Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaanako?

19.04.2006 |

mu tuli veristä limasta vuotoa sen jälkeen kun menkat oli viikon myöhässä...testasin kuitenki negan...yli viikon sitä ennen oli tosi huono olo ja nyt taas on huono olo ja päätä särkee...viime vuoden lopulla mulla oli keskenmeno,niin ja tuo vuoto ei ollu samanlaista kun menkka vuoto.keskenmenossa tuota vuotoa kesti lähes kolme viikkoa ja nyt ei edes viikkoa...kyselen täältä oisko muilla ollu samaa tilannetta ennen kun testaa uusiks...

kiitos paljon kaikille jotka viitsivät vastata...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli lähes sama juttu, menkat viikon myöhässä, tosin muutamana päivänä tuli pari tippaa rusehtavaa vuotoa, mut sitten tuli 4 päivää limaista veristä vuotoa, vuoto oli kyllä runsasta, mutta ei siis muistuttanut ainakaan mitään normaaleja kuukautisia. mullakin oli ollut ennen tuota vuotoa parina päivänä tosi huono olo ja rinnat olivat arat, joten kuitenkin viikko tuon vuodon jälkeen halusin vielä varmistua ja tein testin mutta nega oli, vielä viikko siitä niin tein toisen testin ja se olikin plussa, ajattelin että jos ois siitä vuotoa seuraavasta kierrosta tärpännyt mutta ei oikein laskennallisesti ole mielestäni mahdollista, mutta siis, 3 päivää vielä plussan jälkeen tein kolmanne testin mutta se olikin nega, mutta rinnat ovat vieläkin pingottuneet joten nyt tuosta negasta on 3 päivää ja ajattelin että parin päivän päästä teen uuden testin vielä... olen oikea apteekkimme kanta-asiakas nykyään :) , mutta siis ei se nega vielä sullakaan välttämättä ole lopullista, vaikka ehkä turhaa toivoa herätänkin, mutta toivotaan parasta.

Vierailija
2/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hiukan sama tilanne, kp 30/28 alkoi tuhruvuoto, jota kesti neljä päivää. 33/28 testi negatiivinen. Varsinaista kuukautisvuotoa ei kuulunut ja testasin uudelleen kp 37/28 ja positiivinen tuli ! Kahdessa ensimmäisessä raskaudessa myöskin ollut tuhruvuotoa, ensimmäisessä ihan veristäkin vuotoa, jota luulin menkoiksi. Ainoastaan kolmannessa raskaudessani ei alkuvaiheessa ole ollut mitään vuotoa. Ihmettelen itsekin näin myöhäistä plussaa. Toisaalta edellisetkin olen testannut aika myöhään joten en tiedä olisiko mulle tyypillistä sitten. Ja voihan se ovulaatioajankohta heittää aika paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla