Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ei tutkittu lääkärissä?

Vierailija
06.03.2018 |

Sain hengenahdistuskohtauksia, olen 2 vuoden sisällä menettänyt tajun yhteensä 5 kertaa, oikean puolen suupieleni ja korvan välisellä alueella on kasvohermovaurio, olen yskinyt/oksentanut verta, painoni on pudonnut n. 10 kg, jaloistani katosi tunto ja kasvoni turpoilivat? Lisäksi olin infektiokierteessä, keuhkoni rahisivat, nielussani oli peitteet ja oikea silmänpohjani on vaurioitunut. Voisiko joku kertoa?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ap ei saa hoitoa, koska on niin vihamielinen.

Vierailija
22/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi varmaan mennä uudestaan lääkäriin. Onko paljon haittaa. Saat kai lääkitystä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit niin kipeä että lääkärikin itki. joku tuossa sanoi että mene ulkomaille lääkäriin kun suomessa ei osata, ehdotan intiaa sieltä irtoaa joka vaivaan diaknoosi sekä tropit.

Vierailija
24/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ap ei saa hoitoa, koska on niin vihamielinen.

Öö, ehkä tän kaiken jälkeen oon lievästi "vihamielinen". Muuten olen hymyilevä, positiivinen ja tavallinen nuori nainen. Mene itse tuollaisessa kunnossa lääkäriin. Luuletko, että siellä otetaan tosissaan, jos menee sinne "Hihihhiiii moi, oon vähän kipee".

Vierailija
25/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tuota, mitähän tähän neuvois. Tämä on vaikeaa, kun oireet on noin moninaiset. Lääkärit eivät tykkää potilaasta, jolla on sitä ja tätä ja tota (vaikka siis olisikin). Siellä kannattaa kertoa 1-2 pääoiretta, sitten antaa lääkärin kertoa lisäkyssäreitä. Näin hän pääsee itse selvittämään sitä järkevästi. Ja jos oot nyt käyny lääkärissä ja et saanut apua , niin soittele ja kysy, kenelle asiantuntijalle he suosittelisivat sua, kun apua et saanut. Nauhoita puhelut (siihen on appi) niin voi myöhemmin syyttää niitä jotka laiminlöi. Onnea matkaan, sinnikäs on oltava vaikka vaikeaa se on, kun on huono vointi.

Vierailija
26/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa tehdä siagnoosia jos et kerro enempää. Hengenahdistuskohtaus voi olla astmaa tai paniikkikohtaus. Miten kasvojen hermovaurio ja silmänpohjan vaurio tullut? Aivan itsestään vai jokin ulkoinen tapaturma? Pyörtyminen voi olla aivoinfarktin aiheuttama tai alhaisen verensokerin. Voi pyörtyä myös jos hyperventiloi eli hengittää liian nopeasti. Veren yskiminen ja laihtuminen voi olla vaikka keuhkotuberkuloosia tai sitten ”vain” keuhkokuumetta. Veren oksentaminen voi johtua vatsahaavasta tai sitten on oksentanut niin paljon että kurkussa/ suussa joku pintaverisuoni katkennut. Vaihtoehtoja on monta joten lekurille kannattaisi lähteä uudelleen jos olo ei ole parantunut mihinkään. Jos sinulla on useampaa sairautta pällekäin niin lekurit ei ehkä hoksaa erottaa niitä toisistaan.

Välillä lekurit on kyllä jotenkin rajoittuneita eivätkä osaa ajatella ns. laatikon ulkopuolelta.

