Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta 22 v. neitsyt

Vierailija
05.03.2018 |

Hei! Rupesi tuo IS:n juttu 42 v. neitsyt Merjasta ahdistamaan, sillä olen itsekin vielä neitsyt, en ole ollut yhdynnässä kenenkään kanssa. Jotain käsipeliä on ollut, mutta muuten täysin kokematon seksiin liittyvien asioiden suhteen:/
En ole koskaan seurustellut ja irtosuhteet eivät kiinnosta. Onko omituista olla tämän ikäisenä vielä neitsyt? Kohtalo tovereita?
24 v. onon ns. "yläikärajanani" neitsyyden suhteen 😬

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis nainen!

Vierailija
2/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tuon 24 ja no, tällä mennään kun ei yhden illan jutut kiinnosta. Kieltämättä vähän harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla sähköpostia tai muuta yhteystietoa??

- Hopeakettu

Vierailija
4/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia kutsuu.

Vierailija
5/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kirjoitti:

Gambia kutsuu.

Mitä tarkoitat tällä?:o

Vierailija
6/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa! Neitsyys on paljon isompi juttu omassa päässä kuin mitä se oikeasti sitten onkaan. Teet itsellesi vaan hallaa jos pidät itseäsi epänormaalina ja lataat turhia paineita. Tuolla menolla ekasta kerrasta voi muodostua mörkö kummittelemaan.

Jos irtosuhteet eivät innosta niin ei kannata kokeillakaan vain menettääkseen neitsyytensä. Siitä tuskin saa kovin kummoista kokemusta ja voi jälkikäteen kaduttaa.

Odota rauhassa sitä oikeaa, luotettavaa ihmistä. Hänelle kelpaat kyllä kokemattomana, jos hän tosissaan on se oikea sinulle.

T. Menetin neitsyyteni 20-vuotiaana ekalle poikaystävälle ja todellakin kannatti odottaa

Vierailija
7/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo omituista ole. 

Itse olen 20-vuotias nainen ja samassa tilanteessa. Irtosuhteet ei kiinnosta yhtään, koska en halua enkä varmaan edes pystyisi harrastamaan seksiä ilman seurustelua. Tosin en koe ahdistusta tämän takia, kuten sinä. Itseäni ei niin haittaisi, vaikka olisin neitsyt vielä 25-vuotiaanakin.

Vierailija
8/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Ei mitään. En itekkää pysty yhen illan juttuihin, vaikka se tuntuuki olevan tänä päivänä normi.

Vierailija
9/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollos huoleton. Neitsyyden saati poikuuden menettäminen ei ole mikään erityinen meriitti tai ansio. Sen menettämisen aika tulee ja tapahtuu sitten kun sopiva aika ja hetki on. Sen sijaan, että hirmuisesti ja vallankamalasti stressaisit "neitsyytesi menettämisestä" niin keskity enempi niihin asioihin ja juttuihin jotka muutoin tuottavat sinulle iloa ja tyydytystä. Tai niihin joille itse voit ja pystyt tekemään jotain. (Kuten vaikka yrittäen rauhassa tutustua uusiin ihmisiin, aluksi vaikka vain "henkisellä tasolla" ,etkä ajatukslla, että tuon tai tuon haluan painostaa tai pakottaa kansssani seksiin ellei "se" luontevasti onnistu tai mahdollistu). 

Ei se aina helppoa ole niitä erottaa, mutta toivon mukaan, ainakin useimmiten. Jos aikanaan nainen ei olisi osannut "arvostaa" tai sanoisnko paremmin: hyväksyä sitä, että aikanaan minulla oli poikuus tallella ja kieltämättä hieman jännitti ekakertani olla "sillain,"- niin luultavasti hän ei muutoinkaan olisi ollut minun arvoiseni nainen.   

Vierailija
10/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdenillan jutut eivät kiinnosta niin eikö näin omilla valinnoilla ole aika paljon vaikutusta asiaan? Nuori nainen kun varmasti saisi aika äkkiä seksiä vain halutessaan. Lisäksi kun fokuksesi kerran on parisuhde eikä seksi voi neitsyys olla monelle miehelle päinvastoin plussa vaimoa ajatellen. Tee siitä itsellesi päinvastoin etu intressiäsi ajatellen! Jakorasiat eivät houkuta vaimomateriaalina kuitenkaan aivan kaikkia miehiä

Vierailija
11/11 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko dildoillut? Osta panokone!