Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmahäät 5.3.2018

Vierailija
05.03.2018 |

keskustellaan tässä.
Alkaa nyt TV5

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ei todellakaan ole yhtä kuin luonnevika, monet ujot ovat hyvin kilttejä ja herttaisia. Antisosiaaliset yksilöt ovat asia erikseen.

Kukin tyylillään, mutta itse en oikein korkealle kohota prosenttijengejä enkä strippiluolia, enkä niitä lähellä olevaa toimintaa. Morsian vaikutti silti olevan ihan täyspäinen, jos ei oteta huomioon niitä jotenkin pakonomaisia seksipuheita, v-sanoja ja huonoa aviomiesmakua. Tuon ohjelman perusteella en keksi hyviä puolia sulhosta, mutta hän ei varmaan minun kehujani erityisesti kaipaakaan.

Vierailija
262/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ikävä kyllä myös tuosta sulhasesta mieleen enemmänkin antisosiaalinen persoonallisuus kuin pelkkä ujous, erityisesti siinä kohtaa kun kerrottiin kuinka kaverit ei ole koskaan nähneet tyypin hymyilevän. Hymy on kuitenkin jo aika iso osa ihmisen sanatonta viestintääkin, melko ilmeetön tai varautunut henkilö saa olla jos ei koskaan edes kavereitten seurassa hymyile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tatskat on yrjöttäviä!

Niin on. Mikään puku naisella ei ole kaunis jos iho on täynnä tatskoja. Ihme muoti

villitys tuo tatuointi ja laumasielut niitä ottaa koska ne on muka muodissa eivätkä ajattele seurauksia. Tieto siitäkin kehittyy mitä eri väri aineet tekee ihmisen iholle ja jotkut lääkärit jo niistä varoittaa. Syntymässä saatu kaunis iho miksi pilata se tatuoinnilla? Joskus vaan tuntuu että se on järjen köyhyyttä.

Vierailija
264/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ikävä kyllä myös tuosta sulhasesta mieleen enemmänkin antisosiaalinen persoonallisuus kuin pelkkä ujous, erityisesti siinä kohtaa kun kerrottiin kuinka kaverit ei ole koskaan nähneet tyypin hymyilevän. Hymy on kuitenkin jo aika iso osa ihmisen sanatonta viestintääkin, melko ilmeetön tai varautunut henkilö saa olla jos ei koskaan edes kavereitten seurassa hymyile.

Ymmärsin että hymyttömyys liittyi suruun (äidin kuolemasta) jota ei ollut käsitellyt ja muihin vastaaviin.

Susanna sai ilon esiin Timossa.

Minä olin itse turta ja "kuollut" kolmisen vuotta oman vanhempani menettämisen jälkeen, uudessa työpaikassa meni yli puoli vuotta että hymyilin, olin aika hiljainen ja aina totinen.

Oikeasti olen ihan normaali ja niin on mielestäni tuo Timokin.

Vierailija
265/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus kunniaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi tatskat on yrjöttäviä!

Niin on. Mikään puku naisella ei ole kaunis jos iho on täynnä tatskoja. Ihme muoti

villitys tuo tatuointi ja laumasielut niitä ottaa koska ne on muka muodissa eivätkä ajattele seurauksia. Tieto siitäkin kehittyy mitä eri väri aineet tekee ihmisen iholle ja jotkut lääkärit jo niistä varoittaa. Syntymässä saatu kaunis iho miksi pilata se tatuoinnilla? Joskus vaan tuntuu että se on järjen köyhyyttä.

Ai nyt tuo morsian on jo laumasielukin :D

Vierailija
266/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kaunista ja liikuttavaa kun sulhanen halusi käydä äitinsä haudalla ennen vihkimistä.

Osoittaa se herkkyyttä ja hienoa kun sitä ei kuitenkaan kuvattu/näytetty, jokin intimiteetti sentään säilytettiin.

Vierailija
267/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilihän hän tuossa ohjelmassakin.

Vierailija
268/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nää unelmähäät katsottavissa jälkeenpäin netissä? millä sivulla?

Vierailija
269/274 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jakso oli ok, miehellä ollut selvästi vaikeaa jossain elämänvaiheessa kuten tuli ilmi.Toi tanssi juttu oli kurja ja näki , että miestä hävetti. Mun mielestä naisen käytös olisi voinut olla erilaista ja aikuismaisempaa. Aika tylsä oli myös toi häävastaanotto. Morsiamen äiti oli ainoina paikalla, entä molempien isät..miehen äiti oli edesmennyt. Entä kaikki miehen kaverit? Kurjasti oli leikattu ohjelman loppu. Kaikesta kuitenkin näki, että mies oli herkkä mutta ei varmaankaan tätä ohjelmaa varten.