Vierailija
27/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaa tehdä siagnoosia jos et kerro enempää. Hengenahdistuskohtaus voi olla astmaa tai paniikkikohtaus. Miten kasvojen hermovaurio ja silmänpohjan vaurio tullut? Aivan itsestään vai jokin ulkoinen tapaturma? Pyörtyminen voi olla aivoinfarktin aiheuttama tai alhaisen verensokerin. Voi pyörtyä myös jos hyperventiloi eli hengittää liian nopeasti. Veren yskiminen ja laihtuminen voi olla vaikka keuhkotuberkuloosia tai sitten ”vain” keuhkokuumetta. Veren oksentaminen voi johtua vatsahaavasta tai sitten on oksentanut niin paljon että kurkussa/ suussa joku pintaverisuoni katkennut. Vaihtoehtoja on monta joten lekurille kannattaisi lähteä uudelleen jos olo ei ole parantunut mihinkään. Jos sinulla on useampaa sairautta pällekäin niin lekurit ei ehkä hoksaa erottaa niitä toisistaan.

Välillä lekurit on kyllä jotenkin rajoittuneita eivätkä osaa ajatella ns. laatikon ulkopuolelta.

Hengenahdistukseen liittyi yskökset ja kuukausien lämpöily. En tiedä, mistä kasvojen hermovaurio on tullut. Silmänpohjavaurio tuli luultavasti kirkkaaseen valoon katsomisesta. Pyörtymisestä en osaa sanoa. Olen matkustellut paljon, ja ihmettelen, ettei mm. tuberkuloosia testattu, kun märkäiset yskökset jatkuivat kuukausitolkulla. Keuhkokuvat on otettu, pään mri on otettu. Verikuvat otettu. Joo, en tiiä, ärsyttää tää tilanne. Tuntuu, että elämästä on mennyt 2 vuotta ihan hukkaan.

Vierailija
28/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
29/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
30/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sua tutkittu, mutta syytä ei ole löydetty.

Tässä mitä löytyi wikipediasta sentraalisesta vauriosta. Sentraalinen vaurio

Aivoverenkiertohäiriöiden jälkeiset kiputilat

Selkäydinvamman jälkeiset neuropaattiset kiputilat

MS-tautiin liittyvät neuropaattiset kiputilat

Onko mykoplasma poissuljettu kuumeilussa ja yskimisessä? Näkyy kai vaan yhdessä testissä jos se tajutaan testata. Vieläkö kärsit tuosta yskästä? Suomessa ei välttämättä tunnisteta tuberkuloosia kun se on niin harvinainen täällä, venäjällä jo yleinen. Juuri oli uutisissa että mies kuoli tautiin suomessa koska sitä ei tunnistettu.Oletko siis muuttanut tänne muualta jos veroja olet jo 14 vuotiaana ruvennut maksaa vai kesätöissä jo silloin? Tuberkuloosin voi olla saanut jo lapsenakin jos joku läheinen on sairaana siihen ja sitten se aktivoituu kun vastustuskyky alenee.

Jos olet matkustellut jossain trooppisessa maassa niin voit olla saanut jonkun alkueliön tai a-hepatiitin tai jonkun muun harvinaisen taudin. HIV testattu? Heittelen nyt vaan ideoita, ei diagnooseja.

Vierailija
31/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
32/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpädiagnoosia ei haluta tehdä kulujen takia. Mene yksityiselle.

Vierailija
33/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan sua tutkittu, mutta syytä ei ole löydetty.

Tässä mitä löytyi wikipediasta sentraalisesta vauriosta. Sentraalinen vaurio

Aivoverenkiertohäiriöiden jälkeiset kiputilat

Selkäydinvamman jälkeiset neuropaattiset kiputilat

MS-tautiin liittyvät neuropaattiset kiputilat

Onko mykoplasma poissuljettu kuumeilussa ja yskimisessä? Näkyy kai vaan yhdessä testissä jos se tajutaan testata. Vieläkö kärsit tuosta yskästä? Suomessa ei välttämättä tunnisteta tuberkuloosia kun se on niin harvinainen täällä, venäjällä jo yleinen. Juuri oli uutisissa että mies kuoli tautiin suomessa koska sitä ei tunnistettu.Oletko siis muuttanut tänne muualta jos veroja olet jo 14 vuotiaana ruvennut maksaa vai kesätöissä jo silloin? Tuberkuloosin voi olla saanut jo lapsenakin jos joku läheinen on sairaana siihen ja sitten se aktivoituu kun vastustuskyky alenee.

