Unelmahäät 5.3.2018
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva nähdä teidän palstan akkojen häät telkkarista, kun on varaa mollata ja haukkua aina toisten häitä :D Mun mielestä kivaa kun joillakin on tuollanen persoonallinen tyyli ja häät, eikä sitä samaa perinteistä saman kaavan mukaan menevää.
Tämä! Ja heti jos on jotain mikä ei sovi omaan maailmankuvaan, kuuluu av:lla kipakka huuto: "WT!!!".
Miten noi tutustu, meni alku ohi? Baarissa kännissäkö?
Parille onnea! Toivottavasti rakkaus kestää ja kantaa.
Montako feikkilaukkua mahtuu yhteen jaksoon.
Ei nuo oikein vaikuta pariskunnalta. Nainen holhoaa ja ukko on kujalla.
No tuo mies ei varmaan itse sille mitään mahda että silmät niin liikkuvat. Lapsellista tuollaisesta kiusata! Mieti jos itselläsi olisi tuollainen "vaiva" ja sinua netissä herjattais siitä. Varmasti hän itse sen tiedostaa
En ymmärrä tuollaista tiuskimista jonkun mittailun takia... Olisin jo ottanut eron.
Voi luoja mikä äijän käppyrä! Nämä ei sovi yhtään toisilleen. Ja karsee ton naisen tukka, meikit jne kaikki.
En tiedä miks mulle tulee tästä fyysisesti huono olo ja jotenkin ikävä fiilis... Enkä ole edes nähnyt sitä häävalssia.
En ymmärrä tätä alttarille saatto kulttuuria? Miksi joku ystäväsi, tuttu tai kummin kaiman serkku luovuttaa sut sun miehelle!?!?! 😮 sen isän jotenkin ymmärrän, mut nää muut!?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä äijän käppyrä! Nämä ei sovi yhtään toisilleen. Ja karsee ton naisen tukka, meikit jne kaikki.
Tuosta miehestä tulee just mieleen vanha erokkona asuva äijänkäppyrä, joka tiuskii ja äyskii ihmisille. :D
Heeiii tuol on toi standup pappi se on hauska!
Silmät kertoo enemmän kuin suu :DD
Timpan silmät kertoo rakkaudesta. Mitä vittua toi pappi horisee??
Ihan paras tuo vaimon disneyfontilla tehty Sex Bitch -tatuointi
Valkoroskaa. Älkää lisääntykö, kiitos!
Muuta moitteen sanaa ei ole kuin tuo kiroaminen, todella karun kuuloista.
Mitä tulee muiden ulkonäön ruotimiseen niin voi hyvänen aika (oletettavasti) aikuiset ihmiset, jotain rajaa nyt.