Unelmahäät 5.3.2018
Kommentit (274)
Sis mistä sen jakson voi kattoa netistä? en löytäny ruudusta enkä katsomosta
Vierailija kirjoitti:
Sis mistä sen jakson voi kattoa netistä? en löytäny ruudusta enkä katsomosta
Ei voi katsoa netistä mistään, mutta uusintoja tulee telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta
Minä tiedän tämän , koska olen itse syvässä uskossa.
Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)
Koruna pieni kultainen risti.
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.
Tarkoitatko että ne jotka pukeutuvat kuten sinä ja leikkaavat hiuksensa kerran kuussa lyhyeksi ovat syvässä uskossa olevia, muut eivät voi olla?
Ja että tuo tyyli tekee ihmisestä uskovan?
Luulin sen tarkoittavan jotain ihan muuta.
Nyt rohkenisin kehottaa tutkimaan Sanaa avoimin ja nöyrin sydämin.
Vierailija kirjoitti:
Hieman rauhaton olemus tuolla miehellä. Silmät vispaa puolelta toiselle.
Voisiko olla elimistössä pari viivaa vauhtia. Se on yllättävän yleistä nykyään.
Voihan miehellä olla jokin neurologinen sairauskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta
Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.Mitä haluat kertoa kuvauksellasi itsestäsi?
Minäkin olen aidosti uskossa.
En silti osaa/uskalla sanoa tuntemattomista mikä heidän sydämensä tila on ja kuinka Jumala heidät näkee.
Rakastan (ja käytän) värejä, kukkakuvioita, mekkoja, erivärisiä sukkahousujaja legginssejä, en pidä ristikoruja, käytän punaista huulipunaa ja pidän hiukseni pitkinä jotta saan tehtyä ihania kampauksia. En kuitenkaan ymmärrä mitä se tähän liittyy.
Morsiammesta näkee että on syntinen..tatuointeja, paljastavaa pukeutumista ja meikkiä.
Ei kunnioita herran huonetta lu..tkamaisella olemuksellaan .On tekopyhä ja ulkokultainen
Nolo pariskunta. Morsian näyttää ihan merirosvopäällikön ja katuhu***n risteytykseltä, mies on keskenkasvuinen pikkupoika joka leikkii isoa poikaa ja taitaa käyttää aineita. Totaalista white trashia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.Tarkoitatko että ne jotka pukeutuvat kuten sinä ja leikkaavat hiuksensa kerran kuussa lyhyeksi ovat syvässä uskossa olevia, muut eivät voi olla?
Sen tiedän että instassa pyllistävä tatuoitu nainen ei ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Nolo pariskunta. Morsian näyttää ihan merirosvopäällikön ja katuhu***n risteytykseltä, mies on keskenkasvuinen pikkupoika joka leikkii isoa poikaa ja taitaa käyttää aineita. Totaalista white trashia.
Itse olet nolo kultaisine risteinesi ja tarjoilijan vaatteinesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.Tarkoitatko että ne jotka pukeutuvat kuten sinä ja leikkaavat hiuksensa kerran kuussa lyhyeksi ovat syvässä uskossa olevia, muut eivät voi olla?
Vihjailetko että olen lesbo?
Mielenkiintoisia kuvia ... fanittavat Bonnie & Clydea ja kuvauksia tehty tähän tyyliin.
Uusin kuva naisesta kyllä aika .. no, en tiedä.
Tähän on hyvä lopettaa
Jumal antakoon
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista ja noloa tuo kun ei tanssi vaimon kanssa. Ja äh.. Ei oikein löydy sanoja tälle
Olisi edes yrittänyt mutta heti löi läskiksi ja teki asiasta numeron nolaten morsiammensakkin. Harjoituksen puutteesta olisi voinut kertoa vaimokkeelleen etukäteen.
Kävi morsianta sääliksi tuossa asiassa. Ja tuotantoyhtiö kehtasi lopettaa vielä noin ikävissä tunnelmissa :( Paha maku jäi!!
Vierailija kirjoitti:
Johan oli hieno lopetus jaksolle toi Timpan kiukuttelu.. Onneks kaaso pelasti tilanteen edes jotenkin.
Pisteet kaasolle että pelasti tilanteen edes jotenkin...
"Nainen pakotti miehen ohjelmaan"
Miten voi aikuisen ihmisen pakottaa ohjelmaan?
Olisi tuottajalle sanonut, ettei halua ohjelmaan, niin se olisi ollut siinä.
Jos nainen olisi sanonut, että sitten tulee ero, jos ei mennä ohjelmaan, niin sitten tulee se ero. Mutta pakko ei ole mennä ohjelmaan.
Olisko kilpparivaivoja....silmät pullistuu päästä.
Jospa sulhasta oikeasti jännitti kamerat. Kertoi (vai morsianko sen kertoi) olevansa ujo. Herkältäkin vaikutti.
Minusta noissa häissä oli paljon aitoutta ja rakkautta.
Tuli mieleen, että miehellä saattaa olla aivovamma.
Ohjelmassahan kerrottiin, että miehellä ollut elämässä todella synkkä vaihe. Ehkä se on jättänyt jälkensä.
Ensimmäinen lauseesi on asiaa mutta kaikki muu vetää sanattomaksi. Ihan uskovan ihmisen.