Jos olet matkustellut jossain trooppisessa maassa niin voit olla saanut jonkun alkueliön tai a-hepatiitin tai jonkun muun harvinaisen taudin. HIV testattu? Heittelen nyt vaan ideoita, ei diagnooseja.

Mykoplasmaa ei ole suostuttu testaamaan, eikä tuberkuloosia. Hiv on testattu=negatiivinen. Lääkäreiden asenne on ollut kokoajan törkeä. Olen ollut Sri Lankassa, jossa olin n. 10 päivää kuumeessa.

Lisätietoa: äidilläni on lupus ja epilepsia.

Vierailija
34/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaatko, että multa löytyy syöpä oireiden taustalta? Jos löytyy, se on edennyt jo pitkälle. Olen nimittäin laihtunut n. 62kg->50kg. Eli, mitä tässä enää.

Vierailija
35/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP oisko täällä lääkäriä linjoilla?

Vierailija
36/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaatko, että multa löytyy syöpä oireiden taustalta? Jos löytyy, se on edennyt jo pitkälle. Olen nimittäin laihtunut n. 62kg->50kg. Eli, mitä tässä enää.

Ihan pelkkä stressikin ja sairauksien pelko voi laihduttaa ja pistää elimistön sekasin. Kirjoitit, että oireiden kanssa on mennyt jo pari vuotta. Kyllä siinä ajassa panikoidessa ja huonovointisena laihtuu kuka vaan.

Vierailija
37/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pelkkä stressikin ja sairauksien pelko voi laihduttaa ja pistää elimistön sekasin. Kirjoitit, että oireiden kanssa on mennyt jo pari vuotta. Kyllä siinä ajassa panikoidessa ja huonovointisena laihtuu kuka vaan.

Ai n.10% painosta? :D Ehkä tää ois järjestyksessä 29. syy laihtumisen taustalla, kerro ne yleisemmät.

Vierailija
38/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan palstaltakin lukenut, että ihmiset eivät halua enää kustantaa terveydenhuoltoa verovaroin. Jokainen on omillaan, mene yksityiselle. Tämä on kansan tahto.

Kävin yksityisellä sekä julkisella. 

Yksityisellä tutkitaan aina. Sinultakin tutkittiin heti sisään astuttuasi, että onko tilillä rahaa ja luottokelpoisuus tallella tai että maksaako joku muu kuin sinä tutkimukset. Kaikkiin kysymyksiin oli vastaus ei ja näin ollen enempiin tutkimuksiin ei ollut mitään tarvetta.

Vierailija
39/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta olet juossut lääkärissä vaatien eri tutkimuksia... Selvä luulosairaus. Onko muita mt diagnooseja?

Vierailija
40/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengenahdistukseen liittyi yskökset ja kuukausien lämpöily. En tiedä, mistä kasvojen hermovaurio on tullut. Silmänpohjavaurio tuli luultavasti kirkkaaseen valoon katsomisesta. Pyörtymisestä en osaa sanoa. Olen matkustellut paljon, ja ihmettelen, ettei mm. tuberkuloosia testattu, kun märkäiset yskökset jatkuivat kuukausitolkulla. Keuhkokuvat on otettu, pään mri on otettu. Verikuvat otettu. Joo, en tiiä, ärsyttää tää tilanne. Tuntuu, että elämästä on mennyt 2 vuotta ihan hukkaan.

No onhan sua tutkittu, paljonkin.

Mistä muuten tiedät että on silmäpohjavaurio? Ja Tb näkyy ihan keuhkokuvissakin.

Oletko mennyt lekuriin valmiin diagnoosin kanssa, ja vaatinut sitten ihmeitä lääkäriltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan