Unelmahäät 5.3.2018
Kommentit (274)
Tulee sellainen olo että käy jotenkin sääliksi. Niin ei kai pitäisi olla?
Tosi surullista ja noloa tuo kun ei tanssi vaimon kanssa. Ja äh.. Ei oikein löydy sanoja tälle
Miksei tässä jaksossa ole ollenkaa kuvattu hääjärjestelyitä?
No eipä noi kummosilta vaikuta. Ja mitä ihmeellistä siinä on että on eroottinen tanssija? Työtähän se on siinä missä muutkin? Tehkööt jokanen mitä haluaa, kauanhan toi nainen on alalla ollu että jos aidosti tykkää siitä työstä?
Aika räväkän näkönen tuo nainen. Mutta tuo mies on kyllä aika oudon olonen.. Käyttääköhän jotain aineita? Vaikuttaa ihan ihmeelliseltä..
Missä moottoripyöräkerhossa mies on/ollut, ei ainakaan häät näytä sille että olisi missään.
Musta nää on ihan symppis ja toisilleen sopiva pari. Kaikkea hyvää heille! Kivempaa tätä on katsoa kuin viime viikon bridezillaa.
Miten tää vaikuttaa niin paljon huonommalta kuin satuhäät :(
Epämääräistä settiä häistä ja morsiamen monologeja, köyhäksi jää jakson sisältö.
Ei nuo kovin onnea tai rakkauta säteile.
Älkää nyt viitsikö. Minäkin järkytyin aluksi, mutta olihan tuo heidän tarinansa nyt aika symppis.
Mun käy tuota ukkoa sääliksi. Ihan siitä syystä että olen itse ihan juuri tuollainen ujo, epävarma ja sosiaalisesti kömpelö!! Musta ton naisen olis pitänyt miettiä että kannattaako lähteä ohjelmaan. Ja miehenkin ois toki kuulunut kieltäytyä, ja tehdä selväksi ettei tanssi.
Itselleni tollanen ohjelma olis ihan kammottava ahdistus. Mua käy sääliksi tota miestä, se kun ei selvästi nauti kameroista.
Häät ovat hyvin pariskunnan näköiset, morsian nätti persoonallisella tavalla ja mies on symppis, ohjelma tosin antaa hänestä nurkkaan ajetun kuvan.
Miestä taitaa jännittää kamerat tosi paljon.
Tuo nainen on vähän kuin äitihahmo tuolle miehelle. Kannattelee ja holhoaa.
Eihän noiden hääjuhlassa ole minkäänlaista rakkautta. Pöydät tyhjillää ja kaikki istuu hiljaa. Kakunleikkuussa ihmisiä ei ees kiinnosta. Sentää edellisessä oli oikeesti rakkautta ihmisiä nauruu ja iloo. Voihan sentäs sanon minä. Toivon kyllä silti heille onnea,ei tommonen haukkuminen oo aikuismaistakaan......
Kai Merilä on tae junttiuden multihuipentumasta.
Onks toi soittaja se Matti Nykäsen kaveri joka oli BB? :D
haluun saman parturin ku noilla