... ylipainoakin... olis se erikoista jos se kauheesti vouhkais vielä seksistä.

yäks :( tuli mieleen lapsuuden traumat kun äiti kulki alasti kotona.

Vierailija
16/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka isoja kersoja sä siellä oikeen herättelet alasti jos miehesi on jo päälle viidenkympin ja nuoresta asti olette olleet yhdessä?

Vierailija
17/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka isoja kersoja sä siellä oikeen herättelet alasti jos miehesi on jo päälle viidenkympin ja nuoresta asti olette olleet yhdessä?

Kersat on 9v. ja minä olen miestäni 10 vuotta nuorempi, 17 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Eipähän lapsetkaan kuvittele että kaikki ihmiset on alasti niinkuin elokuvissa :) Jos joku lapsi traumatisoituu siitä että näkee vanhempansa alasti, niin pidän sitä kyllä omituisena.

Vierailija
18/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleeni kun miesystävä näki minut viimeksi yläosattomissa. Olin vaihtamassa vaatteita lähtiessäni mökiltä, ja löysin pukiessani kaljatölkin. Kun ojensin sen hänelle, arvatkaas kiiluiko silmät, ja mitä hän katsoi...

Vierailija
19/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, koska nukun alasti ja kuljen aamulla/illalla vessaan alasti. Ja muutenkin kyllä hengailen välillä alasti. Ei mies sekoa, kyllä se mielellään katselee ja koskettaa, mutta ei nyt sentään sekoa. Kymmenen vuotta se on mut jo alasti nähnyt, että ei mussa mitään jännittävää enää pitäisi olla.

Vierailija
20/29 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa jtn sekoilevaa typerää miestä??? :DDDD Oikeesti??? :DDD elämä on tarpeeks sekavaa jo ilman sellasii. :D En ees enää meikkaa , enkä käytä pidennyksii enkä panosta muutenkaan, joten toivon ettei sekoa, ei oo mun juttu. =DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä