Unelmahäät 5.3.2018
Kommentit (274)
Nainen vaikuttaa mukavalta ja hillityltä tyypiltä. Ihmettel kyllä sulhovalintaa.
Musta tuo naisen tukka on ihana. Sopii hänelle hyvin :)
Av taas vauhdissa. Jokainen voisi kontollaan miettiä mitä kirjoittaa. Ihmisiä hekin ovat ja minun nähdäkseni moni täällä kirjoitteleva on paljon rumempi ja nolompi käytökseltään kuin kyseinen pari.
Ei hyvää päivää..kunnon wt meininkiä!
Nainen on nätti ja paljon miestä fiksumpi.
Mies... no parempi jättää sanomatta.
Johan oli hieno lopetus jaksolle toi Timpan kiukuttelu.. Onneks kaaso pelasti tilanteen edes jotenkin.
Kauheeta!
Morsiamen äidin tissit tursuili kirkossa.
Ja hääväki näyttää masentuneelta.
Voisi myös kysyä kuka tälläistä tv-ohjelmaa tuottaa? Tai millaiset henkilöt?
Tittelinä unelmahäät ja lopetetaan ohjelma siihen parin kurjimpaan hetkeen. Raja sillä viihteelläkin pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä äijän käppyrä! Nämä ei sovi yhtään toisilleen. Ja karsee ton naisen tukka, meikit jne kaikki.
Tuosta miehestä tulee just mieleen vanha erokkona asuva äijänkäppyrä, joka tiuskii ja äyskii ihmisille. :D
Mulle taas tuli tuosta miehestä mieleen se Erkki, joka esiintyy Huutokauppakeisarissa (vakio kävijä huutokaupassa). Sorry. :)
Sehän on tosi leppoisa ja mukava mies.
Voi itkujen itku, järkyttävä tuo lopun nuoleskelukohtaus ja tosta valssista nyt en edes sano mitään, siitä on jo tarpeeksi sanottu tuossa toisessa ketjussa..
Tuli kyllä surullinen olo,siis ihan oikeasti :o
Miksi tuo nyt noin piti lopettaa🤔
Poika on ollut eskarilainen 6-vuotias, kun äiti on ryhtynyt eroottisiksi tanssijaksi. Siis äidin ammatti on ollut ”aina” tuo.
-Mitä sun äiti tekee töissä? ...
Ai kauhea mitä toimintaa. Nolo toi ukko. Kuka se oli joka lauloi kirkossa? Häävierailla tissit esillä.
Hieno lopetus, voi jestas...
Tuli enemmän surullinen olo, kuin hauska (tai myötähäpeä).
Mulle taas tuli tuosta miehestä mieleen se Erkki, joka esiintyy Huutokauppakeisarissa (vakio kävijä huutokaupassa). Sorry. :)