Näkeekö miehesi sinut alasti joka päivä (jos näkee niin SEKOAAKO yhä jos ette ole harrastaneet seksiä vähän ennen sitä)
Kommentit (29)
Kuka KIRJOITTAA tällä TYYLILLÄ ja KUKA sekoaa TOISEN ihmisen NÄKEMISESTÄ?
Olisipa nainen joka tykkäisi hengailla alasti ja esitellä itseään mulle.
Näkee joka päivä minut alasti, jos kotona on eikä sekoa, järki pelaa ihan normaalisti.
Näkee alasti mut joka päivä, järki pelaa, mutta keppi heilahtaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai näkee, nukun aina alasti, ja aamulla saatan herätellä kersat kouluun alasti, eli lapsetkin kyllä näkee. Jos ei tarvi lähteä mihinkään olen aamutakki päällä jopa iltaan asti, ja sehän ei kovin hyvin pysy kiinni. Meille ei kannata kyylätä ikkunoista jos ei halua meikäläisen ruhoa nähdä :)
Ja joo, ei ole mun kropalla mitään vaikutusta mieheen, hyvässä lykyssä kerran kuussa saan seksiä. Tosi hyvää seksiä se on silloin kun sitä on, mutta mies ei ole ollut mikään seksikone koskaan, nuorena sain seksiä kerran viikossa ja välillä sekin kerjäämällä. Miehellä on aika paha reuma, siihen solumyrkyt ym. lääkkeet ja kilpirauhasen vajaatoiminta, raskas vuorotyö ja yli viiskymmentä ikävuotta... ylipainoakin... olis se erikoista jos se kauheesti vouhkais vielä seksistä.
Kuinka isoja kersoja sä siellä oikeen herättelet alasti jos miehesi on jo päälle viidenkympin ja nuoresta asti olette olleet yhdessä?
Kersat on 9v. ja minä olen miestäni 10 vuotta nuorempi, 17 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Eipähän lapsetkaan kuvittele että kaikki ihmiset on alasti niinkuin elokuvissa :) Jos joku lapsi traumatisoituu siitä että näkee vanhempansa alasti, niin pidän sitä kyllä omituisena.
Mä olisin 9 vuotiaana ollut vaivaantunut jos äiti olisi hengannut alasti kotona tai tullut herättämään. Kyllä me saunassa käytiin, että enköhän mä tiennyt miltä normaali ihminen näyttää alasti. Lapset ei ehkä uskalla kertoa, jos tuo tuntuu ahdistavalle. Toivottavasti lopetat pian.
N30
Me ollaan uuden miehen kanssa oltu vasta vajaa vuosi yhdessä. Hän kyllä "sekoaa" jos näkee minut alasti. Nopeasti ilmestyy seisokki yhteisissä suihkuissa esimerkiksi. Tosin hän kyllä innostuu ihan vaatteet päälläkin. Tietty katse riittää syyttämään hänet ja onkin kiva vaihtaa salaa katseita ja kiusoitella sillä tavalla siihen asti, että lapset menee nukkumaan ja alkaa meidän yhteinen aika. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai näkee, nukun aina alasti, ja aamulla saatan herätellä kersat kouluun alasti, eli lapsetkin kyllä näkee. Jos ei tarvi lähteä mihinkään olen aamutakki päällä jopa iltaan asti, ja sehän ei kovin hyvin pysy kiinni. Meille ei kannata kyylätä ikkunoista jos ei halua meikäläisen ruhoa nähdä :)
Ja joo, ei ole mun kropalla mitään vaikutusta mieheen, hyvässä lykyssä kerran kuussa saan seksiä. Tosi hyvää seksiä se on silloin kun sitä on, mutta mies ei ole ollut mikään seksikone koskaan, nuorena sain seksiä kerran viikossa ja välillä sekin kerjäämällä. Miehellä on aika paha reuma, siihen solumyrkyt ym. lääkkeet ja kilpirauhasen vajaatoiminta, raskas vuorotyö ja yli viiskymmentä ikävuotta... ylipainoakin... olis se erikoista jos se kauheesti vouhkais vielä seksistä.
Kuinka isoja kersoja sä siellä oikeen herättelet alasti jos miehesi on jo päälle viidenkympin ja nuoresta asti olette olleet yhdessä?
Kersat on 9v. ja minä olen miestäni 10 vuotta nuorempi, 17 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Eipähän lapsetkaan kuvittele että kaikki ihmiset on alasti niinkuin elokuvissa :) Jos joku lapsi traumatisoituu siitä että näkee vanhempansa alasti, niin pidän sitä kyllä omituisena.
On eroa, näkeekö vanhempansa alasti esim. saunassa, jossa se on luonnollista, vai ympäri kämppää ympäri vuorokauden, jolloin se varmasti monesta on vähintään kiusallista, jos ei jopa traumatisoivaa. Totta kai on hyvä, että lapset tietävät, että ihmiskehoja on monenlaisia, mutta kyllä meidän kulttuurissamme alaston keho on normaalisti verhoiltu vaattein, sitä lapsi oppii pitämään normaalina (vaikka kuinka kotona äiskä kekkuloisi nakkena) ja tuota sinun käytöstäsi omituisena.
Tuon ikäiset eivät varmasti kehtaa/osaa ilmaista mielipidettään, mutta minäkin kyllä pyytäisin, että jotain paitulia edes vetäisisit päällesi, tuo on oikeasti inhottavaa. Ei lapsi vaan halua nähdä alastomia vanhempiaan eikä pidäkään, on ihan luonnollista, että esim. jossain iässä tyttö ei halua isänsä/poika äitinsä kanssa saunaan ja sitäkin pitää kunnioittaa. Sinäkin voisit kunnioittaa lastesi oikeutta olla näkemättä sinua alasti jatkuvalla syötöllä, vaikka se sinulle itsellesi olisikin täysin luonnollista.
Oma äitini kulki lähinnä alushousuissa kun olin lapsi, olihan se pienenä ihan "luonnollista" mutta iän karttuessa epämukavaa enkä todellakaan halunnut nähdä sitä kaikkea jatkuvasti. Lisäksi se seikka, ettei ikinä uskaltanut tuoda kavereita, ennen kuin tsekkasi, että onko äitillä vaatteet päällä vai ei. Ja aika vanhaksi minäkin kasvoin, ennen kuin kehtasin äidille siitä sanoa, ja sanoinkin sen jälkeen muuten todella vihaiseen ja rumaan sävyyn, kun kaikki ne vuosien patoutumat siitä pääsi ulos...
Kyllä näkee joka päivä, ei piittaa pätkääkään. :(
Tottakai "Sekoan". Vaimolle hyva mieli