Vierailija
270/274 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ollaan palattu tässä ohjelmassa sille tasolle, että tätä voi ruveta seuraamaan. Yle pilasikin koko formaatin tekemällä häistä vaaleanpunaista lällypaskaa. Tämä se on sitä, jota yleisö haluaa nähdä! Ketä kiinnostaa toisten onni? Sitähän minäkin. Epäonnistumiset ja perseily ja WT-touhu kiinnostaa. Katsojathan valittivat sarjan tason laskusta, jolloin yle myi oikeudet tv5:lle ja rupesi tapahtumaan. Kiitos, jatkakaa samalla linjalla!

Totta, ainakin minä tunnustan katsovani ohjelmaa kaiken tuon vuoksi. Kauniiden ja rikkaiden silotellut häät eivät kiinnosta.

Toivon kuitenkin, ettei kirkkoa käytettäisi tuollaisena tositeeveeareenana, samoin "helppoheikkipapit" voisivat pysyä poissa ruudusta. Minusta oli irvokasta, että kirkkoon siunattavaksi ajava morsian retosteli jo etukäteen pääsevänsä sen jälkeen ryyppäämään jne.

Täyteen leimattu nahka anteliaassa prinsessapuvussa oli todellinen tyylirikko alttarilla, mutta tuossa tyylitajuttomuuden lajissa se oli pakko hyväksyä. 

Onnea hääparille ja kiitos kaikille ohjelmassa esiintyneille henkilöille!

Vierailija
271/274 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta

Minä tiedän tämän , koska olen itse syvässä uskossa.

Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)

Koruna pieni kultainen risti.

En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.

Mitä haluat kertoa kuvauksellasi itsestäsi?

Minäkin olen aidosti uskossa.

En silti osaa/uskalla sanoa tuntemattomista mikä heidän sydämensä tila on ja kuinka Jumala heidät näkee.

Rakastan (ja käytän) värejä, kukkakuvioita, mekkoja, erivärisiä sukkahousujaja legginssejä, en pidä ristikoruja, käytän punaista huulipunaa ja pidän hiukseni pitkinä jotta saan tehtyä ihania kampauksia. En kuitenkaan ymmärrä mitä se tähän liittyy.

Minä taas en ymmärrä, kuinka Jehovan Todistajien pukeutumiskoodi ja ristikielteisyys liittyy millään tavalla  kristilliseen kirkkoon.

Vierailija
272/274 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ollaan palattu tässä ohjelmassa sille tasolle, että tätä voi ruveta seuraamaan. Yle pilasikin koko formaatin tekemällä häistä vaaleanpunaista lällypaskaa. Tämä se on sitä, jota yleisö haluaa nähdä! Ketä kiinnostaa toisten onni? Sitähän minäkin. Epäonnistumiset ja perseily ja WT-touhu kiinnostaa. Katsojathan valittivat sarjan tason laskusta, jolloin yle myi oikeudet tv5:lle ja rupesi tapahtumaan. Kiitos, jatkakaa samalla linjalla!

Totta, ainakin minä tunnustan katsovani ohjelmaa kaiken tuon vuoksi. Kauniiden ja rikkaiden silotellut häät eivät kiinnosta.

Toivon kuitenkin, ettei kirkkoa käytettäisi tuollaisena tositeeveeareenana, samoin "helppoheikkipapit" voisivat pysyä poissa ruudusta. Minusta oli irvokasta, että kirkkoon siunattavaksi ajava morsian retosteli jo etukäteen pääsevänsä sen jälkeen ryyppäämään jne.

Täyteen leimattu nahka anteliaassa prinsessapuvussa oli todellinen tyylirikko alttarilla, mutta tuossa tyylitajuttomuuden lajissa se oli pakko hyväksyä. 

Onnea hääparille ja kiitos kaikille ohjelmassa esiintyneille henkilöille!

Mä luulen että ne värikkäimmät ja räikeimmät parit on laitettu tarkoituksella tähän alkuun että saadaan porukka puhumaan ja seuraamaan ohjelmaa. En jaksa uskoa että koko sarja on tätä samaa, ei sitäkään kukaan jaksaisi katsoa ... 

Vierailija
273/274 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt jakson ja eihän se pari paha ollut. Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista. Tuotanto tehnyt rumasti kun lopettivat jakson häävalssiin. Outoa oli myös selostajan kommentti siitä, että "vihdoin kaikki on hyvin". Eihän mikään sitä ennen ollut ei-hyvin.

Vierailija
274/274 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanotaan kaikissa satuhäissä , vaikka ei draamaa olisi ollutkaan , se on pakko sanoa , ei se ole muuten satuhäät . siis että on kaikki hyvin .